[ed2k] Vic Mackey T1 [DVD+TDT] | Nou: COMPLETA

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

BUTAZOID
Entrades: 16
Membre des de: dl. set. 26, 2011 11:38
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Vic Mackey T1 [DVD+TDT] | Nou: COMPLETA

Entrada Autor: BUTAZOID » dl. març 26, 2012 10:55

piltrafillax ha escrit:Tinc un amic l'Oriol1967, que se la va descarregar fa poc d'aquí tota sencera, a totsrucs, i se que l'està compartint amb l'emule, ja li diré que li doni prioritat de pujada al Vic Mackey.
Es cert. Se que l'Oriol se la va baixar d'aquí, ja que un dia comentant les sèries que havíem vist, aquesta me la va recomanar, i em va dir que se l'estava baixant de totsrucs. Segur que la té baixada i la té compartint

oriol1967
Entrades: 44
Membre des de: dl. set. 26, 2011 18:43

Entrada Autor: oriol1967 » dl. març 26, 2012 15:26

gemus ha escrit:Ho he provat a peticions però no m'ha donat resultat...

Hola Rucs!

M'han recomanat molt la sèrie de Vic Mackey i m'he decidit a començar-la a baixar per veure-la. El problema és que he posat a descàrregar per la mula els 2 primers capítols de la primera temporada i no hi ha fonts. Em faríeu un gran favor aquells que la tingueu la tornessiu a compartir durant un temps. El meu nick és Gemus, així que si algú s'ofereix a donar-me slot li estaré eternament agraït!

Gràcies
Hola gemus,

Soc l'Oriol1967, i com han dit en aquest fil, tinc descarregades de totsrucs totes les temporades de Vic Mackey. Ja la vaig veure per la tele al seu dia, i em feia molta il·lusió tornar-la a veure un altre cop. A primers de gener, me l'he posat a descarregar i em queden només per baixar dos capítols que estan a més del 90 % i que calculo que acabaré aquesta setmana de descarregar. Si em dius el teu nick de l'emule, et pesco i et dono prioritat. Les coses que em baixo, sigui d'on sigui, i tenen poques fonts, sempre les deixo amb màxima prioritat de pujada per sempre.

El problema que tinc, es que tinc més de mil fitxers compartits amb l'emule, i he comprovat que quan passo d'aquesta quanitat, molts cops fitxers que tinc compartits, no surten al buscador de l'emule en altres usuaris. Però en fi, poc a poc i bona lletra, i en tres mesos ho he tingut tot descarregat.

Recorda a dir-me el teu nick de l'emule per poder donar-te prioritat.

gemus
Entrades: 36
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:03

Entrada Autor: gemus » dl. març 26, 2012 16:09

Moltes gràcies pel suport. Així dóna gust.

El meu nick és Gemus [TotsRucs][Animelliure][TusSeries]

Eternament agraït!

Respon