[ed2k] Lost/Perduts [VOSC/VOSE] - NOU 6x17-18!!!
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema - Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
- Status: Desconnectat
-
Re: [ed2k] Lost T5 [13/17] VOSC/VOSE - NOU!!! 22.04.2009
Subs ENG 5x14 afegits al post principal
The story of Oceanic 6.
Hola, feliçitats
per la feina i una consulta on son els subtituls en catala del episodi "The story of Oceanic 6" ?
Salutacions.

Salutacions.
-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Re: The story of Oceanic 6.
Hola Ruviratis,
Em sembla que ho tenies que haver demanat a peticions o al mateix fil de "Lost" en tot cas en Petiso, l'Ayu o l'Arle ja ho mouran cap allà, però mentrestan... mira fa dies que en barenaked no ens els passa, però sé que els trobaràs allà d'on venien
[url]http://lostperduts.blogspot.com/[/url]
Salutacions !
Em sembla que ho tenies que haver demanat a peticions o al mateix fil de "Lost" en tot cas en Petiso, l'Ayu o l'Arle ja ho mouran cap allà, però mentrestan... mira fa dies que en barenaked no ens els passa, però sé que els trobaràs allà d'on venien

Salutacions !

Moltes gràcies!
-
Re: [ed2k] Lost T5 [15/17] VOSC/VOSE - NOU!!! 06.05.2009
"The story of Oceanic 6" es un capitol "especial" que van fer, dels subs en catala no en se res i sento dir que ni tan sols he pogut aconseguir els subs en angles.
Bye!
Bye!
Si s'ha seguit Lost no costa gens seguir el capítol especial encara que no porti els subtítols. De fet, són trossets de capítols amb la veu d'un narrador que vocalitza prou bé. Si jo l'he entès, el pot entendre qualsevol, us ho asseguro.
Pel que fa al capítol 15, al blog de Lost-Perduts hi ha els subtítols en català.
Pel que fa al capítol 15, al blog de Lost-Perduts hi ha els subtítols en català.
-
- Entrades: 198
- Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Que torni la millor ràdio nordamericana...
Volem... "WKRP In Cincinnati"!!!
-
Subs CAT 14 i 15 afegits al post principal.
-
-
-
- Entrades: 198
- Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: [ed2k] Lost T5 [17/17] VOSC/VOSE - NOU!!! 13.05.2009 FINALE
Final de temporada:
Subtítols dels 5x16 i 17 en català
(per molts els subtítols col·laboratius i no professionals amb més qualitat)
...i l'enllaç al capítol doble de la season finale amb els subtítols incrustats
LostPerduts - STRU: Hem aconseguit ser la primera web que us ofereix els subtítols "definitius" incrustats. Estem molt orgullosos del resultat, tant pel que fa a la sincronia com a l'estil i rigor en la traducció, i més tenint en compte que subtitular un final de temporada, amb dues hores i el doble de subtítols, comporta el doble de feina.
Des d'aquí vull agrair la tasca de tota la gent que ha participat en la subtitulació d'aquest episodi: ANNA, ALOMA, LAUREN, MACIÀ, MARTÍ, METE, STRU (jo no m'autofelicitaré, però també hi vaig treballar), i m'agradaria fer una menció especial a l'ALEIX, que no apareix als subtítols però que durant tota la temporada s'ha encarregat d'incrustar i penjar-vos els subtítols perquè en poguéssiu gaudir, a més de respondre als vostres comentaris.
Subtítols dels 5x16 i 17 en català
(per molts els subtítols col·laboratius i no professionals amb més qualitat)
...i l'enllaç al capítol doble de la season finale amb els subtítols incrustats
LostPerduts - STRU: Hem aconseguit ser la primera web que us ofereix els subtítols "definitius" incrustats. Estem molt orgullosos del resultat, tant pel que fa a la sincronia com a l'estil i rigor en la traducció, i més tenint en compte que subtitular un final de temporada, amb dues hores i el doble de subtítols, comporta el doble de feina.
Des d'aquí vull agrair la tasca de tota la gent que ha participat en la subtitulació d'aquest episodi: ANNA, ALOMA, LAUREN, MACIÀ, MARTÍ, METE, STRU (jo no m'autofelicitaré, però també hi vaig treballar), i m'agradaria fer una menció especial a l'ALEIX, que no apareix als subtítols però que durant tota la temporada s'ha encarregat d'incrustar i penjar-vos els subtítols perquè en poguéssiu gaudir, a més de respondre als vostres comentaris.
Que torni la millor ràdio nordamericana...
Sí senyor, els de PERDUTS són uns cracks. No em cansaré mai de dir-ho.
Per cert, javinglish, el link dels subs en anglès em remeten a una pàgina "Apache"
Per cert, javinglish, el link dels subs en anglès em remeten a una pàgina "Apache"

-
Si, es veu que l'enllaç dels Subs ENG el van treure i van posar un de nou. Gracies per l'avis Ermesenda, ara hi ha un que funciona.
Enllaç dels Subs CAT afegit al post principal.
Enllaç dels Subs CAT afegit al post principal.
Aquestes noies i nois de LostPerduts (per cert, el nom té ironia o només són imaginacions meves? ) han fet una feina impressionant, en quan a qualitat, però sobretot en quan a rapidesa, el seu fòrum al facebokk també és una cosa digne d'admirar, no té res a envejar als escrits en anglès ... bé, jo confesso que m'he baixat els capítols mitjançant la granota perquè era l'única opció si els volies tenir a 720p
, (és igual perquè a l'incomming nomes guardo les coses en català, no crec que els anglosaxons necessitin el nostre humil ajut... ). Però mai hagués sabut de LostPerduts si no hagués estat per "TotsRucs" ... tots plegats molt bona feina. La meva humil contribució serà compartir indefinidament els subs ... jo que estic començant a subtitular al TRS de Tot Rucs estic "apabullat" amb la seva feina, digne de professionals de primera.

Passa i deixa part de la felicitat que portes amb tu ....