[ed2k] Il·lusiona't (2/2)

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Respon

Autor del tema
r5004
Entrades: 14764
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

[ed2k] Il·lusiona't (2/2)

Entrada Autor: r5004 » dv. maig 16, 2008 10:01

Il·lusiona't amb el Màgic Andreu
Imatge
Imatge
tv3.cat ha escrit:"Il·lusiona't" demostrarà que la màgia és alguna cosa més que endevinar cartes o treure coloms d'un barret. TV3 presenta dos especials de màgia i humor amb reconeguts artistes del panorama català, el Màgic Andreu i el Mag Lari.
Gravats en un plató d'escenografia suggerent, aquestes hores d'espectacle distès sorprendran, emocionaran i faran pensar com arribar a descobrir-ne el truc. I com a afegit, famosos fent de "víctimes voluntàries" a cada número.

"Il·lusiona't" amb el MÀGIC ANDREU
Torna el mag més condecorat de la història, amb les seves medalles, el seu humor "punyetero" i uns números que van des d'una pilota que apareix i desapareix a un munt de llances que faran diana ben a prop de voluntàries com la Mari Pau Huguet o la meteoròloga Mònica López.
Dades del rip:
Vídeo 16:9 TdtRip Xvid a 576x320 a 1070 kbits/s
Àudio TdtRip Mp3 128kbits/s Abr Stereo (Català)
Arxiu de 497 Megues
57 minuts i 45 segons

Il·lusiona't amb el Mag Lari
Imatge
Imatge
tv3.cat ha escrit:"Il·lusiona't" demostrarà que la màgia és alguna cosa més que endevinar cartes o treure coloms d'un barret. TV3 presenta dos especials de màgia i humor amb reconeguts artistes del panorama català, el Màgic Andreu i el Mag Lari.
Gravats en un plató d'escenografia suggerent, aquestes hores d'espectacle distès sorprendran, emocionaran i faran pensar com arribar a descobrir-ne el truc. I com a afegit, famosos fent de "víctimes voluntàries" a cada número.

"Il·lusiona't" amb el MAG LARI
Albert Om, Santi Millan, Llucià Ferrer, Àngel Llàcer i la Soledad del "TVist" acompanyaran el Mag Lari mentre ell talla en 8 trossos a una persona o explica els secrets d'un truc perquè tots els puguem posar en pràctica.
Dades del rip:
Àudio TdtRip Mp3 128kbits/s Abr Stereo (Català)
Arxiu de 521 Megues
1 hora i 32 segons
r5004 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 23, 2008 9:23, en total s’ha editat 1 vegada.

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: [ed2k] Il·lusiona't (1/2)

Entrada Autor: Petiso » dv. maig 16, 2008 10:10

Gràcies !!

El màgic Andreu es un crack ..... ni que està força iaio ja :-(

Adéu !

PD: Mmmm, si surt la meva dona del temps preferida .... la Mònica López :twisted:

Edito:
Com es que li has ficat tant "poca" resolució ?
Imatge Imatge

Autor del tema
r5004

Entrada Autor: r5004 » dv. maig 16, 2008 10:40

Petiso ha escrit:Com es que li has ficat tant "poca" resolució ?
Tampoc volia que sortís un fitxer de molts megues, 500Mb per 1 hora de programa em sembla una mida bastant adequada. I si volia posar més resolució havien de pujar els Mb per mantenir la qualitat... :idea:

PD. Crec que sé el que em respondràs; el "test de compressibilitat" (es diu així?) del GK, no m'ha funcionat mai... o almenys des de que vaig descobrir per què servia.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

huGas.cat
Entrades: 2315
Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
Contacta:

Entrada Autor: huGas.cat » dv. maig 16, 2008 10:53

Crec que et quedaria molt millor a 704x???, per exemple. Se't veuria molt més nítid i tampoc t'ocuparia gaire més.

Salut!
Gerard
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dv. maig 16, 2008 10:59

r5004 ha escrit:Tampoc volia que sortís un fitxer de molts megues, 500Mb per 1 hora de programa em sembla una mida bastant adequada. I si volia posar més resolució havien de pujar els Mb per mantenir la qualitat... :idea:
Weno, tampoc és tant 500 megues ... contant que les pel·lícules ocupen 700, 800, o gigues. Però es una decisió teva, així que cap problema.

Igualment, quan me'l baixi et dic el que :-p
r5004 ha escrit:PD. Crec que sé el que em respondràs; el "test de compressibilitat" (es diu així?) del GK, no m'ha funcionat mai... o almenys des de que vaig descobrir per què servia.
Doncs no :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » dv. maig 16, 2008 11:04

I la setmana vinent... El mac Larí! Aquest el mac Larí un dia el vaig tenir durant 2 hores a metre i mig en una festa privada i no sé com coi s'ho feia, però tot el que fa per la TV també ens ho va fer en directe i sense filtres, i davant de tot d'amics (sense figurants). Vam quedar bocabadats. Molt irònic i un gran crack.

baixant i esperant el de la setmana vinent!
Oliana

sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sandrucheta » dc. maig 21, 2008 22:48

Ei holaa!!
Ualaaa ja l'han donat i jo me l'he perdut!! Quina sort que l'heu penjat aquí!! I avui feien el del mag Lari i no m'he enrecordat!! Quin dessastre que sóc!! Això dels exàmens, va fatal!! Salut i gràcies!!

Autor del tema
r5004

Re: [ed2k] Il·lusiona't (2/2)

Entrada Autor: r5004 » dv. maig 23, 2008 9:28

Afegit el 2/2 amb el Mag Lari
Imatge

sandrucheta
Entrades: 506
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
Ubicació: Barcelona

Re: [ed2k] Il·lusiona't (2/2)

Entrada Autor: sandrucheta » dv. maig 23, 2008 9:41

Holaaa!!
Moltes gràcies per penjar-lo!! Ara mateix me'l baixo que em moro de ganes de veure'l!! Gràcies!!!

Respon