[ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nou: 476!!! (i final)
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: 293, 294, 295
biel-vdp, el llibre són els primers 40? capítols novel·lats (vaja, fins que s'incendiaven les caves).
Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: 293, 294, 295
Com com??ginger ha escrit:biel-vdp, el llibre són els primers 40? capítols novel·lats (vaja, fins que s'incendiaven les caves).

Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: Del 296 al 300
Que bé ... Se m'ha fet MOLT llarga l'espera ... Però ja has tornaaaaaaaaaaaaaat!

Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous:306, 307, 308, 309, 310
Nous: 306, 307, 308, 309, 310.
Magnífic ... Ja veig que tornes amb el ritme habitual ... Gràcies T ...!

Una pregunta, el llibre de Nissaga veig que es pot comprar en una llibreria de Barcelona. Però sabeu com s'ha de fer perquè me'l puguin enviar??? O sigui, jo sóc de Girona i no el trobo a cap biblioteca de la meva ciutat i no sé si es pot demanar el llibre des d'una altra biblioteca que potser el tinguin. Sabeu com ho puc fer?? M'encantaria tenir-lo i no sé què fer! 

Al link que et vaig posar de la Llibreria Ona, a dalt a la dreta hi ha el dibuix d'un carret o sigui que es pot comprar via internet i, clar, un cop pagat te l'enviaran.biel-vdp ha escrit:Però sabeu com s'ha de fer perquè me'l puguin enviar???
D'acord!!Ermesenda ha escrit:Al link que et vaig posar de la Llibreria Ona, a dalt a la dreta hi ha el dibuix d'un carret o sigui que es pot comprar via internet i, clar, un cop pagat te l'enviaran.biel-vdp ha escrit:Però sabeu com s'ha de fer perquè me'l puguin enviar???

Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous: 311, 312, 313, 314
Hola!
La veritat és que no escric massa i feia moltíssim que no mirava el fòrum...he estat una mica desconectada de tot plegat i m'he quedat en el capítol 112 que no hi ha manera que em baixi!!! Us agraïria si el puguessiu posant en llançament. Jo tinc 111 capítols compartits (miracles dels discs durs externs
)!
Ara però he vist que no he de baixar diversos capítols alhora i que recomaneu anar baixant els últims també...així doncs que us faré cas a tot el que he llegit!
Moltíssimes gràcies de debó per penjar aquesta sèrie perquè és començar a mirar els capítols i no poder parar!!!
La veritat és que no escric massa i feia moltíssim que no mirava el fòrum...he estat una mica desconectada de tot plegat i m'he quedat en el capítol 112 que no hi ha manera que em baixi!!! Us agraïria si el puguessiu posant en llançament. Jo tinc 111 capítols compartits (miracles dels discs durs externs

Ara però he vist que no he de baixar diversos capítols alhora i que recomaneu anar baixant els últims també...així doncs que us faré cas a tot el que he llegit!
Moltíssimes gràcies de debó per penjar aquesta sèrie perquè és començar a mirar els capítols i no poder parar!!!
Compartint el 112. Neviva, t'ho poso en preferent. Avisa quan el tinguis eh, perquè tinc problemes d'espai.
Salut !!
Salut !!
Sí, sí Menorca ho sé! Avisaré quan em baixi 
Encara falten 74 megues que sembla estar aquí parat :S!
Gràcies!!

Encara falten 74 megues que sembla estar aquí parat :S!
Gràcies!!