[ed2k] La zona morta (T1 06de13)(DVDrip català-anglès)
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Eps, asseguro que segueixo viu. Com vaig dir, he tingut una setmana bastant dura (van operar a ma mare, i per rematar vaig estar malalt uns dies).
Avui seguiré penjant capítols. Si no teniu cap queixa/problema, aniré penjant capítols saltejats: el 1x12 cap endavant ( els no re-emessos per TV3, per si algú els vol veure), i els que falten del 1x04 al 1x11.
Mishkin, com hauràs vist, ja te vaig ficar a col·laboradors al seu dia.
Adéu !
Avui seguiré penjant capítols. Si no teniu cap queixa/problema, aniré penjant capítols saltejats: el 1x12 cap endavant ( els no re-emessos per TV3, per si algú els vol veure), i els que falten del 1x04 al 1x11.
Mishkin, com hauràs vist, ja te vaig ficar a col·laboradors al seu dia.
Adéu !

-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Es una llarga historia :-p
Resumint ... jo vaig començar primer a muntar la serie, i van voler fer al seva versió. Un cop em van superar (quan jo ja anava pel capítol 3 o 4), vaig decidir deixar de penjar-la, però després d'una consulta popular em van demanar que la seguís penjant.
Però TV3 va deixar d'emetre la zona morta al capítol 11. Al capítol 12, el vaig fer amb l'àudio TVrip que tenia guardat de la emissió anterior. Ells em van agafar (sense demanar-lo) l'àudio de la meva versió.
Sobre la qualitat, doncs la qualitat d'àudio es equivalent, ja que tots son TDTrip.
La qualitat del vídeo, potser es una mica millor al seva, ja que han fet DVDrips nous (jo he reciclat DVDrips de la xarxa).
Adéu !
Resumint ... jo vaig començar primer a muntar la serie, i van voler fer al seva versió. Un cop em van superar (quan jo ja anava pel capítol 3 o 4), vaig decidir deixar de penjar-la, però després d'una consulta popular em van demanar que la seguís penjant.
Però TV3 va deixar d'emetre la zona morta al capítol 11. Al capítol 12, el vaig fer amb l'àudio TVrip que tenia guardat de la emissió anterior. Ells em van agafar (sense demanar-lo) l'àudio de la meva versió.
Sobre la qualitat, doncs la qualitat d'àudio es equivalent, ja que tots son TDTrip.
La qualitat del vídeo, potser es una mica millor al seva, ja que han fet DVDrips nous (jo he reciclat DVDrips de la xarxa).
Adéu !

Més enrere en el fil, he vist que en Petiso deia:
Fins a quin número d'episodi tens? Quan els aniràs penjant?
He arribat fins a l'episodi núm. 12, i espero amb candeletes la resta que s'hagin emès en català.Avui seguiré penjant capítols. Si no teniu cap queixa/problema, aniré penjant capítols saltejats: el 1x12 cap endavant ( els no re-emessos per TV3, per si algú els vol veure), i els que falten del 1x04 al 1x11.
Fins a quin número d'episodi tens? Quan els aniràs penjant?