[ed2k] Shin Chan
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] Shin Chan
Afegit el 32 !!
Nota:
El bloc 32 conté les dues pistes d'àudio com sempre, el opening es pot escoltar els dos àudios Català i Japonès, quan comenci el capítol se sentirà en català durant uns 6:51 minuts per culpa del 3XL que es van deixar d'activar l'àudio Japonès.
Tota la resta a partir del minut 6:51 ja se sent en Japonès com dic un descuit del 3XL dels responsables quarta espifiada.
Per això si poseu la segona pista per escoltar l'opening en Japonès i se sent després en català és per aquest descuit dels responsables del canal.
Salut!!
Nota:
El bloc 32 conté les dues pistes d'àudio com sempre, el opening es pot escoltar els dos àudios Català i Japonès, quan comenci el capítol se sentirà en català durant uns 6:51 minuts per culpa del 3XL que es van deixar d'activar l'àudio Japonès.
Tota la resta a partir del minut 6:51 ja se sent en Japonès com dic un descuit del 3XL dels responsables quarta espifiada.
Per això si poseu la segona pista per escoltar l'opening en Japonès i se sent després en català és per aquest descuit dels responsables del canal.
Salut!!
-
Us voldria demanar a tots si us heu descarregat els subtítols, i saber sobre tot important si se us reprodueix en els vostres centres multimèdia, ja que hi han aparells que només accepta un format o un altre o tots, en el meu cas accepta ANSI i UTF-8.
Aixi demano que em confirmeu quins formats accepta els vostres aparells, en cas que hi hagi variacions faria dues versions per tindre-ho en compte.
Ja em direu notícies, per això encara no he publicat els subtítols.
Salut!!
Aixi demano que em confirmeu quins formats accepta els vostres aparells, en cas que hi hagi variacions faria dues versions per tindre-ho en compte.
Salut!!
-
-
Ho he provat a dos aparells diferents. En el primer, tot OK; els subtítols es veuen i les vocals accentuades es mostren correctament. En el segon aparell, també es veuen però les vocals accentuades no apareixen correctament; per exemple el "sóc" de la intro surt com a "sÚc".shinnosuke ha escrit:Us voldria demanar a tots si us heu descarregat els subtítols, i saber sobre tot important si se us reprodueix en els vostres centres multimèdia, ja que hi han aparells que només accepta un format o un altre o tots, en el meu cas accepta ANSI i UTF-8.
Salut!!
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
Gràcies r5004.
Però voldria saber exactament quin format de codificació has provat els subtítols ja que no sé si és UNICODE o ANSI o UTF-8.
El que faré per no crear problemes de incompatibilitat pujaré 3 tipus de subtítols
Unicode
ANSI
UTF-8.
I quan ja sapigueu quin format accepta els vostres multimèdia llavors ja els publicaria com sempre.
Aviat publicaré aquests 3 tipus de subtítols.
Salut!!
Però voldria saber exactament quin format de codificació has provat els subtítols ja que no sé si és UNICODE o ANSI o UTF-8.
El que faré per no crear problemes de incompatibilitat pujaré 3 tipus de subtítols
Unicode
ANSI
UTF-8.
I quan ja sapigueu quin format accepta els vostres multimèdia llavors ja els publicaria com sempre.
Aviat publicaré aquests 3 tipus de subtítols.
Salut!!
Ni idea. M'he baixat el fitxer de subtítols que has posat més amunt, els he descomprimit a un pendrive, i d'aquí ja han anat a fer la prova.shinnosuke ha escrit:...
...
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
-
No m'he explicat bé, em referia quins formats accepta el teu aparell per tindre una orientació de saber si la majoria accepta UTF-8 o bé ANSI.r5004 ha escrit:Ni idea. M'he baixat el fitxer de subtítols que has posat més amunt, els he descomprimit a un pendrive, i d'aquí ja han anat a fer la prova.shinnosuke ha escrit:...
...
De totes maneres els desaré TOTS en UTF-8, si algú no se li reprodueix que m'ho digui.
Salut!
Doncs això tampoc t'ho sé dir.shinnosuke ha escrit:...
No m'he explicat bé, em referia quins formats accepta el teu aparell per tindre una orientació de saber si la majoria accepta UTF-8 o bé ANSI.
...

-
Demano disculpes per l'absència de no publicar els últims capítols d'en Shin Chan.
Estic fent proves i assegurar-me de que els capítols els publicaré correctament ja que el videoredo 3 o 4 capítols ( o més ) encara no ho sé, no m'ha detectat aquests píxels d'interferència quan m'ho havia d'haver detectat.
Aquesta nit, publico els links 34 35 els que havia retirat, i ja la resta fins el dia d'avui.
Salut!!!
Estic fent proves i assegurar-me de que els capítols els publicaré correctament ja que el videoredo 3 o 4 capítols ( o més ) encara no ho sé, no m'ha detectat aquests píxels d'interferència quan m'ho havia d'haver detectat.
Aquesta nit, publico els links 34 35 els que havia retirat, i ja la resta fins el dia d'avui.
Salut!!!
-
-
-