Adéu !
[ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x11-15
Moderadors: naroatna, xordi, arakelov
-
Petiso
Autor del tema - Site Admin

- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x09 !
Doncs el dissabte 3 de Juliol tornen a fer Majoria absoluta (en comptes de la memòria dels cargols) ..... però en comptes de seguit pel 3x11 (el qe van deixar pendent l'estiu passat) ..... segueixen pel 3x16 .... ens quedarem sense uns quants capítols 
Adéu !
Adéu !

-
torrecollons
- Entrades: 227
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 8:04
Doncs vaja ...
A propòsit, algú podria tornar a compartir de moment la primera temporada? L'estic descarregant i pràcticament no hi ha cap font.
A propòsit, algú podria tornar a compartir de moment la primera temporada? L'estic descarregant i pràcticament no hi ha cap font.
ostres, doncs els podríem avisar, no? si envíem uns quants mails potser se n'adonen.
torrecollons, miraré de netejar el meu disc i tornaré a posar-te la 1a
edito: ja els he enviat un mail. segons les meves fonts passarien del 3x11 al 3x17, saltant-se'n 6!
torrecollons, miraré de netejar el meu disc i tornaré a posar-te la 1a
edito: ja els he enviat un mail. segons les meves fonts passarien del 3x11 al 3x17, saltant-se'n 6!
Estic flipant! M'han contestat dient que el canal 300 deixa d'emetre al setembre i han calculat que així emetran tots els capítols (tots no! se'n salten 6!). El que no m'agrada gens és que el 300 plegui... 
-
Petiso

Que fort ...... im-pressionat ..... me quedat sense paraules !

literalment:
Hem programat la sèrie d'aquesta manera perquè, com cap a mitjans de setembre el canal 300 deixa d'emetre, així podem oferir-la fins al final i no deixar-la penjada.
Ben cordialment,
Televisió de Catalunya
Atenció a l'audiència
Hem programat la sèrie d'aquesta manera perquè, com cap a mitjans de setembre el canal 300 deixa d'emetre, així podem oferir-la fins al final i no deixar-la penjada.
Ben cordialment,
Televisió de Catalunya
Atenció a l'audiència
NO, se'n salten 4 de capítols, no? Al 3a la carta, hi ha fins el capitol 35. (36,37,38 i 39).
ara ja no sé ni sumar... són 5 capítols els que es salten. jo em guio pels que tenim al totstrucs, que són fins el 34.
per cert, n'emetran un dissabte i un diumenge.
per cert, n'emetran un dissabte i un diumenge.
-
Petiso

Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x16 !
Doncs vinga, segueixo amb la sèrie: afegit el 3x16 !
Ni que com ja sabeu, TV3 (la seva, seva) es van saltar 5 capítols (del 3x11 al 3x15 inclosos) per poder acabar abans del setembre. Ni que després alguns capítols els han repetit fet 4 cops !!!! Surrealista tot plegat ...
Adéu !
Ni que com ja sabeu, TV3 (la seva, seva) es van saltar 5 capítols (del 3x11 al 3x15 inclosos) per poder acabar abans del setembre. Ni que després alguns capítols els han repetit fet 4 cops !!!! Surrealista tot plegat ...
Adéu !

Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x16 !
no sabia això de les repeticions però quan vaig estar mirant els arguments ja vaig veure que alguns no els emetien en l'ordre correcte...
gràcies per capturar-los i endreçar-los!
gràcies per capturar-los i endreçar-los!
-
nasticdetgn
- Entrades: 605
- Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
- Ubicació: L'Espluga de Francolí
Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x18 !
Gràcies Petiso, vaig deixar aquesta sèrie pq m'agobiava tenir mesos i mesos capítols sense descarregar res, però aprofito per baixar el que vas posant ara nou i ja veurem com em descarrego els primers

Re: [ed2k] Majoria Absoluta | Nous: 3x19 i 3x20 !
com sempre, molt agraïda.
els vas penjant per ordre, no? vull dir que els que no hi són, és pq són els que no van emetre, oi?
els vas penjant per ordre, no? vull dir que els que no hi són, és pq són els que no van emetre, oi?