[ed2k] Vic Mackey T7 [DVB+TDT](13/13) COMPLET
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [ed2k] Vic Mackey T7 [DVB+TDT](6/13)
Doncs encara no has vist res, a beure si puc montar el 7 i pujarlo avui.
Ja que hi som edito en el mateix post, capitul 7 pujat
Ja que hi som edito en el mateix post, capitul 7 pujat
Re: [ed2k] Vic Mackey T7 [DVB+TDT](7/13)
Ara mateix no hi ha cap font completa d'aquest capítol, el pots compartir amb prioritat (i de passada penjar el vuitè
)?

-
- Entrades: 7
- Membre des de: dg. feb. 28, 2010 3:46
- Status: Desconnectat
Pensava que era cosa meva només, però pel que vec som força gent compartint els 220.07MB i d'allí no sortim. jejejej
Gràcies foskis per contestar-me l'altre missatge i penjar el 7è!
Gràcies foskis per contestar-me l'altre missatge i penjar el 7è!
-
va foskis, curra-t'ho i ves penjant els altres que no ens pots deixar així!! 

Re: [ed2k] Vic Mackey T7 [DVB+TDT](8/13)
Ho sento per el retard pero aquests dies he estat ocupat, ja teniu el capitul 8 pujat, ja tinc ganas de acabar de pujar la serie sensera espero que ara tinc me temps poder acabarla lo mes aviat millor, de moment disfruteu del capitul 8 

-
- Entrades: 138
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 7:43
- Ubicació: Vilanova i La Geltrú
Re: [ed2k] Vic Mackey T7 [DVB+TDT](9/13)
Algú troba alguna font completa del capítol 8? jo estic penjat des de fa 4 dies al 41,3%
Bones Companys!
Pel que estic veient la gent te problemes per descarregar o si mes no ho descarreguem a pas de formiga. Us volia fer una proposta.... disposant de webs i eines com megaupload i jcdownloader.... per que continuem utilitzant una eina tan prehistorica com lemule? Penseu que descarregan per megaupload al ser descarregues directes en uns 10 minutets ja tindriem un capitol. Faig la peticio a en Foski... seria possible pujar la serie a enllaç de megaupload per poderla baixar en descarrega directa en tan sols uns minuts? Gracies!
Pel que estic veient la gent te problemes per descarregar o si mes no ho descarreguem a pas de formiga. Us volia fer una proposta.... disposant de webs i eines com megaupload i jcdownloader.... per que continuem utilitzant una eina tan prehistorica com lemule? Penseu que descarregan per megaupload al ser descarregues directes en uns 10 minutets ja tindriem un capitol. Faig la peticio a en Foski... seria possible pujar la serie a enllaç de megaupload per poderla baixar en descarrega directa en tan sols uns minuts? Gracies!
-
Ara mateix s'estan compartint 41 de les 42 parts que dispossa l'arxiu entre 7 usuaris (5 d'ells conectats al servidor "eDonkeyServer No2, 212.63.206.35:4242"). Espero que tingueu sort i els podeu veure pel servidor o per Kad! Segur que en no res hi hauràn les 42 parts compartides.
Ara a pel 09! A compartir entre tots i així ho baixarem més ràpid!
Ara a pel 09! A compartir entre tots i així ho baixarem més ràpid!

Re: [ed2k] Vic Mackey T7 [DVB+TDT](10/13)
Ho sento pero he tingut problemes de conexió, pero ja porto alguns dies amb el emule conectat a saco, i ja hi han bastantes fonts dels capituls 8 i 9, tambe he egregat el 10, ja nomes faltan 3
-
Re: [ed2k] Vic Mackey T7 [DVB+TDT](12/13)
Moltes gràcies per aquest gran treball, foskis.
Aquesta temporada és ANTOLÒGICA.
Aquesta temporada és ANTOLÒGICA.

-
- Entrades: 138
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 7:43
- Ubicació: Vilanova i La Geltrú
Re: [ed2k] Vic Mackey T7 [DVB+TDT](12/13)
Hola, només per dir que fa 5 dies que tinc aturat el capítol 12 al 12,7% tot i trobar 35 fonts, encara que cap sencera, salutacions