1 he dit que cap usuari (en aquest cas nloveva) s'ha de justificar per fer una cosa que esta consensuada amb els adm/moderadors com aixi ho ha confirmat l'oliana,si es aixi a mi m'esta be o m'hes igual
2 vosaltres no ho se,pero jo vaig parlar la setmana passada amb l'oncle de la meva companya que es jutge i em va recomanar certes coses (no dire el contingut de la conversa evidentment),d'aqui la meva decissio de ripejar per mi i prou,dedicar-me a connectar de tant en tant,amb el temps ja veure que faig,pero per ara la meva prioritat es la familia i mes ara que aviat l'aixamplarem,i per aixo dic que no cal que s'em vengui res,jo m'aparto del cami per motius personals
3 espero que nloveva continui ajudant a la web durant mooooooooooooooolts anys mes si aixi es el seu desitg
4 no se de que em coneixes ajoyagua per jutjar-me de la manera que ho fas,pero sapigues que he ajudat a la web i als usuaris amb mes GB's i fins i tot economicament del que tu ho podras fer mai,aixi que t'aconsello que rumiis abans de parlar i si parles que sigui amb coneixement de causa
5 aquest es un forum obert a tothom on es pot donar opinions siguin del caire que siguin,no li busqueu tres peus al gat,com be diu l'oliana tota opinio es respectable,dic aixo perque m'he trobat amb forums que si no dius "lo politicament correcte" estas fotut,aixo aqui no passa pero de vegades m'ho recorda quan llegeixo certs comentaris de certs usuaris
6 entre l'staff i jo no passa absolutament res,ells fan el que creuen convenient per la web i jo el que crec convenient per la web tambe pero sense perjudicar-me jo,val a dir que tampoc disposo del temps necessari per fer mes
7 espero que despres de matitzar una mica aixo quedi tancat i l'actitut sigui una altra davant de successius missatges meus,ja tinc molts trets a sobre i la barva massa blanca (a mes de veritat) per adonar-me de certes coses
ben atentament