Sinopsis:Santi Millán ha decidit atrinxerar-se al pis de "Boqueria 357" aquest estiu perquè li fan mandra els inconvenients típics d'aquesta època de l'any: les aglomeracions, l'augment de preus, la calor... Viurà bàsicament a la terrassa, i ho farà aliè a tot el que passi al món.
Més Info
És per això que serà el públic, els turistes, els convidats, i els col·laboradors els que l'aniran a veure a casa per tenir-lo informat de l'actualitat, fer turisme sense sortir de casa, ensenyar-li com es diverteix la gent en festes a Catalunya, com passen les vacances altres famosos, denunciar el pitjor de l'estiu, donar consells per sobreviure a les vacances …
L'actor Edu Soto s'encarregarà de seguir l'actualitat. I ho farà amb un repàs de les notícies i posant-se a la pell d'algun dels protagonistes del dia. L'activitat al carrer, al mig de la Rambla, intentant fer-se entendre amb els turistes, la seguirà David Verdaguer, a qui coneixem pels seus reportatges en les primeres temporades de l'"APM?", de TV3.
En Toni Moog ha decidit autoproclamar-se defensor dels ciutadans. Conegut com a "El solucionador", es farà ressò de les denúncies que ens facin arribar els espectadors, com per exemple el soroll al carrer a partir de la mitjanit o la gent que reserva lloc a la platja durant tot el dia col·locant-hi les tovalloles a les vuit del matí, etc. Hi aportarà solucions, tot i que les seves iniciatives seran del tot imprevisibles.
El programa també tindrà un espai de paròdia de la premsa del cor. Susi Bergés serà la paparazzi encarregada de perseguir i destapar els secrets del "star system" català. La iaia Angelina, la veu de l'experiència del programa, conduirà la secció de consells per a l'estiu: mesures per evitar robatoris durant l'època de vacances, com viatjar amb nens o tenir cura de les plantes mentre ets fora seran alguns dels temes que centraran les seves recomanacions.
El programa també ha fitxat la Chao-Wen Wang, la noia de Taiwan que sortia al programa de TV3 "Un lloc estrany". La Chao-Wen es dedicarà a cobrir com a reportera les festes majors de Catalunya. Sabrem com viuen els estrangers i com ens veuen.
M'agradaria saber si el capitol de dimecres dia 23 de juliol és el que està "penjat" com 2x4 NOU !!
Si no és aquet, quin es? Em refereixo al que surt la Emma Vilarasau i l'Abel Folk.
Moltes gracies
Ps: RESPONGI'M RAPIIIIIIIIIIID !!!!!!!!!!
Menorca l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 26, 2008 22:18, en total s’ha editat 1 vegada.
Moltissimes gràcies, la resposta no s'ha fet esperar ni cinc segons !!! Esteu fent una MOLT BONA FEINA. De totes maneres tinc el dubte de si continuareu penjant els programes que falten. No vaig poder veure el 2x07 i m'agradaria molt tenir-lo. El "penjareu"?
De boqueria se'n encarrega en Messi20, però sé que va molt atrafegat, i té coses a la cua per penjar, tot i que crec que sí que els acabarà de penjar. Així que paciència.
Bones companys! Conrad gràcies per contestar per mi . Menorca si cap problema ara mateix els tinc tot pujant-se osigui que demà o dimarts ja els tens aquí, perdoneu pel retràs però no dono a per més
Gràcies Messi20, tan aviat com estigui l'agafaré. Eiiii, a poc a poc ehhhh, no és bo atabalasar-se !!! Jajaja. Messi20, ara en serio, moltes gràcies i felicitats per la vostra feina, per la de tots.