Jo ja fa temps vaig enviar un correu perquè busquessin alguna alternativa per no tallar-la però, de totes maneres, n'he enviat un de nou fa una estona.
A veure que tal..

Salut!!
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Quin capítol et refereixes ?? En principi estan tots NOMES en català (sense audio per invidents).arare10 ha escrit:Hola, tengo una pregunta con esta serie, los ultimos capitulos que me he bajado estan con audio para invidentes, como puedo sacar este audio, gracias
Es veu que TV3 només en va emetre 3 de la tercera temporada.ginger ha escrit:si ens podeu penjar els que queden de la 3a...
En Petiso ja va dir, fa molt de temps, que ell tenia TOTS els episodis emesos, es va comprometre diverses vegades a penjar tot el que tenia, li hem demanat i recordat, però no n'apareixen de nous. Per això he deduït que no en té més, perquè ja els hauria pogut penjar, després de tants mesos. Si els havia arribat a tenir, alguna cosa seriosa li deu haver passat. La qüestió és que no podrem tenir mai els capítuls que falten de la t3, perquè no els té ningú.ginger ha escrit:això ens ho confirmarà en Petiso però diria que no. jo en tinc 6 baixats. crec que es van emetre fins el 3x10, però al TotsRucs falten per penjar 4 del mig (concretament el 5, 7, 8 i 9).