[ed2k] Shin Chan
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [ed2k] Shin Chan
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Avui han fet un especial i dues repeticions. Us deixo uns quants especials que tenia endarrerits:
Shin Chan-E07- Ei, que vaig de viatge amb la mare
Shin Chan-E18- Ei, que assagem l'obra de teatre
Shin Chan-E19- Ei, que la senyoreta Yoshinaga s'enamora
Shin Chan-E20- Ei, que fan l'especial de l'Ultraheroi
Shin Chan-E21- Ei, que avui el Nevat està de pega
Shin Chan-E22- Ei, que Guam és fantàstic
Shin Chan-E23- Ei, el robot Kantam també m'agrada molt
Shin Chan-E24- Ei, enfilar-me als arbres és el meu fort
Shin Chan-E25- Ei, que Boo Chan es declara
Shin Chan-E26- En Shin Chan es posa dramàtic (1a part)
Shin Chan-E07- Ei, que vaig de viatge amb la mare
Shin Chan-E18- Ei, que assagem l'obra de teatre
Shin Chan-E19- Ei, que la senyoreta Yoshinaga s'enamora
Shin Chan-E20- Ei, que fan l'especial de l'Ultraheroi
Shin Chan-E21- Ei, que avui el Nevat està de pega
Shin Chan-E22- Ei, que Guam és fantàstic
Shin Chan-E23- Ei, el robot Kantam també m'agrada molt
Shin Chan-E24- Ei, enfilar-me als arbres és el meu fort
Shin Chan-E25- Ei, que Boo Chan es declara
Shin Chan-E26- En Shin Chan es posa dramàtic (1a part)
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Gràçies r5004 per anar ordenan una mica tots els especials.
Podries ajudar-me amb les fonts d'aquests 3 especials que em faltan
E04-E05-E09.
No hi ha manera que es descarreguin.
Jo tinc capturas aquest capitols que encara no se a quin número d'especial correspon:
387 - Ei, que la meva germaneta està a punt de néixer! / Ei, que la meva germaneta ja neix! / Ei, que la meva germaneta ja ha nascut
389 - Ei, que l`inspector Nohara resol un cas 1a.2a.3a.Part (Ei, que l'inspector Nohara entra en acció)
391 - Ei, que celebrem el cap d'any tota la familia junta-Ei, que fem una partida de Backgamon japonés-Ei, que comprem bosses de la fortuna
393 - Ei, que el Navat s'emborracha-Ei, que anem a la festa del cirerer-Ei, que fem la cursa de relleus de l'amistad
395 - En Shin-chan de las Galaxies 1a.2a.3a.Part (Shin Chan Worlds)
396 - Ei, que anem tots a Hawai 1a.Part
397 - Ei, que anem tots a Hawai 2a.Part
398 - Ei, que el pare i la mare també van ser joves - Ei, que les estatues de pedra son molt agraides
399 - Ei, que som els 3 porquets (1er.i 2on.compte) - Ei, que vaig a un concert de piano
Tinc una mica de confussió perquè vaig trovar una nova numeració de capìtols, tot i que jo anava seguint la vikipedia:
(ara els estic nombran amb els especials que vas indicant, suposso que es el correcte)
365 - Les aventures del Porquet Pirata: L'aventura del tro /L'aventura del vent/ Ei, que els viatges dels homes són molt poètics!
366 - Les aventures del Porquet Pirata: L'atac volador / Les aventures del Porquet Pirata: L'aventura del llampec / Ei, que l'ultraheroi es torna més poderós!
367 - Les aventures del Porquet Pirata: El castell dels monstres esgarrifosos.
368 - Ei, que visc una gran aventura al món dels somnis! / Ei, que s'acaba l'ultraheroi!
369: Ei, que vaig de viatge amb la mare / Ei, que és l'últim combat d'en Kantam.
370: Ei, que el robot Kantam és invencible / Ei, que a Edolàndia ens ho passem molt bé / Ei, que a Edolàndia ens ho passem molt malament.
371: Ei, que assagem l'obra de teatre / Ei, que acabo amb el dimoni.
372: Ei, que el Nevat troba el seu primer amor / Ei, que veiem la pel.lícula de l'Ultraheroi.
373: Ei, que la senyoreta Yoshinaga s'enamora / Ei, que l'Ultraheroi està en una situación desesperada.
374: La gran aventura de l'oest. Els pistolers Nohara / Ei, que arriben els pistolers Nohara (2a part).
375 - Ei, que al braser elèctric s'hi està molt calentet / Ei, que sóc el Porquet Pirata / Ei, que fem rebombori general.
376: Ei, que fan l'especial de l'Ultraheroi / Ei, que recordem que l'any s'acaba / Ei, que vaig a casa d'en Kazama.
377 - Ei, que avui el Nevat està de pega / Ei, que miren les C.C. girls / Ei, que ja surt el nen!
378 - Ei, que anem a Guam / Ei, que pugem en un avió per primera vegada / Ei, que ja som a Guam.
379 - Ei, que Guam és fantàstic / Ei, que anem al país de l'hivern / Ei, que sóc el venedor de llumins.
380 - Ei, el robot Kantam també m'agrada molt / Ei, la festa de Nadal del parvulari / Ei, vull un regal de Nadal
381 - Ei, enfilar-me als arbres és el meu fort / Ei, que a final d'any toca fer neteja! / Ei, quin sopar de fi d'anu mes divertit
382 - En Shin Chan a l'edat de pedra (1a part) / En Shin Chan a l'edat de pedra (2a part) / Ei, les monjetes de la discòrdia
383 - Que el Boo Chan es declara / Que el sr.mafios es fotógraf / Que la mare tie tortícolis / El mico i el cranc
384 - En Shin Chan es posa dramàtic (1a part) /NO- En Shin Chan es posa dramàtic (2a part) / Ei, que el pobre Nevat tambe en veu de tots colors-Ei, que no podem parar de fer acudits
385 - Ei, que torna la venedora endimoniada / Ei, que el Nevat té un dia tranquil / Ei, que em faig amic d'en Momo
386 - Ei, que sóc el superheroi Ultrashinchan / Ei, que el pare fa el que pot / Ei, que fem un festival de números
387 - Ei, que la meva germaneta està a punt de néixer! / Ei, que la meva germaneta ja neix! / Ei, que la meva germaneta ja ha nascut
388 - Ei, que em faig amic d'un nen prodigi de la cuina - Ei, que fem neteja general entre tots - Ei, que recordem l'any que s'acaba
389 - Ei, que l`inspector Nohara resol un cas 1a.2a.3a.Part (Ei, que l'inspector Nohara entra en acció)
390 - Ei, que ens ataca un ciborg assassí-Ei, que les 3 germanes Matsuzaka celebran el cap d'any
391 - Ei, que celebrem el cap d'any tota la familia junta-Ei, que fem una partida de Backgamon japonés-Ei, que comprem bosses de la fortuna
392 - Ei, que som el princep feliç i l'oreneta schin chan-Ei, que la meva germana es una entremaliada-Ei, que la Nene tria marid
393 - Ei, que el Navat s'emborracha-Ei, que anem a la festa del cirerer-Ei, que fem la cursa de relleus de l'amistad
394 - Ei, que la Himawari es la princesa Kaguya-Ei, qude la mare te un cabell blanc-Ei, que la Michi i el Yoshirin venen a viure al costat de casa
398 - Ei, que el pare i la mare també van ser joves - Ei, que les estatues de pedra son molt agraides
399 - Ei, que som els 3 porquets (1er.i 2on.compte) - Ei, que vaig a un concert de piano
400: Nos vamos de veraneo / Me cambio por mamá 1 / Me cambio por mamá 2
401: El grupo de detectives de Kasukabe 1/ El grupo de detectives de Kasukabe 2 / La cerveza es para adultos.
402: Ayudo a un extranjero I / Ayudo a un extranjero II.
403: Nos metemos en un atasco / Somos los Chuusingura I / Somos los Chuusingura II.
404: Contamos la historia del viejo egoísta / Queremos ir al balneario / La vida nunca sale como la planeamos.
405: Marii, la maga misteriosa / Vemos “Marii, la maga” en la tele.
406: Los casos del detective Nohara – La estrella amenazada / Los casos del detective Nohara – En busca de los asesinos / Quiero la medalla de oro.
407: Misae, la buscadora de tesoros en Hong Kong.
408: (TÍTOL DESCONEGUT, PÈRO S'HA DOBLAT ALS DVD'S).
409: Todo ocurre en Australia / Kazama se liga a Himawari.
410: Que seguimos en Australia / Los Ángeles de Futaba – Tres niños de guardería.
411: Quiero una paga mensual / Papá también quiere una paga / Mamá quiere una bici eléctrica.
412: Nos vamos de picnic / Kazama ve perezosos por todas partes.
494 - "Ei, que me'n vaig a Barcelona! (1a part) / Ei, que me'n vaig a Barcelona! (2a part) / Ei, que me'n vaig a Barcelona! (3a part)"
Una salutació
Podries ajudar-me amb les fonts d'aquests 3 especials que em faltan
E04-E05-E09.
No hi ha manera que es descarreguin.
Jo tinc capturas aquest capitols que encara no se a quin número d'especial correspon:
Tinc una mica de confussió perquè vaig trovar una nova numeració de capìtols, tot i que jo anava seguint la vikipedia:
(ara els estic nombran amb els especials que vas indicant, suposso que es el correcte)
365 - Les aventures del Porquet Pirata: L'aventura del tro /L'aventura del vent/ Ei, que els viatges dels homes són molt poètics!
366 - Les aventures del Porquet Pirata: L'atac volador / Les aventures del Porquet Pirata: L'aventura del llampec / Ei, que l'ultraheroi es torna més poderós!
367 - Les aventures del Porquet Pirata: El castell dels monstres esgarrifosos.
368 - Ei, que visc una gran aventura al món dels somnis! / Ei, que s'acaba l'ultraheroi!
369: Ei, que vaig de viatge amb la mare / Ei, que és l'últim combat d'en Kantam.
370: Ei, que el robot Kantam és invencible / Ei, que a Edolàndia ens ho passem molt bé / Ei, que a Edolàndia ens ho passem molt malament.
371: Ei, que assagem l'obra de teatre / Ei, que acabo amb el dimoni.
372: Ei, que el Nevat troba el seu primer amor / Ei, que veiem la pel.lícula de l'Ultraheroi.
373: Ei, que la senyoreta Yoshinaga s'enamora / Ei, que l'Ultraheroi està en una situación desesperada.
374: La gran aventura de l'oest. Els pistolers Nohara / Ei, que arriben els pistolers Nohara (2a part).
375 - Ei, que al braser elèctric s'hi està molt calentet / Ei, que sóc el Porquet Pirata / Ei, que fem rebombori general.
376: Ei, que fan l'especial de l'Ultraheroi / Ei, que recordem que l'any s'acaba / Ei, que vaig a casa d'en Kazama.
377 - Ei, que avui el Nevat està de pega / Ei, que miren les C.C. girls / Ei, que ja surt el nen!
378 - Ei, que anem a Guam / Ei, que pugem en un avió per primera vegada / Ei, que ja som a Guam.
379 - Ei, que Guam és fantàstic / Ei, que anem al país de l'hivern / Ei, que sóc el venedor de llumins.
380 - Ei, el robot Kantam també m'agrada molt / Ei, la festa de Nadal del parvulari / Ei, vull un regal de Nadal
381 - Ei, enfilar-me als arbres és el meu fort / Ei, que a final d'any toca fer neteja! / Ei, quin sopar de fi d'anu mes divertit
382 - En Shin Chan a l'edat de pedra (1a part) / En Shin Chan a l'edat de pedra (2a part) / Ei, les monjetes de la discòrdia
383 - Que el Boo Chan es declara / Que el sr.mafios es fotógraf / Que la mare tie tortícolis / El mico i el cranc
384 - En Shin Chan es posa dramàtic (1a part) /NO- En Shin Chan es posa dramàtic (2a part) / Ei, que el pobre Nevat tambe en veu de tots colors-Ei, que no podem parar de fer acudits
385 - Ei, que torna la venedora endimoniada / Ei, que el Nevat té un dia tranquil / Ei, que em faig amic d'en Momo
386 - Ei, que sóc el superheroi Ultrashinchan / Ei, que el pare fa el que pot / Ei, que fem un festival de números
388 - Ei, que em faig amic d'un nen prodigi de la cuina - Ei, que fem neteja general entre tots - Ei, que recordem l'any que s'acaba
390 - Ei, que ens ataca un ciborg assassí-Ei, que les 3 germanes Matsuzaka celebran el cap d'any
392 - Ei, que som el princep feliç i l'oreneta schin chan-Ei, que la meva germana es una entremaliada-Ei, que la Nene tria marid
394 - Ei, que la Himawari es la princesa Kaguya-Ei, qude la mare te un cabell blanc-Ei, que la Michi i el Yoshirin venen a viure al costat de casa
400: Nos vamos de veraneo / Me cambio por mamá 1 / Me cambio por mamá 2
401: El grupo de detectives de Kasukabe 1/ El grupo de detectives de Kasukabe 2 / La cerveza es para adultos.
402: Ayudo a un extranjero I / Ayudo a un extranjero II.
403: Nos metemos en un atasco / Somos los Chuusingura I / Somos los Chuusingura II.
404: Contamos la historia del viejo egoísta / Queremos ir al balneario / La vida nunca sale como la planeamos.
405: Marii, la maga misteriosa / Vemos “Marii, la maga” en la tele.
406: Los casos del detective Nohara – La estrella amenazada / Los casos del detective Nohara – En busca de los asesinos / Quiero la medalla de oro.
407: Misae, la buscadora de tesoros en Hong Kong.
408: (TÍTOL DESCONEGUT, PÈRO S'HA DOBLAT ALS DVD'S).
409: Todo ocurre en Australia / Kazama se liga a Himawari.
410: Que seguimos en Australia / Los Ángeles de Futaba – Tres niños de guardería.
411: Quiero una paga mensual / Papá también quiere una paga / Mamá quiere una bici eléctrica.
412: Nos vamos de picnic / Kazama ve perezosos por todas partes.
494 - "Ei, que me'n vaig a Barcelona! (1a part) / Ei, que me'n vaig a Barcelona! (2a part) / Ei, que me'n vaig a Barcelona! (3a part)"
Una salutació
"SI MAI VEUS UNA TERRA TAN BONICA COM LA LLUNA,
NO HO DUBTIS,
ÉS CATALUNYA"
Molts dels especials (sinó tots), els de tv3 els han partit per fer-los durar uns 22 minuts. Aquest "talla-i-enganxa" fa que hi ha episodis fets a partir de fragments de 2 o 3 especials, i així és impossible seguir qualsevol llista dels especials originals. L'ordre que els hi he donat en aquests últims és totalment arbitrària.
Referent als especials 4, 5 i 9, com a mínim m'hauries de veure a mi.
Referent als especials 4, 5 i 9, com a mínim m'hauries de veure a mi.

Més especials endarrerits:
Shin Chan-E27- Ei, que la meva germaneta està a punt de néixer
Shin Chan-E28- Ei, que l'inspector Nohara resol un cas (1a part)
Shin Chan-E29- Ei, que celebrem el Cap d'Any tota la família junta
Shin Chan-E30- Ei, que el Nevat s'emborratxa
Shin Chan-E31- En Shin Chan de les galàxies (1a part)
Shin Chan-E32- Ei, que anem tots a Hawaii! (1a part)
Shin Chan-E33- Ei, que anem tots a Hawaii (2a part)
Shin Chan-E34- Ei, que el pare i la mare també van ser joves
Shin Chan-E36- Ei, que anem a un xalet

Shin Chan-E27- Ei, que la meva germaneta està a punt de néixer
Shin Chan-E28- Ei, que l'inspector Nohara resol un cas (1a part)
Shin Chan-E29- Ei, que celebrem el Cap d'Any tota la família junta
Shin Chan-E30- Ei, que el Nevat s'emborratxa
Shin Chan-E31- En Shin Chan de les galàxies (1a part)
Shin Chan-E32- Ei, que anem tots a Hawaii! (1a part)
Shin Chan-E33- Ei, que anem tots a Hawaii (2a part)
Shin Chan-E34- Ei, que el pare i la mare també van ser joves
Shin Chan-E36- Ei, que anem a un xalet

Amb aquest que faltava, ens posem al dia!
Shin Chan-E35- Ei, que som els tres porquets. Primer conte
Gràcies naroatna per la captura!! 

Shin Chan-E35- Ei, que som els tres porquets. Primer conte

Hola r5004,
Tot correcta, ja se m`han descarregat els 3 especials.
Gràçies.
Si necessites d`algun capítol, jo també els capturo de TV3.
De totes maneres si els especials els estas numeran aleatoriament,
potser seria millor enumerar-los segons la llista que et vaig pasar que la vaig trovar en un altre web,
que representa que van de la numeració 365 en endevant, es la meva opinió.
Una salutació
Tot correcta, ja se m`han descarregat els 3 especials.
Gràçies.
Si necessites d`algun capítol, jo també els capturo de TV3.
De totes maneres si els especials els estas numeran aleatoriament,
potser seria millor enumerar-los segons la llista que et vaig pasar que la vaig trovar en un altre web,
Una salutació
"SI MAI VEUS UNA TERRA TAN BONICA COM LA LLUNA,
NO HO DUBTIS,
ÉS CATALUNYA"
Gràcies, ho tindré en compte.TURQUES ha escrit:Si necessites d`algun capítol, jo també els capturo de TV3.
Prefereixo seguir tal com ho tinc ara.TURQUES ha escrit:De totes maneres si els especials els estas numeran aleatoriament,

Pel que sembla, a partir d'ara faran un especial i dues repeticions.
Shin Chan-E37- Els detectius infantils de Kasukabe ja són aquí

Shin Chan-E37- Els detectius infantils de Kasukabe ja són aquí

-
- Entrades: 140
- Membre des de: dg. des. 19, 2010 14:28
- Status: Desconnectat
No vull ser plasta!
però merci per pujar dia a dia els episodis que van emetent, m'alegra molt poder mirar els episodis quan no tinc res a fer
però merci per pujar dia a dia els episodis que van emetent, m'alegra molt poder mirar els episodis quan no tinc res a fer

Posant-me al dia:
Shin Chan-E39- Ei, que presentem la història de Chushingura! episodi dels cirerers
Shin Chan-E40- Ei, que sóc el veí del vell egoista
Shin Chan-E41- Ei, que la vida no va mai com t'esperes

Shin Chan-E39- Ei, que presentem la història de Chushingura! episodi dels cirerers
Shin Chan-E40- Ei, que sóc el veí del vell egoista
Shin Chan-E41- Ei, que la vida no va mai com t'esperes