[ed2k-SR] El Cor de la Ciutat T9 (Abril-Juliol) | Nou: Últim
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema - Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k-SR] El Cor de la Ciutat T9 (Abril-Juliol) | Nou: 1827
Afegit 1827! Això s'acaba!
Salut!
Gerard
Salut!
Gerard

-
- Contacta:
Re: [ed2k-SR] El Cor de la Ciutat T9 (Abril-Juliol) | Nou: 1829
Afegit 1829! Demà, diumenge i... ja està!
Salut!
Gerard

Salut!
Gerard

-
- Contacta:
Re: [ed2k-SR] El Cor de la Ciutat T9 (Abril-Juliol) | Nou: 1830
Afegit 1830! Només queda el capítol especial de diumenge, i fins al setembre.
Salut!
Gerard

Salut!
Gerard

-
- Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
DVD especial 1830 i 1831 el cor de la ciutat,capturació del
Bé , aquest diumenge , fan l'especial últim capítol de la temporada de el cor de la ciutat , com cada any suposo que ho faran en directe amb un gran nombre de públic , ( no m'he enterat que ho facin , però suposo que si ) si no hauria quedat malament no fer l'ultim ' la nit del cor ' ja que sería la última vegada.
Jo grabaré , el penúltim capítol el 1830 gravat del 300 i el 1831 , també gravat del 300 ,ja que a TV3 comença a donar fàstic amb els maleïts rètols , i per aixo dic que no val la pena gravar res a TV3 per que queda molt malament desprès de gravar i tornar-ho a veure , per això recomano a HUGAS que capturi la sèrie del 300 ja que emet allà la serie completamnet NETA sense rètols ni maleïts baners publicitaris , amb una correcta emissió , però es la teva decisió i el teu projecte , i recomano que gravis la sèrie del 300 encara que no la puguis publicar al mateix moment desprès de la captura , però si es publica al dia següent o es mira de publicar-ho quan puguessis no cal que siguis estricte en publicar-ho al dia,
Et recomano que gravis l'últim capítol de la temporada de la sèrie , del 300 , ho repeteixen el diumenge a les 23:55h i finalitza a les 1:25h , jo gravaré els dos capítols i faré , lógicament un DVD per mi , qui el vulgui nomès m'ho ha de dir.
DVD dels dos últims capítols de la temporada.
Es una recomanació HUGAS , captura també del 300 , de moment respecta i espero que sigui així i no siguin tan cabrons com estan fen a TV3.
SALUT!!!!!!
Jo grabaré , el penúltim capítol el 1830 gravat del 300 i el 1831 , també gravat del 300 ,ja que a TV3 comença a donar fàstic amb els maleïts rètols , i per aixo dic que no val la pena gravar res a TV3 per que queda molt malament desprès de gravar i tornar-ho a veure , per això recomano a HUGAS que capturi la sèrie del 300 ja que emet allà la serie completamnet NETA sense rètols ni maleïts baners publicitaris , amb una correcta emissió , però es la teva decisió i el teu projecte , i recomano que gravis la sèrie del 300 encara que no la puguis publicar al mateix moment desprès de la captura , però si es publica al dia següent o es mira de publicar-ho quan puguessis no cal que siguis estricte en publicar-ho al dia,
Et recomano que gravis l'últim capítol de la temporada de la sèrie , del 300 , ho repeteixen el diumenge a les 23:55h i finalitza a les 1:25h , jo gravaré els dos capítols i faré , lógicament un DVD per mi , qui el vulgui nomès m'ho ha de dir.
Es una recomanació HUGAS , captura també del 300 , de moment respecta i espero que sigui així i no siguin tan cabrons com estan fen a TV3.
SALUT!!!!!!
-
- Contacta:
Re: DVD especial 1830 i 1831 el cor de la ciutat,capturació del
Bones Shinnosuke, doncs gràcies per dir-m'ho! Veig que sí, que ho repeteixen pel 300 poc després de fer-se a TV3... Si és així, sí: et confirmo que ho faré del 300.shinnosuke ha escrit:Bé , aquest diumenge , fan l'especial últim capítol de la temporada de el cor de la ciutat , com cada any suposo que ho faran en directe amb un gran nombre de públic , ( no m'he enterat que ho facin , però suposo que si ) si no hauria quedat malament no fer l'ultim ' la nit del cor ' ja que sería la última vegada.
SALUT!!!!!!
Per cert, aquest any no hi ha gala, la faran al desembre, que és quan acaba per sempre la sèrie.
Salut!
Gerard

-
- Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
Jo ja tinc programat el PC per tots els dies , començarà a gravar a les 21:15 i finalitzarà a les 22:30 , deixo molt de marge per si no estigués a casa , i ja he arreclat el problema amb el senyal del cable , ara està tot bé , aquesta nit gravaré algo del 300 el que sigui nomès per fer una prova , per si de cas que em falli la gravació
M'agradaria anar molt a la gala la última gala del cor per sempre , serà bonic , i a esperar la nova sèrie de TV3 de Setembre ,
Quina serà?
Esperarem al Setembre.
M'agradaria anar molt a la gala la última gala del cor per sempre , serà bonic , i a esperar la nova sèrie de TV3 de Setembre ,
Quina serà?
Esperarem al Setembre.
-
- Contacta:
Diuen que serà una sèrie que es gravarà pel Maresme i anirà sobre un poble de pescadors. Per la petita sinopsi, no em fa gaire bona pinta... 
Per cert, la nova sèrie és gener de l'any vinent, al desembre s'acaba "El cor".
Salut!
Gerard

Per cert, la nova sèrie és gener de l'any vinent, al desembre s'acaba "El cor".

Salut!
Gerard