[ed2k] Polònia T2 [39/39]+Especials [7/7]+La Passió [3/3]
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 272
- Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
- Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
- Status: Desconnectat
Home, doncs jo diria que escrius molt millor que nosaltresMinaya ha escrit:Hola, sóc nova per aquí. Volia donar-vos les gràcies per penjar tot, em feu un favor molt gran. Sóc de Madrid i estic aprenent català, així que perdoneu les meves faltes d'ortografia.
He posat a descarregar el polònia d'ahir, espero que es descarrregui ràpid. Gràcies de nou!

Porto escoltant el minoria des de fa anys, fins vaig estar al programa que van fer a City tv, i Mire usté en A3, i clar, el polònia, però per internet no em deixa veure tv3 pq em diu que tinc que pagar una cuota o alguna cosa així.
Cercant per internet, vaig encontrar-vos i mira, em va alegrar molt, ara puc veure més cosas i molt millor, clar!
Cercant per internet, vaig encontrar-vos i mira, em va alegrar molt, ara puc veure més cosas i molt millor, clar!
Tvist:(15-02-07)
Dijous tenim un convidat de luxe, estarà amb nosaltres el Bruno Oro que ens parlarà de Polònia i d'El cor de la ciutat. A més a més la Soledad farà una secció a plató amb la Mari Pau i com cada dia, el concurs de la casa rural.
Ho podeu capturar?No sé si conta com extra del Polònia..
Dijous tenim un convidat de luxe, estarà amb nosaltres el Bruno Oro que ens parlarà de Polònia i d'El cor de la ciutat. A més a més la Soledad farà una secció a plató amb la Mari Pau i com cada dia, el concurs de la casa rural.

-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 4422
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Gràcies per l'avís, i tant que contarà!! Com més coses tinguem millor7Daniela7 ha escrit:Tvist:(15-02-07)

Ara el programo!
Polònia
Holass Companyes i companys!!
Com esteu tots i totes??!!
Tal com es pot veure soc nou en aquest afers i voldria saber com em puc baixar alguns capitols de Polónia? ja tinc molt per l¡Emule però hi ha alguns que em falten o el nombre del capitòl no es corespon a la data
Si em podeu ajudar
Moltes gràcies a totes i totus!!
Tal com es pot veure soc nou en aquest afers i voldria saber com em puc baixar alguns capitols de Polónia? ja tinc molt per l¡Emule però hi ha alguns que em falten o el nombre del capitòl no es corespon a la data
Si em podeu ajudar
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 4422
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Re: Polònia
Hola toniet! Benvingut!!toniet ha escrit:Holass Companyes i companys!!
Si em podeu ajudar
Ens podries dir quins són els q no pots baixar? Així els torno a posar i els podràs acabar.
Sobre el 2on que dius que n'hi ha que no concorda la data, crec q es pq hi ha un altre usuari que penja Polònia però amb un número d'episodi que no es el mateix que poso jo, ja que jo conto els especials com a programes independents i l'altre usuari els posa com a programa normal.
Re: [ed2k] Polònia T2 [20/xx] + Especial [4/xx]
algu el te sencer? eske falta un tros a lemule ke ningu el te .-pxordi ha escrit:Extra 003 Polònia a CNN+ per 7Daniela7
Re: [ed2k] Polònia T2 [20/xx] + Especial [4/xx]
jo li he tornat a penjar;Uzu ha escrit:algu el te sencer? eske falta un tros a lemule ke ningu el te .-pxordi ha escrit:Extra 003 Polònia a CNN+ per 7Daniela7
Extra 003 Polònia a CNN+ per 7Daniela7