[Ed2k] El Cor de la Ciutat
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 477
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
- Ubicació: Valencia
- Status: Desconnectat
Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat
Donç anem avore que passa, es tot el que podem fer. gracies shinno per matindrems al corrent.
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
Bueno....
Sembla que s'ha solucionat el problema amb el senyal del canal i ja no es pixel·la com si rebés el canal amb baixa senyal de potència...
Jo estic al·lucinant ... no emeten ni promocions ni avisos de les sèries ni res, segurament estarán preparant les promos al ser un nou canal i més avui sent festiu doncs més motiu, però no posen les icones de l'edat ni res al Cor de la Ciutat ni a Ventdelplà ni cap sèrie, a veure què passa aquesta nit amb Astro TV si emetràn aquest programa estafa o emetràn programació normal, demà es veurà tot i us mantindré informats.
Salut!
Sembla que s'ha solucionat el problema amb el senyal del canal i ja no es pixel·la com si rebés el canal amb baixa senyal de potència...
Jo estic al·lucinant ... no emeten ni promocions ni avisos de les sèries ni res, segurament estarán preparant les promos al ser un nou canal i més avui sent festiu doncs més motiu, però no posen les icones de l'edat ni res al Cor de la Ciutat ni a Ventdelplà ni cap sèrie, a veure què passa aquesta nit amb Astro TV si emetràn aquest programa estafa o emetràn programació normal, demà es veurà tot i us mantindré informats.
Salut!
-
- Entrades: 179
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
- Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
Una pregunta que us volia fer.
Podeu veure Estil9? Es que a la freqüència a on ho tenia (el multiplex 33) ara emet una cadena que es diu bom. I a primer cop de vista no té res a veure amb Estil9.
A veure si vosaltres sabeu més que jo sobre això, xq sino, sembla ser que podríem quedar-nos sense el cor de la ciutat.
Merci!
Podeu veure Estil9? Es que a la freqüència a on ho tenia (el multiplex 33) ara emet una cadena que es diu bom. I a primer cop de vista no té res a veure amb Estil9.
A veure si vosaltres sabeu més que jo sobre això, xq sino, sembla ser que podríem quedar-nos sense el cor de la ciutat.
Merci!
-
Shinnosuke a estat parlant sobre el tema, si mirares un poc. estil9 a desaparegut i en seu lloc esta el canal que menciones tu, bom, bon any.Sergi_elcor ha escrit:Una pregunta que us volia fer.
-
- Entrades: 179
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
- Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
Merci per la resposta i demano disculpes per no haver mirat posts anteriors. Em vaig quedar quan es parlava de que estaven emetent episodis repetits i m'he escrit això sense llegir les novetats.ajoyagua ha escrit: Shinnosuke a estat parlant sobre el tema, si mirares un poc. estil9 a desaparegut i en seu lloc esta el canal que menciones tu, bom, bon any.
Però ja veig que ho savieu tot aquest tema. Ens deixen sense el Cor, Ventdelpla, etc...i sense el bo d'en Sandro Rey, que faran ara a l'APM?
Han canviat el nom ..... però no el contingut, segueixen fent el mateix que abans 

-
Estic tenint problemes amb les captures, tant al matí i tarda em dónen problemes, tinc un capítol que el tinc bé, únic que publicaria però estic a l'espera de fer-ne molts més i publicar uns quants, he analitzat la captura de la tarda hi ha menys errors però al matí n'hi ha molts més, amb les captures del matí i tarda faré puzzle i amb virtualdub cercaré el minut on indica el log i tallaré just abans i amb la captura de la tarda cercaré on he tallat i afegiré la resta així fins obtenir el capítol sencer, fent puzzles a veure si d'aquesta manera aconsegueixo tenir-los tots bé ja us mantindré informats a veure si surt bé.
Demano una mica de paciència, i per els capítols que s'han saltat a veure què fan dilluns que ja tot torna al seu lloc i a veure si poden rependre la normalitat a la graella...
Salut !
Demano una mica de paciència, i per els capítols que s'han saltat a veure què fan dilluns que ja tot torna al seu lloc i a veure si poden rependre la normalitat a la graella...
Salut !
És molt millor fer el puzzle abans de comprimir ja sigui amb el videoredo (suposo que es deu poder fer) o amb el Mpeg2Schnitt.

-
Sí petiso, goita el que faig és obrir el vídeo M2V que està demuxat amb projectx ja que em diu el minut on hi ha l'error, però no és exactament aquell punt sí no a la vora però apareix l'error, goita, la captura del matí els primers 20 minuts de capitol real estàn bé a partir del minut 21 ja apareixen els errors...
En canvi la captura de la tarda el segon 00:44:260 hi ha error però jo NO sé veure l'error ni apareix res estrany, el minut 10 si que apareix un píxel de nassos que es veu clar que és un error, tallaré els primers 20 minuts amb la captura del MATÍ i la resta com la captura de la tarda ja no hi han més errors cerco l'escena i afegeixo el puzzle, amb VídeoRedo es pot fer ja que selecciones de punt a punt i el resultat el tens com esperes.
A veure com surt tot plegat encara que em comporti més feina per què és tot per culpa del senyal de Montserrat del repetidor o del canal, per això et demanaria si tens errors a la captrua del matí o tarda per comparar.
Salut!!
En canvi la captura de la tarda el segon 00:44:260 hi ha error però jo NO sé veure l'error ni apareix res estrany, el minut 10 si que apareix un píxel de nassos que es veu clar que és un error, tallaré els primers 20 minuts amb la captura del MATÍ i la resta com la captura de la tarda ja no hi han més errors cerco l'escena i afegeixo el puzzle, amb VídeoRedo es pot fer ja que selecciones de punt a punt i el resultat el tens com esperes.
A veure com surt tot plegat encara que em comporti més feina per què és tot per culpa del senyal de Montserrat del repetidor o del canal, per això et demanaria si tens errors a la captrua del matí o tarda per comparar.
Salut!!
Jo tinc errors a les dos captures ...... però es culpa meva (weno, de marxades de la llum).
Adéu !
Adéu !

-
Gracies a tots 2 per tot aquest esforç que esteu fent, es de agrair molt el que feu per a que tots pugam disfrutar al maxim del cor, moltes gracies i shinno per la meva part tindre paciencia no patexis per mi.
-
Problemes i més problemes.
Demuxo el vídeo amb projectx, mirant el log cerco el minut on diu que hi ha error, no n'hi ha no sé si al demuxar s'ho menja o què, cerco aquest minut amb el VídeoRedo i apareix un píxel de nassos que es veu ben clar, continuo mirant tots els errors i alguns sí que és cert que n'hi ha i uns altres que no, que he hagut de fer comprobar que els dos minuts que segons el projectx hi ha error, cerco la captura de la tarda el mateix punt, i si no hi ha error faig un tall i segons els errors vaig fent puzzles fins aconseguir el resultat final que es el vídeo, això comportarà molta feina ja que he de mirar els dos vídeos és curiós que el projectx el minut on em diu que hi ha error després ho miri amb el VirtualDub el minut i no n'hi hagi però per assegurar-me'n descarto aquest minut de la captura i busco la captura de la tarda mirant el log si no coincideix llestos....
N'he fet dos capítols d'avui divendres i dos més que ja he fet que aquestes si que están correctes a veure com surt... els capítols del dia 1 de gener están descartats ja que hi ha molts errors.
Miraré de fer el 67 i 68 i em posaría al dia de totes maneres, gravaré els del cap de setmana sempre que els repeteixin, si no estarem ben arreclats....
Salut!!
Demuxo el vídeo amb projectx, mirant el log cerco el minut on diu que hi ha error, no n'hi ha no sé si al demuxar s'ho menja o què, cerco aquest minut amb el VídeoRedo i apareix un píxel de nassos que es veu ben clar, continuo mirant tots els errors i alguns sí que és cert que n'hi ha i uns altres que no, que he hagut de fer comprobar que els dos minuts que segons el projectx hi ha error, cerco la captura de la tarda el mateix punt, i si no hi ha error faig un tall i segons els errors vaig fent puzzles fins aconseguir el resultat final que es el vídeo, això comportarà molta feina ja que he de mirar els dos vídeos és curiós que el projectx el minut on em diu que hi ha error després ho miri amb el VirtualDub el minut i no n'hi hagi però per assegurar-me'n descarto aquest minut de la captura i busco la captura de la tarda mirant el log si no coincideix llestos....
N'he fet dos capítols d'avui divendres i dos més que ja he fet que aquestes si que están correctes a veure com surt... els capítols del dia 1 de gener están descartats ja que hi ha molts errors.
Miraré de fer el 67 i 68 i em posaría al dia de totes maneres, gravaré els del cap de setmana sempre que els repeteixin, si no estarem ben arreclats....
Salut!!
Quines hores repeteixen el cap de setmana?? Que no em surt res a la EPG .......
O hi ha cap web amb al programació del nou canal???
O hi ha cap web amb al programació del nou canal???

-
No hi ha web del BOM, per ara està la de estil9 que segueix la programació igual que abans, el que no sé si seguirà igual que la del cap de setmana, tot un misteri.......
La EPG fa dies que no funciona després del canvi d'any per culpa del canal " NUEVE " la culpa de tot és de MEDIASET han hagut de canviar el nom del canal per no confondre a la gent però em sembla una passada el que està passant que no segueixen el ritme dels capítols
La graella del cap de setmana fins ara ha sigut aquesta Petiso.
14:45 El cor de la ciutat
15:15 El cor de la ciutat
16:00 El cor de la ciutat
16:30 El cor de la ciutat
17:00 El cor de la ciutat
De totes maneres pots mirar la web http://www.estil9.com/ca/els-nostres-pr ... at/_pr:54/ que et diu les repeticions de la setmana, jo ho programaré tot per si de cas a veure si hi ha més sort i no tinc errors.
Només som dos que gravem la sèrie no Petiso???
Salut!!
PD: Comento que és molta casualitat que al vespre quan gravo Ventdelplà em surti la captura OK correcte i en canvi el cor de la ciutat em surti malament tant al PC com al gravador, tinc antena privada al gravador i comunitària al PC i no entenc res, algú fa budú i coses estranyes i em fa la guitza amb el cor de la ciutat !!!
La EPG fa dies que no funciona després del canvi d'any per culpa del canal " NUEVE " la culpa de tot és de MEDIASET han hagut de canviar el nom del canal per no confondre a la gent però em sembla una passada el que està passant que no segueixen el ritme dels capítols
La graella del cap de setmana fins ara ha sigut aquesta Petiso.
14:45 El cor de la ciutat
15:15 El cor de la ciutat
16:00 El cor de la ciutat
16:30 El cor de la ciutat
17:00 El cor de la ciutat
De totes maneres pots mirar la web http://www.estil9.com/ca/els-nostres-pr ... at/_pr:54/ que et diu les repeticions de la setmana, jo ho programaré tot per si de cas a veure si hi ha més sort i no tinc errors.
Només som dos que gravem la sèrie no Petiso???
Salut!!
PD: Comento que és molta casualitat que al vespre quan gravo Ventdelplà em surti la captura OK correcte i en canvi el cor de la ciutat em surti malament tant al PC com al gravador, tinc antena privada al gravador i comunitària al PC i no entenc res, algú fa budú i coses estranyes i em fa la guitza amb el cor de la ciutat !!!