[ed2k] L'Hotel Zombie [DVBRip] [DUAL] [XviD][11/??]
Moderadors: naroatna, xordi, arakelov
Re: [ed2k] L'Hotel Zombie [DVBRip] [DUAL] [XviD][11/??]
be,aixo no crec que sigui del tot correcte,el messi20 moltes vegades te la pujada dedicada a pujar al ftp tot el material que ripeja (que es una pila) i si te una pujada diguem-ne "standard" no li queda gaire pel burru,a mes,se que moltes vegadas atura el burru per disposar de tota la pujada per al ftp,som nosaltres els col-laboradors els que distribuim com podem el material,ajudats pel SR,SR que ja te prop de 1200 arxius repartint a tota castanya,pero queda molt per fer,pensa que TR te una pila d'enllaços de molts ripejadors diferents,si en aquest cas en danone te problemes al pc o esta de vacances dificilment ens podrem posar en contacte amb ell,agravat per que no surt ningu amb els arxius complerts,nomes podem que esperar de moment a que aparegui algu
Zombie la feia en Danone, i està desaparegut, així que no hi comptis (a curt termini).
Adéu !
Adéu !
Jo tinc els últims que falten de la sèrie, diria q 7 en total. Els començaré a penjar i a veure si fan alguna reemissió per tornar a penjar els primers.
-
- Entrades: 21273
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Tinc els primers, el aquí publicats. Si voleu els pujo al SR.xordi ha escrit:Jo tinc els últims que falten de la sèrie, diria q 7 en total. Els començaré a penjar i a veure si fan alguna reemissió per tornar a penjar els primers.
Moltes gràcies!
-
- Entrades: 13
- Membre des de: ds. set. 06, 2008 1:31
- Status: Desconnectat
hola ha tothom portu 3 meses sense internet y ara puc turnar am mes ganas d'aquesta web tan estupenda y bueno he llegit el ultims comentaris y entra en xordi y algun mes la teneu sensera y cadascu puja a la web el que te y m'agradaria que la pujesiu per descarrega directa sisplau que sino em va molt lent gracies.