[ed2k] Breaking Bad T3 (DVD+DVB) [13/13] | COMPLETA
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [ed2k] Breaking Bad T3 (DVD+DVB) [13/13] | COMPLETA
Jo al faré amb TDTrip ..... si algú la vol fer amb DVD+tdt que ho digui que li puc cedir els àudios.
Adéu !
Adéu !

Jo podria fer una versió a 1280x720, però primer hauré de veure la temporada 3, així que encara tardaré en fer-la. Això sí, si tu fas la versióTDTrip, me la baixaria i així tindria els àudios ja sincronitzats i la meva versió seria molt més ràpida de fer.
Fa temps em vaig baixar la primera temporada, i ara he començat a veure-la i m'hi he enganxat. El que m'intriga és saber si a TV3 han passat les temporades 4 i 5, la 6 ho dubto, s'acaba d'estrenar, em sembla.
I si és així, la pujareu?
I si és així, la pujareu?

There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”
TV3 ha emès les 4 primeres i els 8 primers episodis de la cinquena temporada (si no m'equivoco). Falta emetre els últims 8 episodis de la cinquena temporada, però aquests encara no s'han ni emès als EUA. Sembla que la cinquena temporada (de 16 episodis, pel que es veu) pot ser la última de la sèrie.
Grandíssima sèrie
De les millors que he vist.
Grandíssima sèrie

Els he anat gravant ..... faré busqueda algun dia o altre 

Oh, genial! Gràcies per la informació. Sembla, doncs, que la tindrerm completa en català ^^

There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”