Salutacions y moltes gràcies de nou

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Hola !oscar1x2 ha escrit:A veure si algún pot compartir els capítols 48 i 52 que fa dies que em surten parts en vermell, al menys les que em falten a mi.
Doncs bé, aquest cap de setmana ja s´han acabat de completar, els deixo compartint.naroatna ha escrit:Hola !oscar1x2 ha escrit:A veure si algún pot compartir els capítols 48 i 52 que fa dies que em surten parts en vermell, al menys les que em falten a mi.
Compartint 48 i 52 en prioritat a veure si els pots completar i compartir sencers ben aviat també i si pots avisa quan ja els tinguis si us plau.
Per la meva part comparteixo permanentment tots els que he fet, que són uns quants dels que has dit. No em veus com a font?nasticdetgn ha escrit:Hola Bones!
Em falten capis "sueltos": del 40 al 65 i del 130 al 133, però no hi ha manera que baixin.
Òbviament els baixo d'1 en 1, però ni així...ara mateix estic amb el 40 però fa 5 dies que el tinc atural al 25'1%...¿podeu donar un cop de mà porfa? Aniré afegint els que em keden a mesura q un s'acabi de baixar i així successivament...