[ed2k] Diaris de Vampirs [4a Temporada][COMPLETA]
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [ed2k] Diaris de Vampirs (4a Temporada) | NOU 4x10 i 4x11 !!
Afegit el 10 i 11!
Desgràcies del capítol 11 (a l'emissió de TV3):
- Com l'altre cop i suposo que per sempre, han tallat el "resum del capítol anterior" ja que van fer dos capítols seguits. He posat el que sempre es repeteix en català i la resta en anglès subtitulat en català. Quan s'acaba el resum, torna a català.
- Al minut 4:07 diuen el títol del capítol, com a cada episodi. No sé perquè, però, en l'emissió ho van tallar, així que he posat l'anglès (on no hi diu res, està en instrumental).
- Com a cada episodi, TV3 talla les cortinetes o "eyecatch", que duren uns 5 segons i a l'emissió directament no n'hi ha.
Vaig enviar un correu a TV3 demanant que no tallessin el resum ni els títols i ni cas, només em van dir que no ho posarien al 3alacarta.
Desgràcies del capítol 11 (a l'emissió de TV3):
- Com l'altre cop i suposo que per sempre, han tallat el "resum del capítol anterior" ja que van fer dos capítols seguits. He posat el que sempre es repeteix en català i la resta en anglès subtitulat en català. Quan s'acaba el resum, torna a català.
- Al minut 4:07 diuen el títol del capítol, com a cada episodi. No sé perquè, però, en l'emissió ho van tallar, així que he posat l'anglès (on no hi diu res, està en instrumental).
- Com a cada episodi, TV3 talla les cortinetes o "eyecatch", que duren uns 5 segons i a l'emissió directament no n'hi ha.
Vaig enviar un correu a TV3 demanant que no tallessin el resum ni els títols i ni cas, només em van dir que no ho posarien al 3alacarta.
Re: [ed2k] Diaris de Vampirs (4a Temporada) | NOU 4x12 i 4x13 !!
Afegit el 12 i el 13, gràcies a r5004 i a Petiso pels àudios. Pel capítol 13 passa el mateix que l'11.
El capítol 14 s'hauria d'haver emès aquesta matinada, però a causa del programa especial d'atemptats a França no el van emetre. Segurament l'emetran avui, si no faré subs...
El capítol 14 s'hauria d'haver emès aquesta matinada, però a causa del programa especial d'atemptats a França no el van emetre. Segurament l'emetran avui, si no faré subs...
Re: [ed2k] Diaris de Vampirs (4a Temporada) | NOU 4x17 i 4x18 !!
Doble capítol, afegit el 17 i el 18 

Re: [ed2k] Diaris de Vampirs (4a Temporada) | NOU 4x19 i 4x20 !!
Els d'aquesta matinada: afegit el 19 i 20.
Queden 3 capítols i ja haurem acabat amb aquesta temporada
Queden 3 capítols i ja haurem acabat amb aquesta temporada

Re: [ed2k] Diaris de Vampirs (4a Temporada) | NOU 4x19 i 4x20 !!
Moltíssimes gràcies per deixar-me gaudir de la 4ª temporada en català.
Malauradament, la cinquena temporada no l'emetran en acabar la 4a.
En acabar, torna BREAKING BAD. Molt malament, TV3... repetició darrere repetició.
Malauradament, la cinquena temporada no l'emetran en acabar la 4a.
En acabar, torna BREAKING BAD. Molt malament, TV3... repetició darrere repetició.
Re: [ed2k] Diaris de Vampirs (4a Temporada) | NOU 4x21 !!
A tu per descarregar! 
Potser esperaran 6 anys més a emetre-la
Afegit el capítol 21!

Potser esperaran 6 anys més a emetre-la

Afegit el capítol 21!
Re: [ed2k] Diaris de Vampirs [4a Temporada][COMPLETA]
Afegit el 23 i amb això terminem la 4a temporada.
Gràcies per l'aportació!
Fes un llistat dels que tenen el resum en VO per si els tornen a fer saber quins són!
Fes un llistat dels que tenen el resum en VO per si els tornen a fer saber quins són!

A tu!Petiso ha escrit:Gràcies per l'aportació!
Ja està fet. També estaré atent per si algun dia els posen al 3alacarta

Anit vaig veure l'episodi 15 "Fes-me costat" i no coordinaven bé les veus.
És cosa meva? O també us passa a vosaltres?
Als altres, cap problema.
És cosa meva? O també us passa a vosaltres?
Als altres, cap problema.