Realment s´agraeix les poques persones, contades ambs els dits de una sola má, que esteu compartint Nissaga , pero desde un punt de vista més que realista aixo es fá atern, jo vaig començar a descarregar la serie desde el principi, al septembre del 2009.....a dia d´avui nomes tinc complerts 102 capitols, TOTS els tinc compartin al incoming, pero si faig un calcul aproximat, per arribar a tindre els 369 capitols que a dia d´avui estan publicats puc arribar a tardar en conseguirlo 2 anys.....

realment es desesperant...
La idea, de crear una secció de descarga directa , només per a series de molt poca tirada, estaría molt bé.
ja existeixen pagines de P2P (sobretot d´emule) que tenen una secció de DD pero donar suport precissament al emule, pues jo no sé els demés, pero jó hem descargaría per DD els capitols que hem falten de Nissaga y els possaría al incoming de la mula per ajudar a compartir millor, no sé......... penseu per que aquestes series "de culte" no tenen casi ningú descarreganles y menys encara gent compartint......le gent es desespera y no te paciencia o aquesta ultima té un limit logic.....
Agrair també , tot es té que dir , a les poques persones que de quan en quan hem trobo de compartint Nissaga com msondt , Juliette ó manolete.
ja sabeu, alguns/es , hem coneixeu per la perseverant plena de paciencia de fils com de la serie "L´ultim heroi", que fá mes de un any que estic descarreganla y encara no he aconseguit completarla..

... per cert gracies a Arakelov y Naro vaig completanla KB á KB y amb uns mesos més o com diuen al Pais vasc : "En 3 semanas..........Santas" la tindré complerta.
Anim, penseu amb el tema de la secció de DD per a series "dificils"......
PD: ( y perdoneu el catalá , encara una mica estrambotic, d´aquesta navarresa á BCN )