[ed2k] S'ha escrit un crim (DVBrip) | Nou: 10x04-05 i 8x21

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Respon

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] S'ha escrit un crim (DVBrip) | Nou:5x12

Entrada Autor: Petiso » dv. des. 16, 2011 18:32

Afegit el 5x12 !!

Imatge Imatge

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Re: [ed2k] S'ha escrit un crim (DVBrip) | Nou:5x13-15

Entrada Autor: Petiso » dg. des. 18, 2011 18:36

2 mes que vaig molt enrederit :-(
5x13 i 5x15 .... el 5x14 el va ficar el r5044 fa uns dies :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Re: [ed2k] S'ha escrit un crim (DVBrip) | Nou:5x18-20

Entrada Autor: Petiso » dt. des. 20, 2011 12:53

Afegit 3 mes: 5x18 a 5x20.

A veure si ens podem ficar al dia :-p
Imatge Imatge

dcop
Entrades: 394
Membre des de: dt. des. 07, 2010 16:38

Entrada Autor: dcop » dt. des. 20, 2011 13:45

Moltíssimes gràcies :!: :!: :!:

iaiotxell
Entrades: 327
Membre des de: dl. juny 28, 2010 20:24

Entrada Autor: iaiotxell » dt. des. 20, 2011 20:05

Hola Petiso:
Sóc un avi jubilat i no saps el favor que em fas al anar posant els capítols de la Fletcher. Em paso unes quantes hores al dia disfrutant amb les seves aventures, que no sé perque, però m'enganxen i no em cansen, tot i reconeixer que sempre es més o menys el mateix, serà que els de Cabot Cove son agradables, acollidors i simpàtics.

Al disc multimedia hi poso altres aventures, algunes del mateix tipus... Agatha Christie, Colombo etc. però no...no es el mateix, les de l'Agatha son lentes, les d'en Colombo al cap d'uns quants capítols ja coneixes tots el seus tics i moviments...

Perdò per la parrafada però es que disfruto amb la Jessica!!

Moltes gràcies i sàpigues que hi ha gent que t'ho agraieix
iaiotxell

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dc. des. 21, 2011 2:41

Me'n alegro doncs que agradi i que sigui útil !

I per cert ... parles de grans mestres del mon de detectius, i et deixes EL mes important ... Sherlock Holmes! No se si perdonar-t'ho !

Adéu !
Imatge Imatge

dcop

Entrada Autor: dcop » dc. des. 21, 2011 10:54

I El Detectiu Conan, que molts diuen que és una sèrie de dibuixos i, per tant, infantil, i s'equivoquen (sobretot a mesura que avança la sèrie, més complexa és i més organitzacions entren en joc). També cal destacar les històries d'Alfred Hitchcok, un gran mestre en aquest camp.

En part, estic d'acord amb en iaiotxell, ja que la Jessica és gairebé inigualable. Penso, però, que les novel·les de l'Agatha Christie són imprescindibles de llegir, igualment que les de Sherlock Holmes.

iaiotxell

Entrada Autor: iaiotxell » dc. des. 21, 2011 11:27

Ui Petiso! No me l'he deixat es que dels que parlo son assequibles, senzills i distrets. En canvi en Sherlock es molt seriós, prepotent, i les aventures son "extraordinaries", en el sentit de que no son simples.

Un altre cosa es que ha estat interpretat per tantísims actors que arriba un moment que l'espatllen.

Jo tinc bons records d'en Basil Rathbone, en Jeremy Brett...i ara no fa gaire una pel·licula el 2010 per Robert Downey jr. que em va encantar.

Estic esperant la continuació de la nova sèrie de Sherlock que es va estrenar l'any passat amb tres episodis, però crec que em passarà com amb el Dr Who i Torchwood (la opinió es només el meu sentiment). Dr Who m'agradat sempre, des d'els episodis en blanc i negre fins ara. Torchwood la vaig començar i... no...anava massa bé, i quan va arribar als episodis dels nens (que no vaig acabar) ja no vaig poder continuar.

Aixó es la meva subjectiva opinió de lo que m'agrada i el que no, si us plau no es cap crítica cap a ningú tots som lliures a poder triar la nostra particular satisfacció.

BON NADAL!! I esperem que el 2012 no vinguin els Daleks...

iaiotxell

PS: Hola dcop, el tipus de dibuix manga no m'agrada i sempre l'evito, fora d'alguna excepció de Hayao Miyazaki.
Les de l'Alfred m'agraden però no les veig com a cosa de detectius si no com a misteri i suspens, no sempre agafen al dolent. He de dir que prefereixo més les de A.H. Presenta que les de L'hora de A.H.

En quan a llegir, de nano llegía tebeos a manta (els que m'agradaban) i en tinc la tira de guardats, però llibres no he pogut mai i quan ho he intentat no he pogut acabar, necessito imatges per poder continuar deu ser que no tinc imaginació.
La meva vida profesional ha estat en el camp del dibuix, inclús de jovenet vaig fer una sèrie per a una revista, però la feina que tenía per crear les diferents situacions. Reconec que llegint heu de disfrutar si us sabeu crear les imatges de lo que s'explica.

Jo no puc mirar pel·licules subtitulades perque el llegir no em deixa mirar l'acció ni els personatges.

BONES FESTES!

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Re: [ed2k] S'ha escrit un crim (DVBrip) | Nou:5x21-22

Entrada Autor: Petiso » dc. des. 21, 2011 12:29

Doncs vinga, aquí en teniu dos mes: 5x21 i 22 !

dcop, a mi el Detectiu Conan m'agrada, però els trobo tots massa iguals ...... i al final em "cansa".

El que m'agrada de la Flecher és que tenim TOTA la informació (o sigui, que no apareixen proves de cop al moment de fer la deducció).

Però el Sherlock, per mi, és el millor :-p Te aquest toc "extraordinari" que fa cada aventura diferent, totes tenen algo que les diferencia de les altres. Des de un simple cas de robatori, fins a les trames mes rebuscades.
La sèrie del 2010 em feia por al ser una versió actualitzada, però em va agradar molt, i ara estic esperant la nova temporada impacient.

Suposo que haureu vist que hi ha un especial SH: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=3&t=398

Adéu !
Imatge Imatge

dcop

Entrada Autor: dcop » dc. des. 21, 2011 13:11

Moltes gràcies :!: :!: :!: Sobre El Detectiu Conan (en què també se'ns dóna tota la informació) el més atractiu és la trama principal, la dels Homes de Negre, que està força avançada. No diré res per si algú vol mirar-se-la, que val la pena. A més, els casos sí que poden semblar una mica repetetitius en els episodis 25-250 aproximadament, però a partir d'alsehores, mla varietat de casos s'amplia enormement i apareixen molts personatges nous. Tot i això, el que interessa no és que el format dels casos d'assassinat sigui sempre el mateix (trobada del cadàver, investigació, acusació incorrecte, explicació del crim d'en Conan amb la veu d'en Kogoro), sinó que amb la informació que es dóna (que és la necessària per descobrir el crim) nosaltres mateixos podem intentar deduir qui ha estat, que no acostuma a ser gens fàcil. SPOILER: A més, a mesura que avança la història, entren a la trama principal, i en casos aïllats, persones d'organitzacions com la FBI i la CIA, hi entren agents de doble joc, personatges que nosaltres mateixos vam veure com morien, etc FI DEL SPOILER Realment val la pena fer un seguiment d'aquesta sèrie, com també de la de S'ha escrit un crim, també fabulosa, amb un plantejament sobre els casos similar (l'estructura acostuma a ser la mateixa), però molt atractiu. Sobre les pel·lícules de Sherlock Holmes no puc opinar perquè encara no les he vist, però primerament llegiré els llibres i després ja miraré les pel·lícules i sèries (a excepció de la sèrie Sherlock de l'any passat, que em va semblar un autèntic monstre de les sèries, en el bon sentit de la paraula; boníssima). Gràcies pels comentaris i gràcies per la feina feta, Petiso.

iaiotxell

Entrada Autor: iaiotxell » dc. des. 21, 2011 13:53

Hola Petiso:
Dos capítols més. Per cert: Has vist la pel·lícula SHERLOCK HOLMES de l'any 2010 que comento a l'altre escrit?

Gràcies
iaiotxell

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dc. des. 21, 2011 14:19

Doncs no .... no l'he vist i .... no la penso veure :-(
Vaig veure el tryler ... i amb les persecucions, tirotejos, "invents raros" no em va atreure gens. I amb les critiques encara menys. Massa Hollywood i poc Sherlock :-p

Pel meu gust i pel meu fanatisme cap a Sherlock Holmes, no podria suportar veure-la :-(

De fet, la sèrie del 2010 la vagi veure amb molta por, però em va sorprendre gratament!!

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Re: [ed2k] S'ha escrit un crim (DVBrip) | Nou:7x05-07

Entrada Autor: Petiso » dj. des. 22, 2011 14:13

Afegit 3 mes: 7x05 a 7x07 !!

Perdoneu pel desordre .... però m'estic ficant al dia :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Re: [ed2k] S'ha escrit un crim (DVBrip) | Nou:7x08-10

Entrada Autor: Petiso » dv. des. 23, 2011 14:15

Afegit 3 mes: del 7x08 al 7x10 !!

I ja m'he ficat al "dia" amb les captures ... així que seguiré amb ordre a partir d'ara :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Respon