Stargate SG-1 4 temporada nou:4x16 al 4x22 i completa
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: Stargate SG-1 4 temporada nou:4x09-4x10
com que aixi acabi aquest post marxo cap a pasturas mes verdas fins diumenge a la nit,us deixo el capitol d'avui i el de dema,es a dir:
afegit els capitols 4x09 i 4x10
bon finde
bon finde
-
- Entrades: 201
- Membre des de: dv. gen. 08, 2010 15:26
- Ubicació: Barcelona
- Status: Desconnectat
Re: Stargate SG-1 4 temporada nou:4x09-4x10
Doncs gràcies! Baixant i compartint amb la restaaxis ha escrit:com que aixi acabi aquest post marxo cap a pasturas mes verdas fins diumenge a la nit,us deixo el capitol d'avui i el de dema,es a dir:

Que ho passis bé!axis ha escrit:bon finde

Re: Stargate SG-1 4 temporada nou:4x11
afegit el capitol 4x11
special thanks al company r5004 per l'ajuda amb aquest audio (no es deixava "wavear" el malparit)

special thanks al company r5004 per l'ajuda amb aquest audio (no es deixava "wavear" el malparit)
ha estat simplement perfecte.:MorPheuS:. ha escrit: Que ho passis bé!

Re: Stargate SG-1 4 temporada nou:4x12
afegit el capitol 4x12
aquest capitol es compartira molt be,entre video i audios nomes pesa 259 mb,veureu quin pepinaco d'imatge amb nomes 300 kbps de video
nota:m'estic adonant que cada vegada hi ha mes gent que s'apunta a baixar els arxius,jo tinc sempre els ultims 22 capitols en powershare+llançament i tot i que els hi pujo mes de 7 gb cada dia a aquests 22 capitols pot arribar un moment que no doni a l'abast,si us plau,compartiu el maxim que pogueu amb la gent i em facilitareu molt la feina
gracies a tots
aquest capitol es compartira molt be,entre video i audios nomes pesa 259 mb,veureu quin pepinaco d'imatge amb nomes 300 kbps de video
nota:m'estic adonant que cada vegada hi ha mes gent que s'apunta a baixar els arxius,jo tinc sempre els ultims 22 capitols en powershare+llançament i tot i que els hi pujo mes de 7 gb cada dia a aquests 22 capitols pot arribar un moment que no doni a l'abast,si us plau,compartiu el maxim que pogueu amb la gent i em facilitareu molt la feina

gracies a tots
-
Re: Stargate SG-1 4 temporada nou:4x12
Gràcies pel nou episodi! 
Adéu!

Ok, cap problema. He tingut la mula un xic apagada perquè necessitava l'ample de banda per descarregar unes altres coses, però en general sempre ho deixo encès per compartir episodis.axis ha escrit:nota:m'estic adonant que cada vegada hi ha mes gent que s'apunta a baixar els arxius,jo tinc sempre els ultims 22 capitols en powershare+llançament i tot i que els hi pujo mes de 7 gb cada dia a aquests 22 capitols pot arribar un moment que no doni a l'abast,si us plau,compartiu el maxim que pogueu amb la gent i em facilitareu molt la feina![]()
gracies a tots
Adéu!
Re: Stargate SG-1 4 temporada nou:4x13
afegit el capitol 4x13

agraït.:MorPheuS:. ha escrit: Ok, cap problema. He tingut la mula un xic apagada perquè necessitava l'ample de banda per descarregar unes altres coses, però en general sempre ho deixo encès per compartir episodis.

Re: Stargate SG-1 4 temporada nou:4x13
avui toca jornada de reflexio i descans,tinc que llançar un parell de pelis,per dema si veig que sou bons nens i nenes us poso doble racio (total,entre els dos nomes pesan 650 mb)
compartiu tot el que pogueu mentrestant per a que la gent mes enderrerida avançi llocs
compartiu tot el que pogueu mentrestant per a que la gent mes enderrerida avançi llocs

Re: Stargate SG-1 4 temporada nou:4x14-4x15
afegits els capitols 4x14 i 4x15
cada dia us penjare dos capitols a veure si em puc treure tot el que tinc que llançar el mes aviat possible (temes familiars),si us plau compartiu el maxim que pogueu entre vosaltres,per la meva part he posat el powershare a tope
gracies a tots
cada dia us penjare dos capitols a veure si em puc treure tot el que tinc que llançar el mes aviat possible (temes familiars),si us plau compartiu el maxim que pogueu entre vosaltres,per la meva part he posat el powershare a tope
gracies a tots

-
Re: Stargate SG-1 4 temporada nou:4x14-4x15
A tu per la feinada!axis ha escrit:gracies a tots

A compartir s'ha dit!!!

Re: Stargate SG-1 4 temporada nou:4x16 al 4x22 i completa
com que marxo ara mateix fins dimarts a la nit (ja arribo tard i m'estan esperant
),us deixo del 4x16 al 4x22 que es final de temporada.El meu nebot es quedara zanganeando per aqui i vigilara que la burra galopi i vagi tallant el vent com cal
no oblideu de compartir i dimarts començem la 5 temporada
bon finde a tothom i bon pont a qui el faci

no oblideu de compartir i dimarts començem la 5 temporada

de res,ja fa temps que la tinc tota feta.:MorPheuS:. ha escrit: A tu per la feinada!![]()

bon finde a tothom i bon pont a qui el faci
-
Re: Stargate SG-1 4 temporada nou:4x16 al 4x22 i completa
Fabulós, doncs posem els nous a la cua i esperarem la setmana vinent per més 
Que vagi bé, i si fas pont (jo ja tinc assegurat que no...), doncs a gaudir!!!

Que vagi bé, i si fas pont (jo ja tinc assegurat que no...), doncs a gaudir!!!