Bon dia amics
Em presento en aquest mateix post, ja que no havia intervingut mai abans en aquest fòrum, l'acabo de descobrir.
Jo sóc el creador d'una comunitat catalana online, amb fòrums i tot això. He trobat aquest fòrum cercant per curiositat fòrums en català; i cotillejant admirat per la quantitat d'èxit i participació d'aquest gran fòrum he descobert aquesta secció, on heu recopilat tots els capítols de Les Germanes McLeod en català. M'he quedat realment sorprès, i encara més quan m'he adonat que fins els capítols d'avui dia encara dura la recopilació. Des del primer dia que miro la sèrie, primer per la tv, i després l'he anat seguint dia a dia al 3a la carta. El fet que els capítols es despengin de la web cada setmana per mi era una cosa trista, no em feia gracia el fet que potser mai més podria tornar a disfrutar d'aquesta magnífica sèrie que m'ha marcat tant, fins-hi tot em vaig adreçar al servei d'atenció a l'audiència de TV3 per agraïr-los que ens emetéssin una sèrie com aquesta a Catalunya, i tan ben doblada al català.
Per tot això no em puc estar d'agraïr-vos la feina que esteu fent en aquest fòrum, feu feliç a molta gent amb la vostra feina. Només em queda dir-vos que ara mateix us recomanaré a la meva web ( no es gran cosa, està més aviat buida xd) i també us dono les gràcies de tot cor, si mai tinc fills, els ensenyaré els capítols d'aquesta magnífica sèrie, que hauré pogut reunir gràcies a tots vosaltres.
Una sincera i gratificant salutació
Salut!!