[ed2k] Teresina S.A. [13/13]

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov


LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Teresina S.A. [13/13]

#16

Entrada Autor: LluísT » dc. jul. 11, 2012 0:05

Doncs jo estic provant de descarregar-m'ho. A veure si tinc sort amb les fonts. Moltes gràcies




LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Teresina S.A. [13/13]

#17

Entrada Autor: LluísT » dj. feb. 12, 2015 21:36

al final, com diu al post previ de fa dos anys i mig, vaig aconseguir descarregar-me tota la sèrie. Però vaig trobar capítols, aparentment de pares i mares diferents. Finalment, ara que la Rous va tornar a publicitar la sèrie, he pogut identificar (pels links originals penjats per la Rous) que pràcticament tots els capítols eren els originals d'en Xordi. Un cop ja tinc tots els originals d'en Xordi, ho he reflexat als títols.
Com durant molt de temps hi ha hagut èpoques llargues que d'alguns capítols era l'única font, pot ser que us hagin costat de descarregar. Si això us passa, pengeu la petició per aquí i procuraré donar-vos prioritat en la descàrrega.
Salut.


pimpampum
Entrades: 10
Membre des de: dv. juny 12, 2015 14:41
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Teresina S.A. [13/13]

#18

Entrada Autor: pimpampum » dg. juny 14, 2015 0:32

Muy buenas,

Me gustaría poder descargarme los capítulos de la serie Teresina, S.A, ya que cuando los daban por la tele yo era muy pequeño y me gustaría volver a revivirlos. Me faltan todos menos el 11 y el 13.

¿Alguien me ayudaría? Mi nick en emule es: adrianplus

Muchas gracias!


LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Teresina S.A. [13/13]

#19

Entrada Autor: LluísT » dg. juny 14, 2015 8:31

Hola company,

doncs l'única cosa que has de fer és punxar els links que posa en Xordi al principi d'aquest post i et generarà les crides a l'emule. Una altra opció (si no ho he fet malament) és que busquis aquesta col·lecció a l'emule: TERESINA S.A. (LES TERESINES).DvBripxXoRdI (Totsrucs) Col·lecció completa.emulecollection punxant-la et generarà l'accés a tots els capítols.
En principi, tinc prou cabal reservat per a les sèries catalanes que mantinc (i aquesta n'és una). Com el missatge l'has enviat de matinada (també l'he rebut al meu usuari d'emule) no l'he vist fins ara. En teoria tot això hauria de funcionar sol, però si tens cap problema, envia'm un altre missatge. En quant et vegi per l'emule, verificaré l'ampla de banda que suportes i et donaré el màxim de cabal que pugui.
Que disfrutis d'aquesta sèrie!!

Respon