[ed2k] Magnum P.I. T1 [17/18] [DVD+TDT] | Nou: 1x11 i 1x15
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
hola!
buscant per l'emule he trobat el 1x11, però veig que no el teniu a la llista.
L'estic baixant però si em podeu dir si és el bo millor, i si és el cas tb el podeu posar a la llista de links
gràcies
per cert l'enllaç és aquest
Magnum P.I. -1x11- La maledicció del club Rei Kamehameha - The Curse of the King Kamehameha Club (DVD+TDT català - english) per Mgomezal i Nava (TotsRucs.cat).avi
buscant per l'emule he trobat el 1x11, però veig que no el teniu a la llista.
L'estic baixant però si em podeu dir si és el bo millor, i si és el cas tb el podeu posar a la llista de links
gràcies
per cert l'enllaç és aquest
Magnum P.I. -1x11- La maledicció del club Rei Kamehameha - The Curse of the King Kamehameha Club (DVD+TDT català - english) per Mgomezal i Nava (TotsRucs.cat).avi
Com que sembla molt difícil obtenir els 1x01 i 1x02 amb l'àudio en català, he preparat uns subtítols catalans per a ells. Aquí us deixo els enllaços als episodis en anglès i als subs en català:
Epidodi 1x01:
Pel·lícula:
Magnum P I - 1x01 - Please Don't Eat The SnowIn Hawaii (Part 1).avi
Subtítols en descàrrega directa:
Punxeu aquí
Episodi 1x02;
Pel·lícula:
Magnum P I - 1x02 - Please Don't Eat The SnowIn Hawaii (Part 2).avi
Punxeu aquí
Salut!
Epidodi 1x01:
Pel·lícula:

Episodi 1x02;
Pel·lícula:

Salut!
Eppur si muove...
Resposta a jmac1972:
Si tens l'avi i el srt dins de la mateixa carpeta i es diuen igual, per exemple:
La Mare del Tano.avi
La Mare del Tano.srt
i ho vols veure des de l'ordinador, pots utilitzar el bsplayer, per exemple. És gràtis i ba bé.
Si ho vols veure amb un reproductor de sobretaula que admeti DivX i per la tele, la majoria dels reproductors actuals gestionen correctament els subtítols, només cal que tinguis en compte això dels noms.
Salut.
Si tens l'avi i el srt dins de la mateixa carpeta i es diuen igual, per exemple:
La Mare del Tano.avi
La Mare del Tano.srt
i ho vols veure des de l'ordinador, pots utilitzar el bsplayer, per exemple. És gràtis i ba bé.
Si ho vols veure amb un reproductor de sobretaula que admeti DivX i per la tele, la majoria dels reproductors actuals gestionen correctament els subtítols, només cal que tinguis en compte això dels noms.
Salut.
Eppur si muove...
-
- Entrades: 82
- Membre des de: dt. set. 04, 2007 15:51
- Ubicació: Empordà de Dalt
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Només un parell de qüestions:
1. La sèrie MAGNUM (per mi, la millor sèrie que s'ha fet mai a TV), consta de quatre temporades?
2. No entenc res de res alhora d'afegir els subtítols. M'hopodríeu explicar detingudament? Gràcies. D'altra banda, la possibilitat de trobar els episodis 1 i 2 en verió catalana, és molt remota?
Sobretot, felicitats per la tasca que esteu portant a terme.
1. La sèrie MAGNUM (per mi, la millor sèrie que s'ha fet mai a TV), consta de quatre temporades?
2. No entenc res de res alhora d'afegir els subtítols. M'hopodríeu explicar detingudament? Gràcies. D'altra banda, la possibilitat de trobar els episodis 1 i 2 en verió catalana, és molt remota?
Sobretot, felicitats per la tasca que esteu portant a terme.
STAT ROSA PRISTINA NOMINE, NOMINE NUDA TENEMUS
Et contesto a la primera pregunta. Magnum, P.I. consta de 8 temporades amb un total de 162 capítols. La última temporada és la més curta només té 13 episodis.avi_nohara ha escrit: 1. La sèrie MAGNUM (per mi, la millor sèrie que s'ha fet mai a TV), consta de quatre temporades?
Felicitats a tots els que fan possible que tornem a gaudir d'aquesta fantàstica sèrie.
-
- Entrades: 6
- Membre des de: ds. gen. 12, 2008 11:44
Bon deia
Per als que vulguin informació de la serie aqui deixo un parell d'enllaços:
http://es.geocities.com/ajsuarezgonzalez/serie.htm
http://www.lequotidienducinema.com/seri ... isodes.htm
Ci vediamo
Per als que vulguin informació de la serie aqui deixo un parell d'enllaços:
http://es.geocities.com/ajsuarezgonzalez/serie.htm
http://www.lequotidienducinema.com/seri ... isodes.htm
Ci vediamo
-
- Contacta:
jacuco ha escrit:Et contesto a la primera pregunta. Magnum, P.I. consta de 8 temporades amb un total de 162 capítols. La última temporada és la més curta només té 13 episodis.avi_nohara ha escrit: 1. La sèrie MAGNUM (per mi, la millor sèrie que s'ha fet mai a TV), consta de quatre temporades?
Felicitats a tots els que fan possible que tornem a gaudir d'aquesta fantàstica sèrie.
Àsies jaqko.... 162 episodis!!! Déu n'hi do!!!!
Pel que fa a la segona pregunta, això d'afegir els subtítols si vull veure amb el DVD... algú m'ho pot explicr detingudament? S'han de gravar els subtítols en el DVD juntament amb els capítols? Gràcies
-
- Contacta:
Re: [ed2k] Magnum P.I. T1 [17/18] [DVD+TDT] | Nou: 1x11 i 1x15
A més a més... sabeu si el primer capítol de la primera temporada té algun problema? No es troba? S'està muntant? Àsies !!!!