[ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA !!
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters)
Jo, amb el 5x05 ja porto und dies que esta al 86,6%, i no es mou. En la gráfica de progres està tot gris menys cuatre trosos en vermell.
-
- Entrades: 21316
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Hola !
Un parell més:
Les germanes McLeod -5x11- Un home com Déu mana (McLeod's Daughters - Boy Made Good)(DVBrip català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
Quan l'antic xicot d'institut de l'Stevie torna a entrar a la seva vida, ella ha de decidir si parlar-li de la Rose. En Terry deixa en Luke a càrrec de The Truck Stop, però potser és una responsabilitat massa gran per a ell.
Les germanes McLeod -5x12- La Perla (McLeod's Daughters - The Pearl)(DVBrip català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Jodi ha de fer front a la realitat quan en Luke es torna a ficar en un embolic i els seus amics fan tot el que poden per intentar ajudar-la a evitar que en Luke encara es compliqui més la vida. En Dave, en Nick i la Tess aprenen una lliçó sobre gestió econòmica.
Fins aviat !
Un parell més:

Les germanes McLeod -5x11- Un home com Déu mana (McLeod's Daughters - Boy Made Good)(DVBrip català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
Quan l'antic xicot d'institut de l'Stevie torna a entrar a la seva vida, ella ha de decidir si parlar-li de la Rose. En Terry deixa en Luke a càrrec de The Truck Stop, però potser és una responsabilitat massa gran per a ell.
Les germanes McLeod -5x12- La Perla (McLeod's Daughters - The Pearl)(DVBrip català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
La Jodi ha de fer front a la realitat quan en Luke es torna a ficar en un embolic i els seus amics fan tot el que poden per intentar ajudar-la a evitar que en Luke encara es compliqui més la vida. En Dave, en Nick i la Tess aprenen una lliçó sobre gestió econòmica.
Fins aviat !

Moltes gràcies!
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Afegit el 5x09 !! I afegit la resta al post inicial 

-
Renombrat el 5x09, que m'havia equivocat en el nom :-p
Adéu !
Adéu !

-
El d'ahir
Les germanes McLeod -5x13- La filla pròdiga (McLeod's Daughters - The Prodigal Daughter)(DVBrip català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
Fins aviat !

Les germanes McLeod -5x13- La filla pròdiga (McLeod's Daughters - The Prodigal Daughter)(DVBrip català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
Fins aviat !

Moltes gràcies!
Gràcies per la feina que feu jo fa temps que us segueixo, ara tinc un problema m´he estic baixant la tercera temporada vaig per el capítol 12 doncs no hi ha fonts, m´els baixo 2 com a màxim per no dividir les fonts.Algú sap que puc fer o que passa? gràcies
-
Benvingut/da cocote,cocote ha escrit:Gràcies per la feina que feu jo fa temps que us segueixo, ara tinc un problema m´he estic baixant la tercera temporada vaig per el capítol 12 doncs no hi ha fonts, m´els baixo 2 com a màxim per no dividir les fonts.Algú sap que puc fer o que passa? gràcies

Segur que sí que n'hi han de fonts, tant d'aquest capítol que dius com dels altres... Podries revisar la teva configuració d'eMule? En tot cas mira't aquest fil http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=6429
.......
I ja de passada, un parell de capítols més:

Les germanes McLeod -5x15- Un dia molt i molt llarg (McLeod's Daughters - One Long, Long Day)(DVBrip català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
Dave, Regan i Tess fan un pícnic per berenar. Nick se'n va a la ciutat a una reunió que acaba convertint-se en una oferta de feina. Stevie s'ocupa de Charlotte a la tarda, i quan la nena desapareix, remou tot Drover's per trobar-la. Jodi fa una neteja de cutis a Kate amb resultats desastrosos.
Les germanes McLeod -5x16- De peus a terra (McLeod's Daughters - Down to Earth)(DVBrip català-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
Nick i Tess es preparen per marxar de Drover's Run i emprendre el seu viatge cap a l'Argentina. Tess i Stevie reben amb sorpresa l'anunci de Regan, que planeja excavar la terra per buscar or. Un home desconegut, alt, morè i atractiu crida l'atenció de Jodi. Resulta que és el nou capatàs de Killarney. Kate fa cas dels consells de Jodi i intenta fer posar gelós Dave.
Fins aviat !

Moltes gràcies!
-
Afegit el 5x14 !!
I el 5x15 i 5x16 al post inicial, gràcies naro
Adéu !
I el 5x15 i 5x16 al post inicial, gràcies naro

Adéu !

-
Hola !
Les germanes McLeod -5x20- El cel i la terra (McLeod's Daughters - Heaven and Earth)(DVBrip catala-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
Stevie intenta salvar una vida quan una tempesta de pols arrasa Drover's Run. Harry compra The Truck Stop i en fa gerent a Moira. Terry continuarà sent un simple mecànic.
Fins aviat !
Les germanes McLeod -5x20- El cel i la terra (McLeod's Daughters - Heaven and Earth)(DVBrip catala-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
Stevie intenta salvar una vida quan una tempesta de pols arrasa Drover's Run. Harry compra The Truck Stop i en fa gerent a Moira. Terry continuarà sent un simple mecànic.
Fins aviat !

Moltes gràcies!
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
Afegit 5x23 i 5x24 !!
Prepareu-vos per plorar .....
Prepareu-vos per plorar .....

-
Hola !
Vinga doncs que ja s'apropa el final de la cinquena temporada i deunidó del que està passant darrerament per Drovers Run...
Les germanes McLeod -5x27- Propòsits (McLeod's Daughters - Intentions)(DVBrip catala-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
Fins aviat !
Vinga doncs que ja s'apropa el final de la cinquena temporada i deunidó del que està passant darrerament per Drovers Run...

Les germanes McLeod -5x27- Propòsits (McLeod's Daughters - Intentions)(DVBrip catala-english per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
Fins aviat !

Moltes gràcies!