Invasió (First wave) T1 [22/22] DVBRip *COMPLETA*
Moderadors: naroatna, xordi, arakelov
-
Autor del tema - Entrades: 87
- Membre des de: dg. oct. 29, 2006 17:02
- Ubicació: Gurb-Barcelona(Tot depèn...)
- Status: Desconnectat
Pos va ser que no...
Ho sento però per enèssima vegada m'ha petat la placa base
Quan ho tingui solucionat penjaré el capítol, però no tinc esperances fins d'aqui un parell de setmanes...
Soooooorry!!!

Ho sento però per enèssima vegada m'ha petat la placa base

Quan ho tingui solucionat penjaré el capítol, però no tinc esperances fins d'aqui un parell de setmanes...
Hauràs de fer un "directe a la vena" dels capítols que ja tenim....Pirronet ha escrit:numes saber com anava la feina Multivac, k comenso a tindre un mono de serie k m... Laughing

Soooooorry!!!

Hola, mira, io tinc el capitul 1 de la 2na temporada i fins i tot a megaupload:
h**p://www.megaupload.com/es/?d=52MWG45W
Es el 2x01 - Objectiu 117
Aixi ia tens un capitol menos per pujar i tal, si et sembla b mu dius k tmb tinc el 4 xD i testalvies feina, nga tioo xauu
EDITAT per Petiso.
h**p://www.megaupload.com/es/?d=52MWG45W
Es el 2x01 - Objectiu 117
Aixi ia tens un capitol menos per pujar i tal, si et sembla b mu dius k tmb tinc el 4 xD i testalvies feina, nga tioo xauu

EDITAT per Petiso.
-
Autor del tema - Entrades: 87
- Membre des de: dg. oct. 29, 2006 17:02
- Ubicació: Gurb-Barcelona(Tot depèn...)
- Status: Desconnectat
Iep, resulta que aquesta sèrie s'està fent amb colaboració amb una altre web... i ja els tinc tots pujats, el que falta és revisar-los. És això el que porta més temps.
Tranquil que ja els aniré penjant jo.
En principi els capítols que hi ha a la mula i que no han estat publicats, no són diguem-ne oficials. No hi haurien de ser vaja, però imagino que per un descuid hi són.
T'agrairia que treguessis el link del megaupload, que ja aniré fent.
Gràcies per la bona intenció, s'agraeix que hi hagi gent disposada a colaborar!
Però com ja t'he dit s'està fent en colaboració amb una altre web, millor si ho vaig fent així
Gràcies de nou!
Tranquil que ja els aniré penjant jo.
En principi els capítols que hi ha a la mula i que no han estat publicats, no són diguem-ne oficials. No hi haurien de ser vaja, però imagino que per un descuid hi són.
T'agrairia que treguessis el link del megaupload, que ja aniré fent.
Gràcies per la bona intenció, s'agraeix que hi hagi gent disposada a colaborar!
Però com ja t'he dit s'està fent en colaboració amb una altre web, millor si ho vaig fent així

Gràcies de nou!