[ed2k] Polònia T3 [40/40]+Especials [7/7] |Nou: Especial7
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 4422
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] Polònia T3 [24/xx]+Especials [3/3]|Nou: Especial E'08
Afegit l'especial Eleccions:
Especial Eleccions 08
Els principals protagonistes de les eleccions de diumenge seran dijous, a partir de les 21.50, al "Polònia Especial Eleccions", en una edició en directe, més llarga i amb públic en què Toni Soler comentarà els resultats electorals amb els diferents líders que passaran per plató:. Carme Chacón (Mireia Portas), Duran i Lleida (Xavier Serrano), Ángel Acebes (Bruno Oro) i Joan Ridao (David Olivares), entre d'altres. Sense oblidar un entristit Mariano Rajoy (Queco Novell), que, com es veurà, no ha acabat d'assimilar els resultats.
Especial Eleccions 08
Els principals protagonistes de les eleccions de diumenge seran dijous, a partir de les 21.50, al "Polònia Especial Eleccions", en una edició en directe, més llarga i amb públic en què Toni Soler comentarà els resultats electorals amb els diferents líders que passaran per plató:. Carme Chacón (Mireia Portas), Duran i Lleida (Xavier Serrano), Ángel Acebes (Bruno Oro) i Joan Ridao (David Olivares), entre d'altres. Sense oblidar un entristit Mariano Rajoy (Queco Novell), que, com es veurà, no ha acabat d'assimilar els resultats.
Aquest especial el vaig trobar fluix.
El directe no li senta bé al Polònia, és un programa que demana molta més dedicació, que té uns gags que s'han de preparar, i repetir i repetir... i això en directe és impossible... Així que efectivament, el vaig trobar fluix!
Gràcies un cop més
El directe no li senta bé al Polònia, és un programa que demana molta més dedicació, que té uns gags que s'han de preparar, i repetir i repetir... i això en directe és impossible... Així que efectivament, el vaig trobar fluix!
Gràcies un cop més

Jo el vaig anar a veure.
La veritat es que en directe va quedar de conya. Potser des de el televisor es veu d'una altra manera, però alla va quedar genial. A més ells van quedar molt satisfets de la feina feta.
La veritat es que en directe va quedar de conya. Potser des de el televisor es veu d'una altra manera, però alla va quedar genial. A més ells van quedar molt satisfets de la feina feta.
-
Re: [ed2k] Polònia T3 [25/xx]+Especials [4/4]|Nou: 3x25 + INRI
Afegit 3x25 i l'especial de Setmana Santa
Re: [ed2k] Polònia T3 [26/xx]+Especials [4/4]|Nou: 3x26
Ui, aquest últim que no arriba!
(No us dono pressa, eh?
)
DW!

(No us dono pressa, eh?

DW!
-
- Entrades: 42
- Membre des de: ds. oct. 28, 2006 13:24
- Ubicació: Lleida
Re: [ed2k] Polònia T3 [28/xx]+Especials [4/4]|Nou: 3x28
Hola !!
El 3x28 té algún problema per baixar per l'emule
Gracies companys
El 3x28 té algún problema per baixar per l'emule

Gracies companys

-
Voleu dir que no s'acaba de baixar del tot potser?
Si un cas ara el pujo al Pando i a veure si s'arregla.
Si un cas ara el pujo al Pando i a veure si s'arregla.
Ara no estic a casa, però en tot el cap de setmana només se'm van descarregar 19MB quan normalment al dissabte ja el tinc complet i compartint...
DW!
DW!
No hi ha fonts Xordi. Surt 1/67
Un petó.

Un petó.
La única font ets tu (Xordi) i no envies...
DW!
DW!