Tinc 11 capítols de la T3 a punt d'ésser descarregats del tot. Però no hi ha manera d'aconseguir-ho, gairebé no hi ha fonts disponibles (0, 1 o 2 com a màxim). Algú pot donar un cop de mà...
Gràcies

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Juli prova de ficar-los en "stop" en comptes de "pausa" doncs en principi les fonts dels pausats continuen assignades a cadascun i per tant igual de repartides que quan els tenies tots en descàrrega alhora.Juli ha escrit:Hola de nou,
Sí, va ser un error encetar la descàrrega simultània de tots els tretze capítols de la tercera temporada. El problema és que ara en resten onze amb unes descàrregues completades entre el 80 i 95%...
Seguint el teu consell, vaig a provar una cosa: posar en pausa tots els capítols de la T3, que estan a mig descarregar, excepte un. A veure si així ho aconsegueixo ben aviat.
El tema de les fonts és un bon misteri. Ara mateix n'hi ha una per al capítol 6 i prou, la resta estan a zero...
Gràcies pel comentari
Segueixo igual. El capítol 6, l'unic que tinc "Esperant", té ara mateix tres fonts disponibles. Però no es descarrega resnasticdetgn ha escrit:Ara no estic a l'ordinador on tinc l'emule.
Si demà segueixes igual, digues-ho i pujaré la prioritat a tots els capis que tinc i així facis més via.
La T1 i T2 les tens ja?
No tinc cap d'aquestes tres sèries. M'afegeixo a la petició d'ajut (així almenys tindrem alguna cosa decent per mirar aquest estiu, perquè el panorama televisiu està molt magre).nasticdetgn ha escrit:PD: no t'ho podré posar tot de cop, perquè prous feines tinc amb lo meu, ja que m'ha donat per tornar a descarregar tot el que en el seu dia vaig gravar en dvds, uns se'm van gravar malament i a salts, altres sense veu, pffff una me...i quasi no tinc fonts ni per Infidels, Temps de silenci, 16 dobles, i alguna que altra que vull tenir ben guardada al disc dur. Des d'aquí demano que si algú em dóna un cop de mà a mi m'aniria de fàbula
Moltes gràcies, nasticdetgn. Acabo de connectar l'e-mule. Deixaré l'ordinador encès i me'n vaig a la feina. A veure què ha passat a la tarda...nasticdetgn ha escrit:Ja tens tot el que tinc de T3 a l'incoming i amb Prioritat màxima