[ed2k] Jutjant l'Amy (T1 04/23) DVBrip DUAL

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Respon

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

[ed2k] Jutjant l'Amy (T1 04/23) DVBrip DUAL

Entrada Autor: Petiso » dt. gen. 16, 2007 1:29

Jutjant l'Amy - Temporada 1
(DVBrip català-anglès)

Capturadors: Xordi i Petiso

Imatge
tvc - epguides
Sinopsis: "Jutjant l'Amy" és una sèrie dramàtica, produïda per la CBS, centrada en la vida de tres generacions de dones que viuen i afronten juntes dilemes personals i laborals. A l'actriu principal, Amy Brennaman, l'acompanya en el repartiment Tyne Daly, coneguda a casa nostra per la sèrie policíaca "Cagney i Lacey".

L'Amy Gray és una jove advocada de Nova York que decideix tornar al poble que la va veure néixer, Hartford, als suburbis de Connecticut. Allà s'enfronta a un nou repte laboral: el d'exercir de jutgessa en un jutjat de família. Però també s'endú a la maleta un repte personal: un divorci recent, ser mare solera d'una nena de 7 anys i sobretot tornar a fer de germana i de filla ella mateixa.

L'Amy se'n va a viure amb la seva mare, la Maxine, una treballadora social amb un caràcter fort i una opinió per tot. Totes dues proven de reestablir la relació que tenien abans que l'Amy marxés cap a Nova York.

La sèrie barreja les trames de la vida personal de les protagonistes amb les històries i les persones que passen pel jutjat de l'Amy. La nova jutgessa treballa amb l'ajuda d'un fort sentit de la justícia i amb el suport de la seva família quan es troba amb històries que la impliquen emocionalment, casos de custòdia i acolliment de menors, violència juvenil, abús de drogues...

Produïda per la CBS, la sèrie ha obtingut un gran èxit als Estats Units, on la veuen 13 milions d'espectadors i ja se n'hi emet la sisena temporada.

L'actriu protagonista, l'Amy Brenneman, ja ha obtingut un premi Emmy com a millor actriu per la seva actuació a la sèrie i dues nominacions als Golden Globe. Maxine, la mare de l'Amy, és interpretada per l'aclamada i guardonada Tyne Daly, coneguda aquí pel seu paper a la sèrie "Cagney i Lacey", on feia de Lacey i amb la qual va guanyar 4 Emmys com a actriu principal.

"Jutjant l'Amy" és una sèrie dramàtica que es basa en una història real: la de la mare de l'actriu protagonista Amy Brenneman, una jutgessa de la Cort Suprema de l'estat de Connecticut.

Sinopsis by Petiso: A vosaltres no se us fica la veu de la nena petita dins del cervell ?

Dades artistiques
Direcció: Brad Silberling
Producció: CBS, Twentieth Century Fox
Producció executiva: Barbara Hall, Joseph Stern, Amy Brenneman, Connie Travell
Repartiment:
- Amy: Amy Brenneman
- Maxine: Tyne Daly
- Lauren: Karle Warren
- Peter: Marcus Giamatti
- Gillian: Jessica Tuck
- Vincent: Dan Futherman

Dades tècniques
Vídeo: DVBrip, 640x476, 25fps, xvid, 1000 kbps.
Àudio:
- Català, mp3, 96kbps, 48kHz, mono.
- Anglès, mp3, 96kbps, 48kHz, mono.
Tamany: 350 megues/capítol.

Elinks:
Jutjant l'Amy -1x01- Pilot (Judging Amy - Pilot)(DVBrip català-english by Petiso)(totsrucs.cat).avi
Recentment separada i criant una filla petita, l'Amy, exadvocada a la ciutat de Nova York, torna al poble on va néixer, Hartford, Connecticut, perquè li donen la plaça de jutgessa d'un tribunal de família. Amb el seu retorn, se'n va a viure amb la seva mare, una treballadora social retirada que no es guarda per ella ni un dels seus pensaments sobre com tota la família ha de portar la seva vida. El primer dia de feina per l'Amy es fa dur quan ha de portar un cas d'un nen, la mare del qual és drogadicta.

Jutjant l'Amy -1x02- Justícia ràpida (Judging Amy - Short Calendar)(DVBrip català-english by Petiso)(totsrucs.cat).avi (NOU!!!)
Quan comença a acostumar-se al seu nou lloc de feina, l'Amy ha de fer-se càrrec d'un grup de casos dels que s'ha de donar una sentència ràpida. exactament té 15 minuts per cada un. De sobte la criden d'un hospital perquè un metge li demana que vol trure la medicació a un infant que pateix danys cerebrals.

Jutjant l'Amy -1x03- Judici amb jurat (Judging Amy - Trial By Jury)(DVBrip català-english by Petiso)(totsrucs.cat).avi
L'Amy es troba amb un cas especialment controvertit quan l'àvia d'una noia que fa sis mesos que està en coma afirma que la noia té poders curatius. Les continues visites que rep a causa d'aquests suposats poders l'exposen a tot tipus de gèrmens perjudicials en el seu estat. L'Amy haurà de prendre una decisió amb tota la comunitat religiosa observant-la.

Jutjant l'Amy - Cap. 4 Ànima víctima
L'Amy s'enfronta amb un cas especialment dur quan els pares d'una noia assassinada pel seu xicot decideixen denunciar els pares del noi i demanar una gran suma de diners. La Maxine mentrestant es vol compar un cotxe nou.

Jutjant l'Amy -1x05- L'últim tango a Hartford (Judging Amy - Last Tango in Hartford)(DVBrip català-english by Petiso)(totsrucs.cat).avi (NOU!!!)
L'Amy decideix sortir a sopar amb un metge que ha conegut però els seus plans romàntics es dissipen quan una amenaça de mort fa que hagi de tenir vigilància les 24 hores del dia.
Petiso l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 02, 2007 13:14, en total s’ha editat 3 vegades.

Imatge Imatge

naroatna
Entrades: 21315
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dt. gen. 16, 2007 17:37

Hola: descarregant! Gràcies Petiso.

S'ha de reconèixer que aquesta sèrie és potser més pel gust femení (va de mares i de filles). La nena ja anirà creixent, però et dono la raó que la seva veute déu n’hi do!

Repeteixo moltes gràcies i Salut!

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dl. gen. 22, 2007 20:10

Afegit el capítol 2 :-)
Jutjant l'Amy -1x02- Justícia ràpida (Judging Amy - Short Calendar)(DVBrip català-english by Petiso)(totsrucs.cat).avi

Discrepo amb això del gust femení .... a mi m'agrada la serie .... nu ce :-p

Adéu !
Imatge Imatge

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dt. gen. 23, 2007 19:18

Hola a tots,

Tots just acabava de trametre el missatge anterior quan la font d’alimentació va fer prou. No me n’havia adonat però de cop, bullia. Tot i que vaig portar la màquina de seguida cap a la botiga, encara és en garantia, aquest dies s’han fet llargs....

Bé moltes gràcies per continuar Petiso. Intentava de no perdem cap capítol, però tenir-los serà meravellós. Encara tinc guardat l’últim emès a tv3 gravat en VHS. Me’n alegro molt que a tu també t'agradi, no per res, sinó perquè és una bona sèrie i enganxa.

Qui no l'hagi vista que ho faci. Distreu i et fa rumiar sobre tota classe de relacions personals, no només entre mares i filles. També sobre ètica i justícia, amor i sentiments, sempre a l’entorn de la nostra agitada societat actual.

Repeteixo, moltes gràcies i Siau!

nuria_p
Entrades: 3
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 0:06

Entrada Autor: nuria_p » dc. gen. 24, 2007 21:42

Moltes gràcies!!!!

Jo trobo que tant pot ser per dones com per homes, ja que el que ens dóna la serie, va per a tots dos. Perfi tv3 va escoltar-me jejejeje, que portava demantant-la feia un temps

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dl. feb. 19, 2007 17:40

Uix ...... afegit el capítol 3 .... se m'havia passat :-p

Adéu !
Imatge Imatge

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dt. feb. 20, 2007 1:08

Descarregant el 3 i compartint els 2 primers complerts. Moltes gràcies.

tanilula
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 26, 2007 19:59

Nous capítols

Entrada Autor: tanilula » dl. març 26, 2007 20:06

Vaig seguint aquest foro i veig que no hi ha capítols nous des de fa temps però pel que vaig comprovar ahir, encara estant emetent la serie.

M'agradaria que no deixésiu el projecte doncs cada vegada hi ha menys series bones a TV i encara menys que les emetin en català.

Salutacions a tots,

Tanilula

P.D.: Sóc una nova usuaria tot i que desde d'un bon començament us vaig conèixer i de seguida tinc la pàgina com a preferida

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dl. març 26, 2007 20:08

tanilula, no al deixem tranquil·la :-)

Però he estat una mica enfeinat, a veure quan mi puc ficar.

Adéu !

PD: I benvinguda !!!
Imatge Imatge

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dl. abr. 02, 2007 13:12

Penjo el capítol 5. I el 4 el tinc, però vull intentar arreglar una cosa primer.

I mentrestant vaig seguint pujant, però no seguit estancat.

Adéu !
Imatge Imatge

Respon