[ed2k] Herois T1 [23/23] Nou: Últim capítol 23 + Reportatge

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Entrada Autor: xordi » dt. maig 15, 2007 21:25

Jo encara no el tinc però crec que sé que pot ser.
Al principi de cada capítol als USA fan un resum d'1:30 minuts, però aquest cop TV3 no va emetre aquest resum i va deixar aquest primer minut i mig amb anglès.

Suposo que en DeivitTustei es passa ho explicarà millor!

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)

Entrada Autor: DeivitTustei » dt. maig 15, 2007 23:04

Només està en anglès el "Previously" perquè ni a TV3 ni al 300 van emetre el Previously en català. Per tant, he optat per posar-lo en anglès.

És una mica tocada de collons, però bé... De fet per això esperavem a l'emissió del 300, per tenir-lo sencer, però sembla que ni així.
Imatge

jgmmanresa
Entrades: 6
Membre des de: dt. maig 15, 2007 21:14
Contacta:

SUBTITOLS HEROIS.

Entrada Autor: jgmmanresa » dj. maig 17, 2007 2:49

Estic fent subtítols en català per a herois. Tinc fet el 4 i estic preparant el 5. Volia saber si us interessa i si podem posar l'enllaç a la pàgina... No sé com ho acostumau a fer. El meu email és jgmmanresa@gmail.com... espero contestació.

Joan

mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany

Capitol 5 Hiros

Entrada Autor: mario1911 » dj. maig 17, 2007 7:40

Imatge

karlitus
Entrades: 166
Membre des de: dt. des. 19, 2006 18:03

Re: SUBTITOLS HEROIS.

Entrada Autor: karlitus » dj. maig 17, 2007 9:43

jgmmanresa ha escrit:Estic fent subtítols en català per a herois. Tinc fet el 4 i estic preparant el 5. Volia saber si us interessa i si podem posar l'enllaç a la pàgina... No sé com ho acostumau a fer. El meu email és jgmmanresa@gmail.com... espero contestació.

Joan

Jo els tinc capturats de la TDT, si vols te'ls passo, només s'hauria d'afegir les traduccions de les intervencions en japonès d'en Hiro i sincronitzar-lo als HDTV.

a10!

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dj. maig 17, 2007 11:30

jgmmanresa ha escrit:Estic fent subtítols en català per a herois. Tinc fet el 4 i estic preparant el 5. Volia saber si us interessa i si podem posar l'enllaç a la pàgina... No sé com ho acostumau a fer. El meu email és jgmmanresa@gmail.com... espero contestació.

Joan
Bones Joan! Pots penjar-los en un post a aquest tema, i després jo els afegiré al primer post del tema a l'apartat dels subtítols.

Merci per la feina!

jgmmanresa
Contacta:

Entrada Autor: jgmmanresa » dj. maig 17, 2007 14:07

karlitus ha escrit: Jo els tinc capturats de la TDT, si vols te'ls passo, només s'hauria d'afegir les traduccions de les intervencions en japonès d'en Hiro i sincronitzar-lo als HDTV.

a10!

Els subtítols que tens, estàn complets? És a dir, només falta la part que parlen en japonès? Els que estic fent jo són complets i estàn sincronitzats per a la versió original de cada capitol, per exemple: Heroes.S01E06.HDTV.XviD-LOL. Jo prefereixo sempre mirar aquestes sèries amb el seu audi original, perquè trobo que la traducció, encara que sigui molt bona, no pot arribar mai a ser com l'original, i es perden característiques de les veus i de la manera de parlar, que són una part important de l'obra. Per això sempre que puc, si n'hi ha, busco o intento de fer, subtítols en català, però si aquests ja estan fets, no cal que els torni a fer jo.
Karlitus, si m'els vols passar t'ho agraeixo, si vols, els puc mirar i veure si han de menester alguna correcció.

Adéu! I gràcies per les contestacions.

jgmmanresa
Contacta:

Entrada Autor: jgmmanresa » dj. maig 17, 2007 14:13

xordi ha escrit: Bones Joan! Pots penjar-los en un post a aquest tema, i després jo els afegiré al primer post del tema a l'apartat dels subtítols.

Merci per la feina!

Hola Xordi,

Perdona la meva ignorància, però no sé com ho he de fer per penjar l'arxiu a un post... Hauríem de posar el subtítol, juntament amb l'arxiu original (no està sincronitzat amb la versió dual).

Gràcies!

toni
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 2:00
Ubicació: Catalonia

Entrada Autor: toni » dj. maig 17, 2007 19:57

Gracies per el 5 :P

RockerDesign
Entrades: 4
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:23

Entrada Autor: RockerDesign » dv. maig 18, 2007 10:30

Hola, sóc nou en aquesta pàgina, Gràcies per penjar la sèrie herois a internet.

Ara una pregunta, com és que a l'hora de parlar els dos japos els subtítols de sota em surten amb anglès, quan a tv3 apareixien en català?¿ falta alguna cosa? perquè en el capítol 4 que és el primer que se'm a baixat m'apareix aixins!

----------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/rockerdesign

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dv. maig 18, 2007 11:43

Benvingut Rockerdesign!

Surten en anglès perquè els videos no són extrets de TV3, són de videos d'alta definició dels USA i per això porten els subtítols en anglès.

Per això també us deixem al post inicial els subtítols forçats, per que en aquests trossos d'episodis que parlen els japonesos i estan subtitulats en anglès pogueu llegir-ho també en català.

RockerDesign
Entrades: 4
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:23

Entrada Autor: RockerDesign » dv. maig 18, 2007 13:48

a ok, gràcies Xordi

Pero una pregunta, com ho he de fer per incorporar-hi els subtítols en el video un cop els he descarregat?

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dv. maig 18, 2007 15:52

RockerDesign ha escrit:a ok, gràcies Xordi

Pero una pregunta, com ho he de fer per incorporar-hi els subtítols en el video un cop els he descarregat?
Has d'utilitzar un reproductor com el BSplayer o el Media Player Classic, i arrastrar el subtítol al video. Sinó apretant amb el ratolí el botó secundari sobre el video et sortirà la opció de subtítols on pots carregar-los, canviar-los-hi el color, la font, tamany,...

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:

Entrada Autor: Txus » dv. maig 18, 2007 19:04

xordi ha escrit:
RockerDesign ha escrit:a ok, gràcies Xordi

Has d'utilitzar un reproductor com el BSplayer o el Media Player Classic, i arrastrar el subtítol al video. Sinó apretant amb el ratolí el botó secundari sobre el video et sortirà la opció de subtítols on pots carregar-los, canviar-los-hi el color, la font, tamany,...
O més senzill, que tant els vídeo com el subtítol tinguin el mateix nom, llavors només executant el vídeo els subtítols es carregaran sols.
Imatge

Marcelo
Entrades: 2
Membre des de: dv. maig 18, 2007 19:57

Entrada Autor: Marcelo » dv. maig 18, 2007 20:02

Perdón porque hable en Castellano, ya que no soy Catalán.....
Solo una preguntilla, los subs del capítulo 5 no están listos verdad? Como no están en el hilo principal, y siempre estaban antes de que saliera el capítulo.
Saludos

PD: Muy buena release, la calidad del audio es excelente :D

Respon