[ed2k] Herois T1 [HDDVD+TDT] [9/24] Nou: 1x06, 1x07 i 1x08
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 5
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 20:23
- Status: Desconnectat
Eis!
Ja tenia ganes de veure Herois en aquesta peazo qualitat!! Gràcies!
Però tinc dues preguntes:
1) Perquè no ho fiqueu en un contenidor mp4?
2) Jo tinc vídeos a 1280x720 de 20 minuts i només ocupen 170 Mb, sí només 170! Com és que aquests capítols se'n van a 1,4 Gb cadascun? No sóc un entés amb el tema d'edició de vídeos però això no em quadra.
Bé, de moment em fico a descarregar. I, de nou, gràcies per la sèrie!
2) Jo tinc vídeos a 1280x720 de 20 minuts i només ocupen 170 Mb, sí només 170! Com és que aquests capítols se'n van a 1,4 Gb cadascun? No sóc un entés amb el tema d'edició de vídeos però això no em quadra.
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 4422
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
- Status: Desconnectat
Benvingut Forty!Forty ha escrit:Eis!
Sobre les teves preguntes t'explico:
1) Els he fet en mkv perquè la versió original dels videos venia així, i per ripejos en alta definició sempre he entès que va millor aquest contenidor. I si es recodificava es perdia qualitat.
2) Sobre això de la resolució crec, no n'estic al 100% segur, que la resolució no té a veure amb la mida d'un arxiu. La mida tan "gran" es cosa del bitrate, ja que supera de molt els 1250 - 1500 kbps que utilitzem en TDTrip i DVDrips.
Fins aviat!