Hola!
Em dic youkai i sóc d'un poble de València. M'he inscrit a la pàgina sols per agrair-vos el que estigueu muntant aquesta sèrie. Malauradament no dispose de àudios, ni d'esta sèrie ni de les antigues. Encara que abans capturava àudios de canal 9 i Punt 2, des que per motius laborals vaig traslladar-me a Madrid sols capture els caps de setmana que vaig a casa, (i vaig quan vaig), amb la qual cosa no es pot aconseguir una sèrie (ja que a mi principalment m'interessen els dibuixos animats).
M'he quedat de pedra al trobar esta sèrie, estic super content
Si necesiteu ajuda per a sincronitzar açò, us puc tirar una maneta. També puc ser uploader, però ja avise que no tinc compte premium. (Preferisc la DD, encara que a vegades hi ha coses que sols es poden aconseguir via Emule i Torrent).
Per cert, hi ha una release dels caçafantasmes que té més resolució que la vostra. (
http://www.cinetube.es/series/los-auten ... mporada-1/), és d'un xic que la va capturar quan s'emitia a Neox, (sí A3 Neox, jo tampoc ho sabia

). Si qui la estiga muntant vol baixar-se un capítol i comprovar si li apanya més la qualitat d'esta o es queda amb la que ja té començada, ja sap on buscar-la.
Ja que veig que us interessen documentals i peli-cules, quan vaja a casa intentaré capturar cosetes en valencià, a part del meus dibuixos animats.
També m'agradaria saber si teniu algú capturant àudios en Valencià habitualment o que haja capturat fa uns anys, ja que m'interesaria conéixer gent amb material antic o que poguera capturar àudios actualment, i així compartir-los i quan es tinguera temps muntar-se, ja que a València hi ha poqueta gent interessada a fer-ho, i des que s'han tallat alhora les emissions entre la Comuitat Valenciana i la Generalitat, els pocs catalans que volgueren ja no poden.
Jo dispose de series de dibuixos en valencià, encara que posaria la mà al foc i diria que tots vosaltres preferiu la versió catalana, però si algú està interesat podem parlar.
Bé, per la meua part res més, esperaré ansiosament més capítols...
Adéu