[ed2k] A dalt i a baix - 4ª temp-COMPLETA!!!

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

piltrafillax
Entrades: 72
Membre des de: dj. set. 29, 2011 11:22
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] A dalt i a baix - Upstairs, Downstairs 4ª tempora

Entrada Autor: piltrafillax » dt. abr. 03, 2012 17:35

rous ha escrit: :mrgreen: :mrgreen: I aquests caxundeio sense que jo en sàpigue res, què és, eh???? :wink:
L'Oriol, que ha posat la pota al fil de la segona temporada de Torchwood del Xordi, :lol: i t'hi has vist involucrada sense voler :lol:

Ja estic compartint els capítols 4 i 5. Moltes gràcies Rous :wink:

LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31

Entrada Autor: LluísT » dt. abr. 03, 2012 23:08

Hola Rous,

em sembla que t'hauré d'estirar de les orelles :? :? :? , encara que com siguis igual que en Pizarrin i no en tinguis (a la foto es veu clarament que és extraterrestre i tothom sap que els extraterrestres no tenen orelles i, per tant, tampoc porten ulleres), no sé com m'ho faré. La cosa és que els horaris de publicació aquí i a filibusteros no coincideixen i si em despisto en mirar-los tots dos m'enxampes en "gayumbos" amb tot de gent que "apareix" de cop ... Així que no perdo més temps i activo el meu modest powershare. Gràcies.

Autor del tema
rous
Entrades: 672
Membre des de: dv. set. 16, 2011 14:49
Ubicació: El Maresme!!!

Entrada Autor: rous » dc. abr. 04, 2012 7:51

LluísT ha escrit:Hola Rous,

em sembla que t'hauré d'estirar de les orelles :? :? :? , encara que com siguis igual que en Pizarrin i no en tinguis (a la foto es veu clarament que és extraterrestre i tothom sap que els extraterrestres no tenen orelles i, per tant, tampoc porten ulleres), no sé com m'ho faré. La cosa és que els horaris de publicació aquí i a filibusteros no coincideixen i si em despisto en mirar-los tots dos m'enxampes en "gayumbos" amb tot de gent que "apareix" de cop ... Així que no perdo més temps i activo el meu modest powershare. Gràcies.
hahahahah així m'agrada que estiguis pendent de mi :mrgreen: :mrgreen:

PS: jo sí que tinc orelles!!! la sang és el que em va...ves en compta!!! :twisted: :mrgreen:
Units fem força!! ||*||

LluísT

Entrada Autor: LluísT » dl. abr. 16, 2012 9:31

Ara m'he cagat!!!. O sigui que el teu avatar no és una japonesa ensumant una rosa, sinó una vampira mossegant un cor !!!.

Em teniu distret entre tu i en Pizarrin. Com de vegades sóc una mica lent, tampoc estava al cas de la transferència del Jo Claudi. El dissabte em vaig estranyar de veure tanta gent demanant els mateixos capítols del Jo Claudi, però vaig pensar que era casualitat. Quan hi he tornat a pensar avui, se m'ha encès la llumeta (en el meu cas no és una bombeta de l'eureka !!, sinó un ruc com el de dalt de la pàgina) i he vingut a mirar al fòrum. De pas, m'he adonat que no tenia activat l'avís en cas de resposta. Així que si m'heu d'estirar de les orelles, amb mí ho teniu fàcil perquè les tinc tan llargues com el senyor de dalt de tot a l'esquerra ...

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19

Entrada Autor: MetalHead » dl. abr. 16, 2012 10:07

LluísT ha escrit:Ara m'he cagat!!!.
Ecs!! Com en Lluc de la Riera? Jajajajajajajajaja
Ara truco a la Marina.

P.D. No em facis cas xD
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Autor del tema
rous

Entrada Autor: rous » dl. abr. 16, 2012 10:48

ÀPal·li us deixo dos capítols més. :wink:

4x06 Problemes domèstics - Home Fires
Imatge
En Gregory, el granger australià amb què la Rose va estar apunto de casar-se, arriba a Londres i decideix fer-la una visita. Aviat en Gregory es dóna compta que la Rose espera que la demani en matrimoni, però ell no creu estimar-la prou i demana ajuda a en Hudson per escriure una carta de comiat.

4x07 Encara que fossis l'única Noia en el món - If You Were The Only Girl In The World
Imatge
El comitè de dones a qui pertanyen l'Hazel i Lady Prudence ofereix un te per a oficials ferits i l'Hazel se sent atreta per un d'ells amb el qual aviat intima, mentre en James, el seu marit, està al front a França.
Units fem força!! ||*||

LluísT

Entrada Autor: LluísT » dj. abr. 19, 2012 16:49

Gràcies, Rous.

Per cert, MetalHead que la visió del teu avatar em desperta una sana enveja perquè jo, que sóc fan del "Juego de Tronos" (per cert, T2 el dilluns 23), fa una colla de dies que provo de canviar el meu avatar i no puc fer-ho. Per molt que la foto compleix les especificacions, no hi ha manera. Potser en lloc de mans tinc peus i en lloc de ratolí una rata ...

Autor del tema
rous

Entrada Autor: rous » dj. abr. 19, 2012 17:10

LluísT ha escrit:Gràcies, Rous.

Per cert, MetalHead que la visió del teu avatar em desperta una sana enveja perquè jo, que sóc fan del "Juego de Tronos" (per cert, T2 el dilluns 23), fa una colla de dies que provo de canviar el meu avatar i no puc fer-ho. Per molt que la foto compleix les especificacions, no hi ha manera. Potser en lloc de mans tinc peus i en lloc de ratolí una rata ...

Ueueueueue jo també estic enganxada a "Juego de Tronos", estic començan la 1ª temp. vaig pel capítol 8, m'encanta!!!! :wink:
Units fem força!! ||*||

MetalHead

Entrada Autor: MetalHead » dj. abr. 19, 2012 18:04

rous ha escrit:
LluísT ha escrit:Gràcies, Rous.

Ueueueueue jo també estic enganxada a "Juego de Tronos", estic començan la 1ª temp. vaig pel capítol 8, m'encanta!!!! :wink:
Jo estic llegint el tercer llibre "Tormenta de Espadas", i ... és brutal xDDDDD
Sí, per sant Jordi comença en castellà al plus.

Doncs el tema de l'avatar... La meva imatge la vaig treure d'una pàgina online, i vaig procurar que fos quadrada totalment. Prova-ho amb altres, i si no ho comentes a algun administrador. ^^
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

LluísT

Entrada Autor: LluísT » dv. abr. 20, 2012 10:16

Rous, MetalHead

Doncs jo tinc encara més mono que vosaltres dues perquè vaig veure la T1 quan la van fer pel C+ l'any passat i vaig acabar de llegir, fa uns mesos, els 4 llibres publicats fins ara ... El llibre número 5 havia d'haver sortit per Sant Jordi però encara no hi ha notícies ... No, si encara aconseguiran que venci la mandra (i la nula experiència, tot sigui dit) i me'l llegeixi en anglès ... Al menys, miraré de repassar-me la T1 aquest cap de setmana per preparar-me per dilluns ...

Autor del tema
rous

Entrada Autor: rous » dv. abr. 20, 2012 11:03

Ahir veig veure el capítol 9, em vaig quedar feta una merda amb el final... :evil: , aquest cap de setmana el 10 i dilluns la T2, hahahaa

Per cert per quin canal el donen?????

Bon cap de setmana a tots!!!!!
Units fem força!! ||*||

LluísT

Entrada Autor: LluísT » dv. abr. 20, 2012 14:18

El donen pel C+1 i va de les 22:00 a les 23:05. Per cert que, si me'n surto, segurament el pujaré a l'emule la mateixa nit, de seguida que s'acabi.

Si has passat pena pel capítol 9 ... ves agafant costum perquè l'autor és aficionat a carregar-se protagonistes ...

Bon cap de setmana

MetalHead

Entrada Autor: MetalHead » ds. abr. 21, 2012 2:56

I tant... és un campi qui pugui xD

Autor del tema
rous

Entrada Autor: rous » dt. abr. 24, 2012 9:26

LluísT ha escrit:El donen pel C+1 i va de les 22:00 a les 23:05. Per cert que, si me'n surto, segurament el pujaré a l'emule la mateixa nit, de seguida que s'acabi.

Si has passat pena pel capítol 9 ... ves agafant costum perquè l'autor és aficionat a carregar-se protagonistes ...

Bon cap de setmana

Lluísssssssssssssss ets el meu ídol, hahahah baixant com boijos el 2x01...moltes gràcies. :D
Per cert, cada dilluns ho faràs????
És una sèrie que no tenen piatat per a ningú, hahahah m'encanta. :mrgreen:
Units fem força!! ||*||

MetalHead

Entrada Autor: MetalHead » dt. abr. 24, 2012 11:03

rous ha escrit:hahahah baixant com boijos el 2x01...
Jo també l'estic baixant :D

Respon