[Ed2k] El Cor de la Ciutat

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Respon

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

Entrada Autor: shinnosuke » ds. gen. 05, 2013 15:49

Petiso.

La graella d'avui no concorda amb la que posa la web, tota la setmana han respectat la graella i ha coincidit, però avui no coincideix, no sé si han fet la mateixa programació cada dia o què però cap dels dos podem estar pendents de saber si repetiràn els capítols o no ja que estic fent treballant l'aparell per res igual que el PC estic gravant per res i no sé què fer...

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » ds. gen. 05, 2013 17:43

Bueno, hi han novetats però no són noves, ja em temía jo que seguirien la programació de dilluns a diumenge tota la setmana la mateixa graella, han repetit el capítols 63 i 64 avuí dissabte, aquest matí a les 12:15 aproximadament hauràn emès els mateixos capítols espero que si, no crec que hagin emès capítols antics del 63.
Demà ara ja sabent que a les 12:15 faràn la mateixa graella he programat per què també gravi aquella hora.
El mateix faré amb el gravador, ja us dic que aquest projecte s'em farà molt llarg i estressat, veurem el temps que podré aguantar aquest ritme...
Us seguiré mantenint informats.

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » ds. gen. 05, 2013 18:41

Porto bones notícies.
Els capítols 63 i 64 els tinc ben capturats!
i 4 més que tinc per fer en total 6 si no m'equivoco..
Quan els tingui tots els publicaré mirant que tot estigui correcte.
Al menys actualitzaré una mica el fil ja que està abandonat per culpa d'aquests canvis.
Salut!!

lingolingo
Entrades: 9
Membre des de: dg. nov. 11, 2012 16:36

Entrada Autor: lingolingo » dg. gen. 06, 2013 14:42

Moltes gracies per tot aquest treball que estas fent, es genial i se t'ho agraeix moltissim.

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia

Entrada Autor: ajoyagua » dg. gen. 06, 2013 19:04

Estic amb lingolingo, moltes gracies shinno per tot l'esforç que estas fent. pero jo sembla que abandonare la serie, perque tots aquest problemes en sembla que no s'arreglaran mai, aniran de mal en pijor. es una serie de molts capitols i tal i com va aquet canal, no la emetra sensera i ens quedarem amb un embolic de serie, i tot sense contar amb els problemes que tens en les captures per culpa de la seyal. ets un crac shinnosuke el done le gracies perque ets un bon noi i ningu crec que s'esforçaria tant com o fas tu, gracies shinno.

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » dg. gen. 06, 2013 19:28

És el que voldria fer, llençar la tovallola, però no voldria quedar i deixar-vos malament, però ja veieu la feina que comporta i sembla que els errors per culpa del senyal no se solucionen, i em temo com dius ajoyagua, em temo que no emetràn tota la sèrie, són molts capítols els que han d'emetre, a veure si demà que ja torna tot al seu lloc ja que les Vacances s'han acabat diuen alguna cosa aquesta gent el per què d'aquest canvi tant sobtat i la graella totalment alterada....
M'hauria fet molta il·lusió capturar tota la sèrie ja que és una de les sèries més llargues de tota la història de Televisió de Catalunay 1906 capítols, però si continuen per aquest camí.. m'haurè de replantejar de llençar la tovallola .... veurem què passa aquests pròxims díes..

Salut!

ajoyagua

Entrada Autor: ajoyagua » dg. gen. 06, 2013 20:06

Gracies shinno, nem avore que pasa ara que ja san'acabat les vacances de nadal.

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » dl. gen. 07, 2013 17:35

Més problemes!!
No tant sols és del senyal, que no ho he mirat si els tinc ben capturat, si no que s'han menjat un capítol.
Divendres van emetre els capítols 71 i 72, avui dilluns haurien d'haver emès el 73 i 74, doncs no ha estat així, han emès els capítols 73 i 75, el 74 no l'han emès, per tant la cosa cada vegada va a pitjor i m'estic veient obligat a abandonar el projecte. esperaré uns dies més, si la cosa no ha millorat, deixaré de capturar i publicar els capítols,per culpa d'aquests canvis..
Estic intentant mirant de posar-me en contacte amb el canal antic estil9 però no dónen senyals de vida, no agafen el telèfon ni tant sols contesten a les queixes, allau de queixes al canal del Facebook d'estil9 que ara és BOM i que deuen ser els mateixos amos.. però això s'ha d'aclarir... no són maneres de fer les coses..

Salut!

ajoyagua

Entrada Autor: ajoyagua » dl. gen. 07, 2013 18:42

Gracies shinnosuke per la teva insistencia amb aquesta serie, pero es el que deia jo en el meu missatge anterior, de mal en pitjor. quina llastima, avui en dia no et pots possar a veure res de la televisio, fan unes empastraes de por. no nomes amb aquesta serie, sino en un fum de series y per tot a reu en tots els canals. el digital terrestre? una puta merda.
ajoyagua l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 10, 2013 20:06, en total s’ha editat 1 vegada.

Nurieta28
Entrades: 35
Membre des de: ds. set. 10, 2011 20:12

Entrada Autor: Nurieta28 » dj. gen. 10, 2013 16:53

Ostres doncs quina rabia! :( De totes maneres gràcies per la teva feina, a veure si comencen a tornar a la normalitat i hi ha alguna manera d'aconseguir aquests capítols!

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » dj. gen. 10, 2013 18:29

Nurieta28 ha escrit:Ostres doncs quina rabia! :( De totes maneres gràcies per la teva feina, a veure si comencen a tornar a la normalitat i hi ha alguna manera d'aconseguir aquests capítols!

No hi ha cap manera d'aconseguir els capítols, bé si una, deixant una bona morterada d' euros a TV3 ja que per cada capítol cobra ni més ni menys 55 euros + IVA !!!

I els senyors del canal, no contesten ni diuen res, al Face està tot ben abandonat mentres que molta gent està enviant missatges per demanar explicacions......

No sé com acabarà tot.

Per cert, els dos capítols d'avui 80 i 81 estàn correctes, us comento que si durant el capítol veieu alguna cosa rara, ja no és cosa meva ja que alhora de demuxar la captura m'ha donat correcte..

En breu publicaré una tongada de capítols que tinc pendent, els que falten si no els repeteixen ja no podré fer-hi res al respecte tant de bó els tornin a repetir.

Salut!!!

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » ds. gen. 12, 2013 16:53

Gairabé ja tinc els capítols enllestits, només falta publicar-los i serà uns quants.
Ara mateix, están repetint els capítols antics, espero que els antics siguin els mateixos que van sortir malament la captura per primer cop, si l'error coincideix, publicaré els que ja tenia fets.

Salut!!

ajoyagua

Entrada Autor: ajoyagua » ds. gen. 12, 2013 20:19

Gracies shinnosuke pero continuar lluitant amba aquesta serie i canal, una forta abraçada. ja se que no va relacionat amb el fil del cor, pero es tal la meva alegria que vuig compartir amb vosaltres. per fi tindrem altra vega els canals catalans a valencia, tv3 i tota la colla. d'un moment a altre restabliran la seyal accio cultural del pais valencia.

Nurieta28
Entrades: 35
Membre des de: ds. set. 10, 2011 20:12

Entrada Autor: Nurieta28 » ds. gen. 19, 2013 12:06

Ostres que bé! Ja ho donava per perdut! Amb ganes de veure els nous capítols!
Gràcies shinnosuke :)

ajoyagua

Entrada Autor: ajoyagua » dg. gen. 20, 2013 16:38

Be, com vec que no hi ha activitat amb aquest tema desde fa setmanes, donem per entes que no hi hauran mes capitols del cor, no? shinno. posem punt i final al cor? gracies per tot l'esforç que as fet i que de segur estaras fent.

Respon