Sèries i programes de TV
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Sergi_elcor
- Entrades: 179
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
- Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Sergi_elcor » dl. abr. 15, 2013 22:23
Petiso ha escrit:Weno, falta lo de baixar-los de UN EN UN !!!
Borra'ls tots els NO descarregats i ves fent click a mida que es vagin acabant de baixar.
Adéu !
Petiso, després de tantes vegades que m'ho has comentat, creus que sóc tan sapastre com per no seguir les teves indicacions? Segons la forma de la teva resposta, sembla que si.
Si ho comento que no em va bé, es perquè tot hi seguint les teves indicacions, no es decarrega.
I recorda, els baixo d'UN EN UN i vaig esborrar l'únic que tenia NO descarregat ja que només amb el Cor de la Ciutat s'han de baixar d'UN EN UN
Ciao!
-
Petiso
- Site Admin

- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Petiso » dl. abr. 15, 2013 22:43
Sergi_elcor ha escrit:Petiso ha escrit:Weno, falta lo de baixar-los de UN EN UN !!!
Borra'ls tots els NO descarregats i ves fent click a mida que es vagin acabant de baixar.
Adéu !
Petiso, després de tantes vegades que m'ho has comentat, creus que sóc tan sapastre com per no seguir les teves indicacions? Segons la forma de la teva resposta, sembla que si.
Si ho comento que no em va bé, es perquè tot hi seguint les teves indicacions, no es decarrega.
I recorda, els baixo d'UN EN UN i vaig esborrar l'únic que tenia NO descarregat ja que només amb el Cor de la Ciutat s'han de baixar d'UN EN UN

Ui, no era la meva intenció ..... hi ha un moment que ja no saps que has dit a qui :-p Disculpes si t'ho has pres malament.
Si els apretes d'un en un ...... haurien de baixar sense problemes
Adéu !
PD: T'envio un missatge privat.
-
Autor del tema
shinnosuke
- Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: shinnosuke » dc. abr. 17, 2013 23:54
Afegits els capítols que tenia pendent: 105 i 106!!
Afegits els capítols últims emesos: 153 , 154, 155, 156, 157 i 158 !!!
Salut!!!
-
Sergi_elcor
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Sergi_elcor » dj. abr. 18, 2013 14:18
shinnosuke ha escrit:Afegits els capítols que tenia pendent: 105 i 106!!
Afegits els capítols últims emesos: 153 , 154, 155, 156, 157 i 158 !!!
Salut!!!
A veure si hi ha sort i es poden descarregar!
Gràcies per afegir nous capítols.
-
Sergi_elcor
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Sergi_elcor » dj. abr. 18, 2013 17:15
De moment res de res amb els nous capítols.
Segueixo sense entendre que falla en aquest projecte. Publicar coses que no es poden descarregar, no ho entenc.
De totes maneres i com sempre, gràcies Shinnosuke per seguir amb el projecte.
-
ajoyagua
- Entrades: 477
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
- Ubicació: Valencia
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: ajoyagua » dj. abr. 18, 2013 19:22
Per si interesa algu, fique jo aqui els capitols que no descarreguen.
Capitol-65
Capitol-67
Capitol-68
Capitol-69
Capitol-70
Capitol-71
Capitol-73
Capitol-74
i Capitol-75
Gracies per la teva paciencia shinno.
-
Autor del tema
shinnosuke
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: shinnosuke » dj. abr. 18, 2013 20:18
Quin problema hi ha?
Que no es descarreguen?
Ja diràs!
A veure si trobem solució!!
Salut!
-
naroatna
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: naroatna » dj. abr. 18, 2013 21:01
Acabo de comprovar que el meu eMuele em dóna un enllaç diferent del publicat com ara en el capítol 1x69 per exemple en realitat sembla que seria aquest altre:
El Cor de la Ciutat - 1x69 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
Si ho voleu provar doncs per no confondre l'eMule amb un mateix títol jo esborraria de primer la descàrrega incompleta.
Shinnosuke el teu mètode "especial" per calcular els enllaços ja saps que de vegades t'ha fet algun entrebanc. Si et sembla podries anar verificant la llista dels que no acaben de funcionar ja que tu ets qui té els arxius originals, a veure si eMule et dóna exactament el mateix enllaç de publicació.
Fins aviat!
Moltes gràcies!
-
ajoyagua
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: ajoyagua » dj. abr. 18, 2013 21:22
Donç el problema jo crec que o dit ben clar, no descarreguen alguns tenen alguna font incompleta i altres ni una sola font. i aixo esta desde el mateix dia que els vas publicar shinno. i conste que descarrego de un en un, ara mateix estic amb el capitol 104 en uns minuts el tindre descarregat i de moment aixi sucesivament mentre va acabant un, fico el seguent. gracies tots 2 shinno i naroatna.
-
Sergi_elcor
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Sergi_elcor » dj. abr. 18, 2013 21:39
naroatna ha escrit:Acabo de comprovar que el meu eMuele em dóna un enllaç diferent del publicat com ara en el capítol 1x69 per exemple en realitat sembla que seria aquest altre:
El Cor de la Ciutat - 1x69 - TDTrip Català per Shinnosuke(totsrucs.cat).avi
Si ho voleu provar doncs per no confondre l'eMule amb un mateix títol jo esborraria de primer la descàrrega incompleta.
Shinnosuke el teu mètode "especial" per calcular els enllaços ja saps que de vegades t'ha fet algun entrebanc. Si et sembla podries anar verificant la llista dels que no acaben de funcionar ja que tu ets qui té els arxius originals, a veure si eMule et dóna exactament el mateix enllaç de publicació.
Fins aviat!
Naroatna, l'enllaç que has posat ha funcionat gairebé instantàniament. Sembla un miracle!
El que comentes pot ser el motiu per el qual hi hagin els problemes que no paro de comentar per descarregar els capítols?
Gràcies per la teva aportació!
-
Autor del tema
shinnosuke
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: shinnosuke » dj. abr. 18, 2013 21:46
A veure, els altres capítols ja no els tinc disponibles al disc dur ja que vaig molt ofegat d'espai del disc dur, però us asseguro que els vincles són els correctesi els mateixos que em dóna l'emule, abans de publicar faig una previsualització, comprobo clicant el vincle que he publicat i em diu l'emule que ja he descarregat el capítol XX del cor de la ciutat, igual que els últims capítols haurien de funcionar els últims que he publicat, sempre ho he fet així i amb el projecte de secrets de família vaig fer el mateix i no va haver cap problema....
Quins capítols són els que no descarreguen??
Si m'ho podei dir, miraré de buscar els DVDs i copiar-los al PC per veure si l'emule em genera el mateix vincle que m'ha generat d'origen, és a dir que no em generi un altra vincle diferent i sigui això que provoqui que no descarreguin.
Salut!
-
ajoyagua
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: ajoyagua » dj. abr. 18, 2013 22:22
Donç el vincle que a ficat naroatna clicat i descarregant, el teu shinno no descarrega. aixi que els que no descarreguen son els mateixos que he citat a dalt pero llevant el 69 de naroatna, gracies.
-
Autor del tema
shinnosuke
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: shinnosuke » dj. abr. 18, 2013 23:20
ajoyagua ha escrit:Donç el vincle que a ficat naroatna clicat i descarregant, el teu shinno no descarrega. aixi que els que no descarreguen son els mateixos que he citat a dalt pero llevant el 69 de naroatna, gracies.
M'he tornat boig buscant el capítol 74 ...
El capítol 74 no el van emetre, del 73 van saltar al 75 !
En breu el problema amb les fonts estarà solucionat, ho estic solucionant i en uns dies, 1 dia o 2 hauria de començar a solucionar-se el problema, ja que els he copiat al PC he comprobat els vincles i tots corresponen amb el que vaig publicar en el seu moment.
Quan comencis a veure alguna cosa que descarrega avisa'm per saber-ho.
Salut!!!!!
-
ajoyagua
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: ajoyagua » dj. abr. 18, 2013 23:40
D'acord. disculpa el meu despiste amb al capitol 74, tens rao no el van ametre, se ma pasat. el vincle de naroatna, capitol 69 descarregat. fins que es solucione el problema del anteriors capitols, descarregue del 105 cap amunt de moment. pero sembla que comencen els problemes amb aquests capitols tambe, perque tinc afegit el 105 i no te fonts, no descarrega de moment. gracies per la teva atencio.
-
Sergi_elcor
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Sergi_elcor » dv. abr. 19, 2013 16:41
A mi personalment, els capítols 105 i 106 no es descarrega res de res. La resta de nous capítols afegits s'han descarregat sense problemes.
Segueix existint la remota possibilitat el tema que comentàvem ahir amb els enllaços?