
Els informàtics
En un mateix edifici, hi viuen dos mons paral·lels. A dalt, la gent guapa, amb prestigi i bons sous. Per contra, al soterrani hi viuen els friquis que s'encarreguen de l'àrea informàtica i no estan molt ben considerats per la resta.
Però aquest menyspreu es pot convertir en un problema menor quan s'afronta en grup, tal com fan els protagonistes de la sèrie: en Roy, en Moss i la Jen, que tracten de demostrar dia rere dia la seva vàlua, tot i que ho facin a la seva peculiar manera.
Una sèrie que no et deixarà indiferent!
Però aquest menyspreu es pot convertir en un problema menor quan s'afronta en grup, tal com fan els protagonistes de la sèrie: en Roy, en Moss i la Jen, que tracten de demostrar dia rere dia la seva vàlua, tot i que ho facin a la seva peculiar manera.
Una sèrie que no et deixarà indiferent!
Els personatges

En Moss
En Moss, interpretat per Richard Ayoade, és extremadament intel·ligent, però té les habilitats socials d'un assassí en sèrie. No es pot comunicar amb res que no tingui un teclat. Aparentment, encara vestit per la seva mare, la seva falta d'habilitats socials demostren que no té cap idea, en absolut, de com relacionar-se amb la seva nova cap.

La Jen
Tota la seva vida, la Jen (Katherine Parkinson) havia somiat ser una dona de negocis amb molt de poder, o almenys això és el que ella deia al seu currículum. Protegida per un vestit d'imitació d'Armani i per la capacitat per dir les mentides més escandaloses mantenint una cara seriosa, no té ni idea que fins i tot aquestes qualitats escasses la qualifiquen sobradament per a la seva nova posició: gerent de relacions del departament d'Informàtica d'Indústries Reynholm.

En Roy
En Roy, interpretat per Chris O'Dowd, té com una espècie d'armadura que el manté tan allunyat de la gent normal com sigui possible. La societat, probablement, el tindria penjat en una gàbia sobre un penya-segat, si no fos perquè sap alguna cosa d'ordinadors. Per això, el mantenen en un soterrani on, lluny de mirades indiscretes, és capaç de satisfer el seu amor per tot el que és dolent per a ell: el menjar ràpid, els còmics i les discussions sense sentit i sense fi amb el seu millor amic, en Moss.
En Roy demostra una gran experiència en el món de la informàtica d'empresa i sap que amb dues senzilles preguntes es resolen el 90% dels problemes: "Has provat d'apagar l'ordinador i engegar-lo un altre cop?" i "Estàs segur que l'ordinador està endollat?". A més, en Roy demostra molt poca capacitat per enfrontar-se a temes tan quotidians com apagar un petit incendi o matar una aranya.
Fitxa Tècnica:
Títol original: The IT Crowd
Nº temporades: 4 + Especial
Nº capítols: 25
Durada: 60 minuts
Nacionalitat: Regne Unit
Any: 2006 – 2013
Font video: HDTV
Font audio: HDTV (anglès) 125 kbps estèreo
Mida fitxer: 426 Mb
Bitrate: 1232 kbps (1.78 : 1)
Fitxa Artística:
Directors: Graham Linehan i Richard Boden
Guionistes: Graham Linehan
Productor: Richard Boden
Actors: Chris O'Dowd, Richard Ayoade, Katherine Parkinson, Matt Berry i Noel Fielding.
Capítol especial

Capítol especial The Internet Is Coming - Subtítols en català
Les reputacions d’en Roy, la Jen i de les Industries Reynholm estan en risc quan un incident relacionat amb un cafè vessat i un vagabund acaba a Internet. Mentrestant, un cop en Douglas comparteix el secret que guardava, un Moss recentment transformat idea un pla per a la Jen i en Roy, però tot sembla massa bo per a ser veritat...