[ed2k] Inspector Gadget - DVBrip (Català-anglès) [74/87]
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
lupinsansei
- Entrades: 204
- Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] Inspector Gadget - Nous: 1x01 i del 2x01 a 2x10
Hola a tots! Necessito una mica d'empenta amb la sèrie, que em triga força a baixar (com sempre, els baixo un per un pero costa baixar amb les poques fonts que hi ha). Dec anar pel capitol 33. El meu nick a emule es [80stvseries-Animelliure-TR-GrupoTS] lupinsansei. Siau!!!!
Posats en Llançament del 33 al 65.lupinsansei ha escrit:Hola a tots! Necessito una mica d'empenta amb la sèrie, que em triga força a baixar (com sempre, els baixo un per un pero costa baixar amb les poques fonts que hi ha). Dec anar pel capitol 33. El meu nick a emule es [80stvseries-Animelliure-TR-GrupoTS] lupinsansei. Siau!!!!
Si em veus per eMule envia'm un MP i així t'afegiré al grup d'amics
-
lupinsansei
-
lupinsansei
Calmut, ja t'he afegit a la llista d'amics de emule i t'he enviat un mp, tot i que m'ha sortit un missatge d'aquells automatics estranys. Quina diferencia, en dos dies 7 capitols baixats! Moltíssimes gracies!!!! 
-
nasticdetgn
- Entrades: 603
- Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
- Ubicació: L'Espluga de Francolí
Re: [ed2k] Inspector Gadget - DVBrip (Català-anglès) [74/87]
Vaja, pensava plantejar-me descarregar-la, però acabo de veure que falten tots els capítols a partir del 2x10
Si només hagués faltat el de la T1 no m'hagués importat, però faltant tants no sé si compensa
Si només hagués faltat el de la T1 no m'hagués importat, però faltant tants no sé si compensa