[Ed2k] El Cor de la Ciutat
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 477
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
- Ubicació: Valencia
- Status: Desconnectat
Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat
Sempre soc jo el portador de males noticies, disculpa xhinno per no avisar avanç pero es cuant estat revisant els capitols per ordenarlos com sempre faig. be, a lo que vaig. els capitols 457 i 460, no tenen l'audio be, el 457 l'audio no correspon al capitol i el 460, no te l'audio ven sincroniçat amb les veus. en el capitol 460 ti as de ficxar be per adonarten, saludets.
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
Afegeixo una nova tongada de capítols!!
El cor de la ciutat3x075 (488) NOU!!
El cor de la ciutat3x076 (489) NOU!!
El cor de la ciutat3x077 (490) NOU!!
El cor de la ciutat3x078 (491) NOU!!
El cor de la ciutat3x079 (492) NOU!!
El cor de la ciutat3x080 (493) NOU!!
El cor de la ciutat3x081 (494) NOU!!
El cor de la ciutat3x082 (495) NOU!!
El cor de la ciutat3x083 (496) NOU!!
497 EN BREU
El cor de la ciutat3x085 (498) NOU!!
El cor de la ciutat3x086 (499) NOU!!
El cor de la ciutat3x087 (500) NOU!!
El cor de la ciutat3x075 (488) NOU!!
El cor de la ciutat3x076 (489) NOU!!
El cor de la ciutat3x077 (490) NOU!!
El cor de la ciutat3x078 (491) NOU!!
El cor de la ciutat3x079 (492) NOU!!
El cor de la ciutat3x080 (493) NOU!!
El cor de la ciutat3x081 (494) NOU!!
El cor de la ciutat3x082 (495) NOU!!
El cor de la ciutat3x083 (496) NOU!!
497 EN BREU
El cor de la ciutat3x085 (498) NOU!!
El cor de la ciutat3x086 (499) NOU!!
El cor de la ciutat3x087 (500) NOU!!
-
ajoyagua ha escrit:Sempre soc jo el portador de males noticies, disculpa xhinno per no avisar avanç pero es cuant estat revisant els capitols per ordenarlos com sempre faig. be, a lo que vaig. els capitols 457 i 460, no tenen l'audio be, el 457 l'audio no correspon al capitol i el 460, no te l'audio ven sincroniçat amb les veus. en el capitol 460 ti as de ficxar be per adonarten, saludets.
Gràcies per avisar.
Disculpes per no dir res, però no he rebut notificació de noves respostes del fil.
Ara reviso tot, trec els vincles que has dit, 457 i 460 no ??
Doncs el torno a ripjear de nou sort que conservo encara els MPG originals i els puc tornar a ripejar de nou.
Gràcies MIL MIL DISCULPES
-
- Entrades: 601
- Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
- Ubicació: L'Espluga de Francolí
Els que no tenen fonts són del 3x071 al 3x074. A part que es comenta que hi ha dos àudios malament 

-
Exacte eixos son els que tenen error de audio, el 460 l'audio es el que correspon al capitol, pero no esta ven sincroniçat, saludets.shinnosuke ha escrit:Ara reviso tot, trec els vincles que has dit, 457 i 460 no ??
-
A veure....
Anem per ordre si no em faig un embolic que ja porto l'embolic i miro de solucionar i posar al dia el projecte.
1)Quins capítols són els que té l'àudio erròni ( que no correspongui amb el capítol )
2)Quins capítols són els que té l'àudio desincronitzat
3)Els que no tenen fonts.
Quan publiqui els capítols que tinc pendent " en teoría " hauria d'estar al dia el projecte, deixant de banda ja mig solucionat, el problema del capítol desincronitzat que ja està solucionat i ripejant de nou, i el capítol que té l'àudio malament també ripejant de nou.
Ja em direu i avui mateix miro de solucionar aquest problema, espero rebre les notificacions ja que no m'he adonat i tampoc no he estat massa a sobre del fil revisant i donant un cop d'ull.
Salut i de nou MIL DISCULPES
Anem per ordre si no em faig un embolic que ja porto l'embolic i miro de solucionar i posar al dia el projecte.
1)Quins capítols són els que té l'àudio erròni ( que no correspongui amb el capítol )
2)Quins capítols són els que té l'àudio desincronitzat
3)Els que no tenen fonts.
Quan publiqui els capítols que tinc pendent " en teoría " hauria d'estar al dia el projecte, deixant de banda ja mig solucionat, el problema del capítol desincronitzat que ja està solucionat i ripejant de nou, i el capítol que té l'àudio malament també ripejant de nou.
Ja em direu i avui mateix miro de solucionar aquest problema, espero rebre les notificacions ja que no m'he adonat i tampoc no he estat massa a sobre del fil revisant i donant un cop d'ull.
Salut i de nou MIL DISCULPES
-
457=àudio és de diferent vídeo
460=àudio desincronitzat
484 a 487=sense fonts
Jo des d'ahir tinc l'emule apagat, però dubto que hagi canviat el tema de les fonts
460=àudio desincronitzat
484 a 487=sense fonts
Jo des d'ahir tinc l'emule apagat, però dubto que hagi canviat el tema de les fonts

-
Estic d'acord amb nasticdetgn, es exacte el que a dit. menys en una cossa, els capitols dels 484 a 487, ja tenen fonts, air mateix es van descarregar tots en un moment. ara mateix estic amb la nova tanda de capitols i me trobat alguns capitols sense fonts, fins que no acabe de descarregar els que tinc entre mans, no dic quins capitols son per asegurarme. ja que punxe els capitols una i varies vegades. us mantindre informats, saludets.
-
A mida que vagi acabant, aniré publicant els capítols ja arreclats.
El capítol 457 solucionat amb el seu àudio corresponent.
El cor de la ciutat 3x044 (457) NOU!! CAPÍTOL ÀUDIO SOLUCIONAT
El cor de la ciutat 3x047 (460) NOU!! capítol solucionat amb la desincronització
Comentari: he ajustat tant bé com he pogut però no hauria d'haver cap problema he repasat per sobre el capítol i se sent bé i no he vist cap desfase d'àudio amb vídeo.
----------
CAPÍTOLS D'AQUESTA SETMANA AVUI DILLUNS 27 DE GENER
El cor de la ciutat 3x88 (501) NOU!!
El cor de la ciutat 3x89 (502) NOU!!
------
CAPÍTOLS AVUI DIMARTS 28 GENER
El cor de la ciutat 3x90 (503) NOU!!
El cor de la ciutat 3x91 (504) NOU!!
La resta de capítols pendents que en queden un parell, els publicaré tant breu acabi i comprovi que tot està bé, si hi ha cap problema, aviseu-me, a veure si ara rebo bé les notificacions de resposta que sembla que torna a funcionar.
Salut!!
El capítol 457 solucionat amb el seu àudio corresponent.
El cor de la ciutat 3x044 (457) NOU!! CAPÍTOL ÀUDIO SOLUCIONAT
El cor de la ciutat 3x047 (460) NOU!! capítol solucionat amb la desincronització
Comentari: he ajustat tant bé com he pogut però no hauria d'haver cap problema he repasat per sobre el capítol i se sent bé i no he vist cap desfase d'àudio amb vídeo.
----------
CAPÍTOLS D'AQUESTA SETMANA AVUI DILLUNS 27 DE GENER
El cor de la ciutat 3x88 (501) NOU!!
El cor de la ciutat 3x89 (502) NOU!!
------
CAPÍTOLS AVUI DIMARTS 28 GENER
El cor de la ciutat 3x90 (503) NOU!!
El cor de la ciutat 3x91 (504) NOU!!
La resta de capítols pendents que en queden un parell, els publicaré tant breu acabi i comprovi que tot està bé, si hi ha cap problema, aviseu-me, a veure si ara rebo bé les notificacions de resposta que sembla que torna a funcionar.
Salut!!
shinnosuke l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 29, 2014 13:50, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Shinno no voldràs pas dir 3x047 (460) ... ???
Fins aviat!
Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
De la tanda 488 a 500, tots descarregats menys el 489, es l'unic que de vegades te fonts i va molt lento i altres no en te de fonts.
En posse amb els capitols de l'audio solucionat i seguidament amb la nova tanda, gracies shinno de nou per estar ahi.
En posse amb els capitols de l'audio solucionat i seguidament amb la nova tanda, gracies shinno de nou per estar ahi.
-
naroatna ha escrit:Shinno no voldràs pas dir 3x047 (460) ... ???
Fins aviat!
Si Naro es 3x47 (460).
Tinc un embolic que acabaré amb tants cors i queden un munt de capítols!!
Salut!
-
Al dia amb tots els capitols, inclosos amb els que tenien l'audio mal, i a falta del 489 que continua sense fonts i el 497 que esta pendent de publicar, saludets shinno i gracies de nou.
De moment pareix que el projecte continua, despres d'un any que es va possar en marxa i parexia que d'un moment a l'altre, aquest del canal stil nou pasantse a dir bom, ens la farien amb els empastres que ens feien. de tota manera enca falten 1500 capitols i pico, que penseu vosaltres, la pasaran tota la serie o enca ens faran alguna jugada?
De moment pareix que el projecte continua, despres d'un any que es va possar en marxa i parexia que d'un moment a l'altre, aquest del canal stil nou pasantse a dir bom, ens la farien amb els empastres que ens feien. de tota manera enca falten 1500 capitols i pico, que penseu vosaltres, la pasaran tota la serie o enca ens faran alguna jugada?
-
No et sabria dir el futur del canal BOM.
Jo espero que si que emetin tota la sèrie, seria molt absurd tallar-la sense acabar-la, espero que la acabin.
El que us puc adelantar i amb previsió de que BOM emetin les sèries Poble Nou ( sèrie inacabada el projecte per culpa de TV3 ) que van tallar la sèrie per què estrenaven el 3XL i Laberint d'ombres que el projecte està ben congelat.
Sigui Poble Nou o Laberint d'ombres, gravaré totes dues sèries.
Salut!!
Jo espero que si que emetin tota la sèrie, seria molt absurd tallar-la sense acabar-la, espero que la acabin.
El que us puc adelantar i amb previsió de que BOM emetin les sèries Poble Nou ( sèrie inacabada el projecte per culpa de TV3 ) que van tallar la sèrie per què estrenaven el 3XL i Laberint d'ombres que el projecte està ben congelat.
Sigui Poble Nou o Laberint d'ombres, gravaré totes dues sèries.
Salut!!
-
Laberint si us plau!!!
I fóra bo que (tot i que és una feina extra brutal) la gravessis des de l'inici perquè a dia d'avui els 140pico que es van penjar no tindran fonts
I fóra bo que (tot i que és una feina extra brutal) la gravessis des de l'inici perquè a dia d'avui els 140pico que es van penjar no tindran fonts