[Ed2k] El Cor de la Ciutat

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Ed2k] El Cor de la Ciutat

Entrada Autor: Petiso » dt. març 12, 2013 23:20

A veure, la resposta com ja he dit, es la que he dit :-)

Apart d'això, el sistema emule depèn de varies coses:
- Que el que penja el fitxer ho comparteixi suficient temps per que s¡ho baixin un mínim de persones.
- Que les persones que s'ho baixen, comparteixin el MÀXIM de temps possible.
- Que s'ho baixin suficient persones!!

En resum, pel que veig en aquesta sèrie teniu problemes en els punts 2 i 3.

M'acabo de ficar a baixar 3 capítols a l'atzar:
1x02: 3 fonts completes .... descarregant.
1x90: 2 fonts completes .... descarregant.
1x129: 0 fonts completes (shino, els has ficat bé???).

O sigui .... sent tant pocs, encara s'ha de fer mes el que dic: baixar d'un en un (2 o 3 màxim) i PACIÈNCIA !!!!!!

Adéu !

Imatge Imatge

naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dt. març 12, 2013 23:58

Hola! :D

Diria que podria ser un problema de tenir idbaixa i/o configuració d'eMule no prou bona. Sergi saps que de vegades t'he volgut ajudar en alguna sèrie/capítol i no hi ha manera que pugui assignar-te slot diria que molt possiblement pel tema de la teva idbaixa... :roll:

És molt important per poder descarregar amb fluïdesa tenir eMule ben configurat: "idalta", connexió Kad activada i totes aquestes cosetes: Manual bàsic de configuració de l'emule

I no descuidar connectar amb "servidors bons/fiables" com ara els d'aquestes llistes que varem comentar no fa gaire aquí mateix: [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=13&t=12477[/url] :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia

Entrada Autor: ajoyagua » dc. març 13, 2013 0:43

Us informe, jo tinc la id alta, tinc els ports oberts, descarregue series de la web tusseries i may m'anfallat, es descarreguen al moment que fique cual sevol capitol encara que fasa mesos y anys que estiguen possats. nomes tinc problemes aqui, no compateixen el suficient, cuant jo acabo de descarregar algo compateixo deseguida i no el lleve de la carpeta on s'adescarregat.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. març 13, 2013 1:02

Tusseries = castellà, 45.000.000 potencials usuaris, mes els llatins.
TotsRucs = català, 6.000.000 potencials usuaris.

Veus la diferència??

A mes, estem parlant d'una serie "alternativa", que es baixa poca gent.
Per exemple, fa poc m'he baixat les pelis de Crepusculo 3 (d'aqui de TR evidentment) ..... les dos en HD, total de 8 gigues ..... en menys de 24 hores descarregades lkes dues.,

Així que ..... paciència :-)
ajoyagua ha escrit:Us informe, jo tinc la id alta, tinc els ports oberts, descarregue series de la web tusseries i may m'anfallat, es descarreguen al moment que fique cual sevol capitol encara que fasa mesos y anys que estiguen possats. nomes tinc problemes aqui, no compateixen el suficient, cuant jo acabo de descarregar algo compateixo deseguida i no el lleve de la carpeta on s'adescarregat.
Imatge Imatge

ajoyagua

Entrada Autor: ajoyagua » dc. març 13, 2013 1:15

Ja o se petiso, tambe o tenia amb comte. se ma pasat posaro.

Sergi_elcor
Entrades: 179
Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: Sergi_elcor » dc. març 13, 2013 14:22

naroatna ha escrit:Hola! :D

Diria que podria ser un problema de tenir idbaixa i/o configuració d'eMule no prou bona. Sergi saps que de vegades t'he volgut ajudar en alguna sèrie/capítol i no hi ha manera que pugui assignar-te slot diria que molt possiblement pel tema de la teva idbaixa... :roll:

És molt important per poder descarregar amb fluïdesa tenir eMule ben configurat: "idalta", connexió Kad activada i totes aquestes cosetes: Manual bàsic de configuració de l'emule

I no descuidar connectar amb "servidors bons/fiables" com ara els d'aquestes llistes que varem comentar no fa gaire aquí mateix: [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=13&t=12477[/url] :wink:

Fins aviat!
Hola!

Tot això que dius sobre la configuració ja ho coneixia i és com ho tinc configurat. Jo tinc idalta, e2k i kad connectacts, ports oberts, servidors reals, etc. No fent servir els enllaços d'aquest fòrum, sino els d'adslzone, que acaba sent el mateix per configurar de la millor forma possible l'emule. El problema serà amb el Cor, ja que la resta de coses van perfectament, es que molt poca gent estem interessats i per tant no es comparteix i aquestes coses. Si que es veritat que amb els 50 primers capítols anava d'un amb un i amb el servidor aquest superruc de l'emule anava rapidíssim. I en aquesta nova tongada de capítols, m'havia sorprès que no fos igual especialment amb els últims que ha publicat en shinno.

Doncs res, tirarem de paciència i a aconseguir els capítols que siguin possibles.

Merci per la resposta!

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: shinnosuke » dg. març 17, 2013 18:05

Afegits els capítols 133,134 i 135 !!

El capítol 132 s'ha gravat amb errors, per tant quan el tornin a fer, es publicarà si està gravat sense errors.

Salut!!!

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » dg. març 17, 2013 18:17

He llegit que hi han problemes per descarregar els capítols.
Jo mantinc el PC on tinc tots els capítols el tems màxim possible, per tant no hi hauria d'haver cap problema, si hi ha poca demanda de la sèrie si que costarà més de baixar, però ja us dic que tinc el PC tot el temps possible engegat que és el mateix que faig servir per ripejar i on tinc l'emule el tinc a un altra PC i tinc configurat la carpeta per xarxa on tinc la sèrie.

El capítol 129 si que està ben posat no hi hauria d'haver cap problema.....
Quasevol cosa ja em direu.

Salut!

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » dl. març 18, 2013 16:34

Ja hi tornem a ser amb els canvis....

Aquest matí han respetat l'hora aproximada del cor de la ciutat, al migdia havia de començar a les 15:15 aproximadament, a les 15h en punt han emès Ventdelplà, i per postres després foten una sèrie d' Antena3tv ''Ciudad Sur'' una merda de sèrie i porqueria, i quan acabat, foten televenta o sigui que estic com abans, fins ara tot bé podia anar tirant però ara sant torne-m'hi !!!

Graella totalment descontrolada i alterada!

Ja us avisaré a veure si aconsegueixo saber la graella nova ..

Salut!

Sergi_elcor

Entrada Autor: Sergi_elcor » dt. març 19, 2013 11:59

shinnosuke ha escrit:He llegit que hi han problemes per descarregar els capítols.
Jo mantinc el PC on tinc tots els capítols el tems màxim possible, per tant no hi hauria d'haver cap problema, si hi ha poca demanda de la sèrie si que costarà més de baixar, però ja us dic que tinc el PC tot el temps possible engegat que és el mateix que faig servir per ripejar i on tinc l'emule el tinc a un altra PC i tinc configurat la carpeta per xarxa on tinc la sèrie.

El capítol 129 si que està ben posat no hi hauria d'haver cap problema.....
Quasevol cosa ja em direu.

Salut!
Posaré el meu exemple, capítol 131, 1 setmana en descàrrega, percentatge descarregat 0%, també he provat per exemple amb el capítol 90, i igual, 0%. I tot el que em queda, però com que s'ha d'anar d'un amb un i amb molta paciència seguint els consells del Petiso, que abans funcionaven per la primera ronda de 50 capítols del Cor que vas publicar, però ara no.

No se quin serà el problema, però de la meva connexió i/o configuarció no pot ser xq tot em va genial tret d'aquest problema.

Si dona problemes per compartir i descarrega, jo de tu Shinnosuke ho deixaria estar a no ser que tu ho vulguis per a tu que això ja és una altra cosa, però per compartir amb la resta, amb tants problemes, no t'hi capfiquis més. Jo ja he perdut tota esperança de que es pugui descarregar.

Merci per la feina feta.

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » dj. març 21, 2013 0:00

Afegit els vincles dels capítols
136, 137, 138 !!

Salult!!!

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » dj. març 21, 2013 0:03

Doncs de veritat es que no sé d'on pot venir els problemes......
Jo mantinc el tems màxim el PC engegat i compartint, quan ja he acabat sobre tot a la nit, el tanco, però hauries de poder descarregar ja que continuo conservant els últims capítols nous..

A veure com ho podem solucionar...

Quins capítols dius que et falten??

Ja diràs.

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » dl. març 25, 2013 21:22

Afegits els capitols 139 i 140.
Salut!!

Sergi_elcor

Entrada Autor: Sergi_elcor » dc. març 27, 2013 0:28

shinnosuke ha escrit:Doncs de veritat es que no sé d'on pot venir els problemes......
Jo mantinc el tems màxim el PC engegat i compartint, quan ja he acabat sobre tot a la nit, el tanco, però hauries de poder descarregar ja que continuo conservant els últims capítols nous..

A veure com ho podem solucionar...

Quins capítols dius que et falten??

Ja diràs.
Fins fa un parell de dies, la cosa misteriosament va funcionar perfectament. Només una única font de descàrrega, però genial, com ha passat amb tots el capítols que he pogut descarregar gràcies a l'usuari d'emule SuperRuc4.
De la última ronda de capítols tret dels 2 nous que acabes de publicar, vaig aconseguir fins el 130. Però bueno, aquesta bona ratxa ha tornat a passar, i amb el 129 he estat 2 dies sense res. Xò bueno, si encara que sigui uns pocs dies, hi ha la sort segons la alineació del sistema solar i aquestes coses de que es vagin descarregan alguns capítols, tindré la sort de tenir-los. Sino, doncs res, ves quin remei.

A la tornada de Setmana Santa veurem com segueix el tema, fins llavors, no podré comentar com em va el tema dels capítols.

ajoyagua

Entrada Autor: ajoyagua » dc. març 27, 2013 12:21

Estic amb tu sergi, el mateix en passa a mi, i crec que si tot continua igual i per alguna casualitat pasaren tots els capitols del cor, que no ho faran, arribaria el dia de la meva jubilacio i crec que no completaria la serie, jejejeje.

Respon