Jo no sóc el més indicat per donar consells sobre l'eumle i tal, però si Poble Nou no et descarrega és 100% "culpa" teva, ja que si poses 9 capítols alhora, mai se't baixaran, ja que les fonts sempre se't repartiran i per desgràcia som poquets els que baixem i compartim amb assiduïtat.
Jo sí podria donar-te llàstima, ja que fa 10 dies que no rebo ni una mega d'Estació d'enllaç i 196 dies que tinc el 118 de Laberint a "dos velas" xDDD i això que sempre que descarrego coses "antigues" ho faig d'una en una sense excepcions, però suposo que els pocs que som, se'm reparteixen amb altres coses que descarrego, com l'Inspector Gadget, Nissaga, 16 dobles, Temps de Silenci, les dues d'Europa, etc etc...Ara puc donar gràcies a que tinc la font de l'Arakelov a Laberint, però estic el 196 de la seva cua xDDD "que no me pase na".
L'Emule és paciència i més paciència, jo no vaig poder baixar tants capis de Nissaga TDT com la nloveva, però déu n'hi do els que em van baixar i he de reconèixer que ahir en poc més de 30 minuts se'm va baixar un i un altre en unes hores...així que baixar, baixen, però ho has de fer amb mesura