[ed2k-SR] El Cor de la Ciutat T9 (Setembre-Gener)
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 179
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
- Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k-SR] El Cor de la Ciutat T9 | Nou: 1653
Tinc una pregunta, jo encara m'estic descarregant episodis des del capítol 1636 i això no va. O almenys no va tan bé com en la passada temporada en que tenia unes baixades molt més ràpides. A part, només poso 3 o 4 capítols com a molt a la vegada. Xò te pinta aquest any de complicat x tenir-los tots.
De totes maneres moltes `gràcies una temporada més per la gran feina q feu!
De totes maneres moltes `gràcies una temporada més per la gran feina q feu!
-
Autor del tema - Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
Doncs vaja, malament, senyal que la gent no comparteix.
Els capítols es pengen a un servidor i allà s'hi queden durant unes setmanes, però a la llarga s'han de borrar. Després t'haurien de sortir les altres fonts, i si no surten, malament...
Et recomano que quan et vulguis baixar un capítol ho facis a l'instant, tant punt sigui publicat.
Salut!
Gerard
P.D.: Quina versió de l'eMule tens?
Els capítols es pengen a un servidor i allà s'hi queden durant unes setmanes, però a la llarga s'han de borrar. Després t'haurien de sortir les altres fonts, i si no surten, malament...

Et recomano que quan et vulguis baixar un capítol ho facis a l'instant, tant punt sigui publicat.
Salut!
Gerard
P.D.: Quina versió de l'eMule tens?

-
Jo almenys estic compartit la meitat de la passada temporada i els pocs capítols que tinc d'aquesta. A partir d'ara a veure si els puc anar baixant quant abans millor. I la resta, doncs potser ja no els podré tenir, però bueno
La versió q jo tinc és la Morphxt V11.0
Ciao!

Ciao!
-
- Contacta:
Re: [ed2k-SR] El Cor de la Ciutat T9 | Nou: 1654
Prova una altra versió, la Morpht dóna bastants problemes amb el SuperRuc.Sergi_elcor ha escrit:Jo almenys estic compartit la meitat de la passada temporada i els pocs capítols que tinc d'aquesta. A partir d'ara a veure si els puc anar baixant quant abans millor. I la resta, doncs potser ja no els podré tenir, però bueno![]()
Ciao!
Afegit 1654!
Salut,
Gerard

-
huGas.cat ha escrit:Prova una altra versió, la Morpht dóna bastants problemes amb el SuperRuc.Sergi_elcor ha escrit:Jo almenys estic compartit la meitat de la passada temporada i els pocs capítols que tinc d'aquesta. A partir d'ara a veure si els puc anar baixant quant abans millor. I la resta, doncs potser ja no els podré tenir, però bueno![]()
Ciao!
Afegit 1654!
Salut,
Gerard
Gerard, llavors quina versió d'emule em recomenaries tenir?
Merci!
La normal, sense cap dubte i no te compliquis la vida. Les altres només serveixen per la gent que puja molt (fa llensaments).
Adéu !
Adéu !

-
- Contacta:
Re: [ed2k-SR] El Cor de la Ciutat T9 | Nou: 1656 i 1657
Afegit 1656 i 1657 (aquest últim sense delogo, van posar la mosca de la festa dels Súpers i no em va donar temps a capturar-ho del 300, em sap greu).
Perdoneu el retard, he estat 2 dies sense internet!
Salut,
Gerard
Perdoneu el retard, he estat 2 dies sense internet!
Salut,
Gerard