[ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x11-15
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x04
Tinc els que falten fins el 3x10, porten dos estius que TV3 cancel·la la sèrie al acabar l'estiu.
Igualment, fa 2 mesos que estic sense Internet ..... haureu vist que fa temps que no penjo res.
Tant aviat com tingui Internet, em ficaré al dia tant d'aquesta com les altres sèries que tinc pendents (Laberint, Quico, poble nou, psico exprés, la tata, en leon, gat i gos, i MOLTES altres) o suplències d'altres sèries (les sèries angleses del super3, els picapedra), així que siusplau tingueu una mica de paciència !!
Adéu !
Igualment, fa 2 mesos que estic sense Internet ..... haureu vist que fa temps que no penjo res.
Tant aviat com tingui Internet, em ficaré al dia tant d'aquesta com les altres sèries que tinc pendents (Laberint, Quico, poble nou, psico exprés, la tata, en leon, gat i gos, i MOLTES altres) o suplències d'altres sèries (les sèries angleses del super3, els picapedra), així que siusplau tingueu una mica de paciència !!
Adéu !

Petiso, tranqui que esperem. Jo ja he baixat tots els capitlos que hi ha i els deixo compartits, menys el 1x8 i el 1x11 que porten baixant-se dues setmanes i van a "paso tango", pero ja baixaran.
Salut,
Salut,
Majoristes, Absolutistes:
Majoria absoluta -3x05- Decisions
Una article de la Judit provoca que una patum -un important i senil escriptor- i la seva jove esposa l'amenacin amb emprendre accions legals si no es retracta. Mentre la Judit està disposada a plantar cara, l'Eduard busca un pacte airós.
La Marta, seguint els ensenyaments del curs d'autoconeixement, s'entossudeix a fer circumcidar el Kòstia malgrat la por del nen i l'oposició del Felip. La Carme vol convèncer el seu productor perquè converteixin el seu personatge.
Majoria absoluta -3x07- Big Band
Al barri han obert una discoteca. L'Eduard és l'escollit per l'associació de veïns com l'encarregat de tancar l'antre de soroll que no deixa dormir a ningú. A ningú menys al Jairo, que ha trobat feina com a DJ a l'esmentada disco. L'Eduard no sap que la propietària és una antiga coneguda i que, de mà de l'Amadeu, acaba ficant-se al seu llit. La Judit intenta treure a aquella perillosa intrusa de la casa. Mentrestant, el Felip i la Marta es retreuen les seves infidelitats i l'Aida intenta arribar a esbrinar què és una família.

Majoria absoluta -3x05- Decisions
Una article de la Judit provoca que una patum -un important i senil escriptor- i la seva jove esposa l'amenacin amb emprendre accions legals si no es retracta. Mentre la Judit està disposada a plantar cara, l'Eduard busca un pacte airós.
La Marta, seguint els ensenyaments del curs d'autoconeixement, s'entossudeix a fer circumcidar el Kòstia malgrat la por del nen i l'oposició del Felip. La Carme vol convèncer el seu productor perquè converteixin el seu personatge.
Majoria absoluta -3x07- Big Band
Al barri han obert una discoteca. L'Eduard és l'escollit per l'associació de veïns com l'encarregat de tancar l'antre de soroll que no deixa dormir a ningú. A ningú menys al Jairo, que ha trobat feina com a DJ a l'esmentada disco. L'Eduard no sap que la propietària és una antiga coneguda i que, de mà de l'Amadeu, acaba ficant-se al seu llit. La Judit intenta treure a aquella perillosa intrusa de la casa. Mentrestant, el Felip i la Marta es retreuen les seves infidelitats i l'Aida intenta arribar a esbrinar què és una família.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Gràcies, r5004.
Ets un crack

També tens el 3x08 i el 3x09?.

Tal faràs, tal trobaràs.
Aquests dos els ha de fer en Petiso, i ara que torna a tenir adsl segur que no tarda gaire en publicar-los.enfotimada ha escrit:...
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Petiso, i els de la 4rt temporada i els últims capítols els tens? 

-
Cito de mes amunt:
Adéu !
O sigui, que a partir del 3x10 no tenim res.Petiso ha escrit:Tinc els que falten fins el 3x10, porten dos estius que TV3 cancel·la la sèrie al acabar l'estiu.
Adéu !

-
Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x08
Afegit el 3x08 !!
Ja només queda per publicar el 3x09
Adéu !
Ja només queda per publicar el 3x09

Adéu !

Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x08
gràcies! (ara només espero que l'ordinador no se'm pengi com ahir a la tarda
)

-
Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x09 !
Afegit el 3x09 .... i amb aquest acabem els capítols que tenim capturats, ja que com es costum ja, al acabar l'estiu TV3 va cancel·lar la sèrie.
Gràcies arakelov i r5004 per l'ajuda amb la sèrie
Adéu !
Gràcies arakelov i r5004 per l'ajuda amb la sèrie

Adéu !

Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x09 !
Gràcies pels nous episodis
com pot ser que es maltracti tant una serie?
com pot ser que es maltracti tant una serie?