[ed2k] Nip/Tuck 4a Temporada [15/15] TDTrip COMPLETA
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Hola a tothom,
acabo de caure en aquest fòrum i no conec de què va exactament. Aquest dimarts van emetre el capítol set de Nip/Tuck "Burt Landau" i em vaig assabentar de miracle del canvi d´horari. Vaig arribar a temps i...
el vaig grabar
. Ara miraré si el tinc preparat i el puc compartir. Ja us avisaré quan estigui disponible, el ficaré en llançament.
Adéu-siau.
acabo de caure en aquest fòrum i no conec de què va exactament. Aquest dimarts van emetre el capítol set de Nip/Tuck "Burt Landau" i em vaig assabentar de miracle del canvi d´horari. Vaig arribar a temps i...

Adéu-siau.
Doncs es el que sembla: un fòrum de ripeig i muntatges de material (pelis, series etc) en catalàNemorino ha escrit:acabo de caure en aquest fòrum i no conec de què va exactament. Aquest dimarts van emetre el capítol set de Nip/Tuck "Burt Landau" i em vaig assabentar de miracle del canvi d´horari.

Benvingut !!
UOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooo. Alegraràs el dia a mes d'un (a mi inclòs) !!! Gràcies.Nemorino ha escrit:Vaig arribar a temps i...el vaig grabar
. Ara miraré si el tinc preparat i el puc compartir. Ja us avisaré quan estigui disponible, el ficaré en llançament.
Si necessites ajuda, no dubtis en dir-ho !
Adéu !
PD: GRÀCIES deu meu ... per escoltar les pregaries :-p
PPD: Guarda l'àudio també, per el futur muntatge en DVD.

No cal que ti matis, els altres capítols son només en català, ja farem en dual quan surtin els DVDNemorino ha escrit:fantàstic! Gràcies per la benvinguda. Estava intentant crear dos canals d´audio català-anglès però, em sembla que no em sortirà pas. Ara us dic alguna cosa.

Es pot saber? Curiositat i talNemorino ha escrit:Ha sigut gairebé de pura casualitat tot això...

Adéu !

Hola a tothom,
bé, ja ho tinc en llançament. No l´he revisat ja que vaig veure el capítol en directe i no van fer cap interrupció publicitària, genial.
He caigut aquí perquè estava cercant la quarta temporada per veure-la en una-dues sessions i vaig veure Nip/Tuck en català amb el marcador de TotsRucs i us vaig seguir
fins arribar aquí. He decidit seguir el tempo de TV3.
Ep! Me n´havia oblidat l´enllaç, aquí el teniu:
<a href="ed2k://|file|Nip-Tuck%20%2004x07%20%20B ... ">Nip-Tuck 04x07 Burt Landau. (TDTrip català).avi</a>
Adéu-siau.
bé, ja ho tinc en llançament. No l´he revisat ja que vaig veure el capítol en directe i no van fer cap interrupció publicitària, genial.
He caigut aquí perquè estava cercant la quarta temporada per veure-la en una-dues sessions i vaig veure Nip/Tuck en català amb el marcador de TotsRucs i us vaig seguir

Ep! Me n´havia oblidat l´enllaç, aquí el teniu:
<a href="ed2k://|file|Nip-Tuck%20%2004x07%20%20B ... ">Nip-Tuck 04x07 Burt Landau. (TDTrip català).avi</a>
Adéu-siau.
Nemorino l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 13, 2007 18:53, en total s’ha editat 1 vegada.