[ed2k] La Tata T1 [22/22] Nou: 1x15 i 1x18v2
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 5
- Membre des de: dc. set. 26, 2007 14:54
- Contacta:
- Status: Desconnectat
^////^ Waaaaaaaa kina il·lusio que em feia poder-me baixar akesta serie!!!! Moltisimes gracies als que feu possible k akestes series tan preuades es puguin descarregar amb la nostra llengua...
i nose... k kuan la vaig veure x primer cop era ven petita i ja m'enkantava!! -^_^- m'ha fet molta gracia de que la pengesiu!!! Mercis!!!
i nose... k kuan la vaig veure x primer cop era ven petita i ja m'enkantava!! -^_^- m'ha fet molta gracia de que la pengesiu!!! Mercis!!!
-
- Membre des de: dt. oct. 30, 2007 20:23
Hola a tots!!
Tan sols volia donar-vos les gràcies per tot el treball que esteu fent pujant el capítols de La Tata!!
Sóc una fan incondicianal de la sèrie, desde ben petita
qualsevol dubte sobre la sèrie no dubteu en preguntar-me! ho se tot! jeje
Gràcies de nou! em moria de ganes de veure-la en català! és una pena però que els DVD's de la 1era i 2na temporada només siguin en castella i anglés!
Salutacions a tots!!

Tan sols volia donar-vos les gràcies per tot el treball que esteu fent pujant el capítols de La Tata!!
Sóc una fan incondicianal de la sèrie, desde ben petita

Gràcies de nou! em moria de ganes de veure-la en català! és una pena però que els DVD's de la 1era i 2na temporada només siguin en castella i anglés!

Salutacions a tots!!
Visca La Tata!!

-
Moltíssimes gràcies per la benvinguda!!
tinc altres amics que de ben segur que es voldran baixar els capítols! els hi ho diré!
trec la signatura!
*L'avatar és d'una toma falsa...es pot conciderar spoiler?

aiiiii! perdó!! es que fa tan de temps de la sèrie que donava per fet que tothom l'havia vist!Nava ha escrit: Per cert, el teu avatar i signatura és un mega-spoiler de la sèrie![]()

*L'avatar és d'una toma falsa...es pot conciderar spoiler?

Visca La Tata!!

-
-