Estás compartint el 8x35 ? el tens complert ?........ el tinc posat desde que xordi el va publicar, desde llevors 0 fonts, com está ara mateix, 0 fonts...........
Es extrany, ja fá setmanes m´ha pasat nomes amb arxius publicats per en xordi, crec ja l´hi vaig comentar amb un crackovia que fá uns dies hem vá paqsar igual, i dies abans amb altres arxius d´ell.
No ho entenc pas, pues amb totes les pujades de TotsRucs (naroatna, petiso, conradtgn,lopere,pizarrin,nastictgn,etc, etc....) no hem pasa amb ningú, tal i com i poso a descarregar cualsevol dels arxius que hi publican, al cap d´uns segons ja apareixen tortes les fonts disponibles i als pocs minuts començo a descarregar , per nomes amb les pujades d´en xordi tinc aquest problema, desde fá poc temps, un parell de mesos, abans no hi pasaba aixó.
Per exemple desde que en xordi va publicar aquest 8x35, tots els arxius d´altres pujades de TotsRucs publicats al mateix temps i/o dia, están tots baixats completament, pero aquest APM 8x35 no nomes no ha descarregat ni un Kb, es que segeix desert de fonts, 0.

Jo el segueixo deixant en descarrega i tard o dora espero apareixin i es descarregui