[ed2k] L'Hotel Zombie [DVBRip] [DUAL] [XviD][11/??]

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] L'Hotel Zombie [DVBRip] [DUAL] [XviD][11/??]

Entrada Autor: axis » dg. set. 07, 2008 13:50

be,aixo no crec que sigui del tot correcte,el messi20 moltes vegades te la pujada dedicada a pujar al ftp tot el material que ripeja (que es una pila) i si te una pujada diguem-ne "standard" no li queda gaire pel burru,a mes,se que moltes vegadas atura el burru per disposar de tota la pujada per al ftp,som nosaltres els col-laboradors els que distribuim com podem el material,ajudats pel SR,SR que ja te prop de 1200 arxius repartint a tota castanya,pero queda molt per fer,pensa que TR te una pila d'enllaços de molts ripejadors diferents,si en aquest cas en danone te problemes al pc o esta de vacances dificilment ens podrem posar en contacte amb ell,agravat per que no surt ningu amb els arxius complerts,nomes podem que esperar de moment a que aparegui algu

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16306
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Connectat

Entrada Autor: Petiso » dg. set. 07, 2008 22:59

Zombie la feia en Danone, i està desaparegut, així que no hi comptis (a curt termini).

Adéu !
Imatge Imatge

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dg. set. 07, 2008 23:29

Jo tinc els últims que falten de la sèrie, diria q 7 en total. Els començaré a penjar i a veure si fan alguna reemissió per tornar a penjar els primers.

naroatna
Entrades: 21273
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dg. set. 07, 2008 23:45

xordi ha escrit:Jo tinc els últims que falten de la sèrie, diria q 7 en total. Els començaré a penjar i a veure si fan alguna reemissió per tornar a penjar els primers.
Tinc els primers, el aquí publicats. Si voleu els pujo al SR. :oops:
Imatge

Moltes gràcies!

Uchiha Madara
Entrades: 13
Membre des de: ds. set. 06, 2008 1:31

Entrada Autor: Uchiha Madara » ds. gen. 03, 2009 6:11

hola ha tothom portu 3 meses sense internet y ara puc turnar am mes ganas d'aquesta web tan estupenda y bueno he llegit el ultims comentaris y entra en xordi y algun mes la teneu sensera y cadascu puja a la web el que te y m'agradaria que la pujesiu per descarrega directa sisplau que sino em va molt lent gracies.

Respon