[Ed2k] El Cor de la Ciutat
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat
Afegits d'una tongada els capitols del cor del
141 fins el 149 !!!
Ara està al dia excepte el 150 que he de ripejar-lo.
Salut!!
141 fins el 149 !!!
Ara està al dia excepte el 150 que he de ripejar-lo.
Salut!!
-
- Entrades: 9
- Membre des de: dg. nov. 11, 2012 16:36
-
- Entrades: 179
- Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
- Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat
Pots descarregar sense problemes els darrers 9 capítols que ha publicat en Shinnosuke?lingolingo ha escrit:MOLTES GRACIES!!!!!!!!!!!!!
Segueixo reiterant els problemes en descarregar aquests capítols d'aquest projecte.
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
-
- Entrades: 477
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
- Ubicació: Valencia
En retiro del projecte. primer, perque l'aserie quedara incompleta i segon, perque els capitols no descarreguen ni una mica encara que tingues l'emule en marxa les 24 hores i ningu ens fa cas i ni ens donen un cop de ma. gracies per tot i sort amb el projecte.
-
Gràcies, estic molt agraït, però si no es descarreguen, de que serveix?shinnosuke ha escrit:Afegits els vincles dels capítols
150, 151 i 152 !!!
Salut!!
És que és l'únic projecte que dona problemes i ho tinc tot perfectament configurat i ho faig com s'ha de fer. Llavors que és el que està fallant aquí?
M'agradaria que no es torni amb el tema de la paciència xq en part estic d'acord amb ajoyagua, ja pots tenir l'emule les 24 hores, que desde la tornada de setmana santa la descàrrega ha estat genial. 0 capítols i 0 fonts!
Una cosa és el trist tancament de Tusseries i que ara el que hi havia allà ja és història. Però això encara existeix i no es poden descarregar les coses...aix....
Segueixo dient que si no es descarreguen els capítols, gaudiex tu de la sèrie però xq compartir-la si no es baixa ni uns trist capítol? Si no es pot donar una solució al problema, xq capficar-t'hi més, no?
Moltes gràcies per tot l'esforç que estàs fent amb el Cor.
Em sembla que he trobat el problema!
He arreglat els enllaços, si no trobeu fonts, esborreu el fitxer i torneu-lo a descarregar
Adéu, i de res
He arreglat els enllaços, si no trobeu fonts, esborreu el fitxer i torneu-lo a descarregar

Adéu, i de res

-
Ho provaré i comentaré a veure com va la cosa.Petiso ha escrit:Em sembla que he trobat el problema!
Adéu, i de res
Moltes gràcies Petiso!
-
- Entrades: 477
- Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
- Ubicació: Valencia
Gracies per a pollarme Sergi_elcor, jo per aixo en retiro de aquest projecte. es donarli voltes i voltes i no s'arriba cap lloc. deixant de banda la simpatia i amabilitat del seyor administrador, tot un ejemple per a que un forum triumfe.
De res, ja veuràs com funcionaSergi_elcor ha escrit:Ho provaré i comentaré a veure com va la cosa.
Moltes gràcies Petiso!

-
Ha funcionat...del 152 fins el 149. Es van descarregar amb una gran facilitat, però ja amb el 148 porto una mica més d'un dia i res, 0 fonts i 0% de descàrrega.
Per capítols més antics hi ha el mateix problema?
Espero la teva resposta Petiso!
Per capítols més antics hi ha el mateix problema?
Espero la teva resposta Petiso!
-
Sento dir-te que a partir del 148 cap enrera la cosa m'ha deixat de funcionar. Amb el 148 ja van 4 dies i res. No es que dels anteriors em faltin tots, ni molt menys, però si bastants.Petiso ha escrit:SI, amb tots!
Esborra'ls i torna'ls a clicar
El que vull dir, és el que va anar tan bé del 149 al 152, ja hi tornem a estar igual.
si es pot fet alguna cosa, genial. Sino, ja perdré tota esperança de poder-los tenir.
Weno, falta lo de baixar-los de UN EN UN !!!
Borra'ls tots els NO descarregats i ves fent click a mida que es vagin acabant de baixar.
Adéu !
Borra'ls tots els NO descarregats i ves fent click a mida que es vagin acabant de baixar.
Adéu !