[ed2k] No me LES puc treure del cap -T2- [13/13] COMPLETA !!
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Re: [ed2k] No me LES puc treure del cap -T2- Nou: 2x13 !!
Hola,
moltes gràcies per la sèrie! Però, teniu pensat pujar el 2x03? Es que tinc fets els DVDs de la primera i voldria començar amb la segona ja.
Slts,
choldi
moltes gràcies per la sèrie! Però, teniu pensat pujar el 2x03? Es que tinc fets els DVDs de la primera i voldria començar amb la segona ja.
Slts,
choldi
-
Autor del tema - Entrades: 21315
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Doncs em sap greu però el 2x03 se'm va escapar i en fi que si ningú més el té doncs quasi que haurem d'esperar que en facin repetició algun dia.choldi ha escrit:Hola,
Slts,
choldi

Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
- Entrades: 138
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 7:43
- Ubicació: Vilanova i La Geltrú
Re: [ed2k] No me LES puc treure del cap -T2- (TDTrip) | Nou:
naroatna ha escrit:Afegit el 2x04!![]()
El 2x03 pròximament (Oliana).
Fins aviat!
Hola, dius que no el tens el capítol 3, en aquest missatge dius que el té l'Oliana, què se'n sap? gràcies
Gràcies per la resposta. Esperem que el repeteixin algun dia... per cert, tens backup?. No els estic grabant però puc mirar de grabar-ho per si se t'escapa algun. El puc extreure del receptor i codificar-lo com el necessitis.naroatna ha escrit:
Doncs em sap greu però el 2x03 se'm va escapar i en fi que si ningú més el té doncs quasi que haurem d'esperar que en facin repetició algun dia.![]()
Fins aviat!
Salutacions,
choldi
-
Hola, es torna a reemetre la sèrie, algú el podrà capturar? gràcies
-
Estem a l'aguait ni que de moment no han reemès el que ens falta (sembla ser que els repeteixen saltats)geltrunenc ha escrit:Hola, es torna a reemetre la sèrie, algú el podrà capturar? gràcies

Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
Hola a tothom, voldria saber si es publicarà el programa que falta per acabar la sèrie, em sembla que ja els van repetir tots, salut
Mmmmm, el tenia que fer jo, però em sembla que el vaig borrar per error, a veure si penso en revisar-ho !

Us recordo que crec (ho he de mirar) que jo hi puc fer un puzzle.Petiso ha escrit:Mmmmm, el tenia que fer jo, però em sembla que el vaig borrar per error, a veure si penso en revisar-ho !
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Per fi completem la temporada...r5004 ha escrit:Us recordo que crec (ho he de mirar) que jo hi puc fer un puzzle.

No me LES puc treure del cap -2x03- Desamor
La gran majoria de cançons parlen d'amor, però les més intenses segurament són les que parlen de cors trencats, desenganys i gelosia. El programa entrevista Els Amics de les Arts per parlar d'un amor fracassat abans de començar, el de "Jean Luc"; Moncho cantarà els boleros més tristos i Loquillo traurà la pols al seu "Cadillac solitario".
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
Moltíssimes gràcies r5004 !!r5004 ha escrit:Per fi completem la temporada...r5004 ha escrit:Us recordo que crec (ho he de mirar) que jo hi puc fer un puzzle.![]()
No me LES puc treure del cap -2x03- Desamor
La gran majoria de cançons parlen d'amor, però les més intenses segurament són les que parlen de cors trencats, desenganys i gelosia. El programa entrevista Els Amics de les Arts per parlar d'un amor fracassat abans de començar, el de "Jean Luc"; Moncho cantarà els boleros més tristos i Loquillo traurà la pols al seu "Cadillac solitario".

Fins aviat!

Moltes gràcies!