[ed2k] Vic Mackey T1 [DVD+TDT] | Nou: COMPLETA

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Autor del tema
Nava
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:36
Ubicació: Baix Llobregat
Status: Desconnectat

[ed2k] Vic Mackey T1 [DVD+TDT] | Nou: COMPLETA

Entrada Autor: Nava » dj. nov. 15, 2007 0:44

Imatge
"Vic Mackey" ("The Shield") és la fórmula portada a terme per Sony Pictures Television International per trencar la imatge més típica de les sèries que giren al voltant de la vida dels policies. Els espectadors de TVC tenen a l'abast un producte del tot innovador i arriscat.

La dicotomia entre el bé i el mal, la lluita entre els bons i els dolents es veu superada de manera contínua a "Vic Mackey" ("The Shield"), on l'ambigüitat moral és una característica constant. Ja no valen només les grans heroïcitats i la bondat per trobar la justícia: ara tot s'hi val. La sèrie gira al voltant de les relacions i la feina d'un grup de policies corruptes, però molt efectius en la seva feina, que són dirigits per un capità que no busca, precisament, complir sempre la legalitat.

El detectiu Vic Mackey (Michael Chicklis) crea, com a líder del Grup d'Operacions Especials del Departament de Policia de Los Angeles, el seu propi joc i les seves pròpies normes. Els policies que fins ara només lluïen bones intencions a la televisió passen a jugar brut, a oblidar qualsevol ètica. L'intent de protegir els ciutadans es converteix en excusa suficient per dur a terme qualsevol mètode, incloent-hi sortir de la legalitat contínuament.

"Vic Mackey", als ulls dels crítics especialitzats, ha estat en disposició de lluitar amb la idolatrada "Sexe a Nova York" o "The Sopranos" com a millor sèrie, amb una característica bàsica: un canvi radical en la visió mostrada fins ara en la temàtica policial. L'èxit de la sèrie als Estats Units és del tot indubtable. A les insuperables xifres d'audiència, les millors de tota la història de la televisió per cable, s'hi suma l'opinió majoritària de veure "Vic Mackey" com una de les millors sèries emeses els últims anys.

Sense voler oblidar la crítica social, els productors de la mítica "M.A.S.H.", entre d'altres, han volgut superar precedents històrics en el terreny de la sèrie policíaca que van crear càtedra com "Cançó trista de Hill Street". "Vic Mackey" és un producte que no deixarà el públic de TVC sense reacció. Del tot provocadora, la nova sèrie suposa un nou pas en l'evolució de l'entreteniment televisiu.

Fitxa Tècnica:
Títol original: The Shield.
Nº temporades: 6 (en emissió).
Nº capítols: 75 (...).
Nacionalitat: Estats Units.
Font video: DVD.
Font audio: TDT (català) 128 kbps estèreo + MP3 (anglès) 112 kbps estèreo.
Mida fitxer: 390mb per episodi. (11 per DVD).
Bitrate: 1000 kbps 4:3.

Enllaços:

Imatge
1x01 Pilot (Pilot)
Quatre mesos després de crear un Grup d'Operacions Especials, el detectiu Vic Mackey es prepara per desmantellar un important traficant de droga que no ha estat mai atrapat. Mentrestant, seguint un homicidi, Wyms i Wagenbach descobreixen que un nen ha desaparegut, venut a un pedòfil per un pare drogoaddicte.

Imatge
1x02 La banda (Our Gang)
Després de la mort d’un membre de l’equip de policia en una incursió molt arriscada, l’Aceveda comença a investigar les circumstàncies reals darrera de l’operació. Lowe i Sofer troben un home morint-se sent atracat vinculat a una banda mexicana.

Imatge
1x03 Propagació (The Spread)
1x03 Propagació (The Spread): Versió2: amb el video 16:9
L'equip de detectius es troben en una redada extraordinària per atrapar un sospitós amb unes ordres molt clares. Però acaben emportant-se un delinqüent molt més important de l'esperat. En Danny i en Julien descobreixen una operació de contraband de pistoles, i en Vic i el seu equip troben un jugador estrella de bàsquet que és a la ciutat per fitxar pels Lakers, quan atrapen uns traficants de drogues. Mentrestant, la Claudette i l'holandès intenten atrapar un home que ha estat violant dones en un intent de tenir fills.

1x04 Dies durs (Dawg days)
En Vic intenta fer arribar a un acord de pau a uns cantants de rap rivals, que provoquen molts delictes al carrer. En Danny es atacat després de l'identificació d'untirador, Julien ajuda a una dona a qui li han robat el cos del seu fill, y en Dutch i Claudette busquen a un treballador immigrant per a una missió. Mentrestant, el capità Aceveda troba un aliat poderós en Jorge Machado "Kingmaker"

1x05 Revés (Blowback)
En David insisteix que en Vic prengui policies d'uniforme amb ells per interceptar una entrega de drogues d'una banda d'Armènia. Després del cop, Julien veu com una part de l'equip prenen drogues. En Vic s'assabenta que el seu fill es autista.

1x06 Desfloradors
1x06 Desfloradors: Versió2: amb el video 16:9
Quan el cos d'una jove prostituta es trobat al barri, en Dutch i la Claudette aconsegueixen tots els recursos del Barn durant 24 hores i l'ajuda del FBI per buscar l'assassí en sèrie. Mentrestant l'equip restant desmonta una banda que prostituia menors d'edat, y el Capità Aceveda continua investigant en Vic.

1x07 Pagar amb dolor (Pay with pain)
Quan en Vic Mackey i en Vendrell s'ajunten amb un altre policia d'un altre districte per investigar el tiroteig, en Vendrell té una confrontació amb un sospitós de delicte racial. Quan acaba la confrontació la tensa relació de'n Vic amb en Vendrell encara es torna més complicada.

1x08 Cupido i Psique (Cupido & Psico)
Notícies sobre l'equip de'n Vic són portada a les notícies, i l'equip es trenca pendent de l'investigació. En Vic amenaça de revelar que en Lowe es gay si no canvia d'opinió sobre l'equip.

1x09 Incriminats (Throwaway)
Una pistola en un cas complica la vida a l'equip, i ara han de netejar el seu nom. El detectiu Wyms té problemes familiars durant la visita de la seva filla.

1x10 Caçadors de dracs (Dragonchasers)
En Mackey ajuda la Connie a desenganxar-se del crack en un ultim intent de no perdre el seu fill, i deixa en Vendrell i en Lemansky a investigar un strip-club.

1x11 Carnívors (Carnivores) Imatge
En Vic i el seu equip medien en una disputa entre Rondell Robinson i la "Nació de l'Islam" mentre en Wagenbach i en Wyms investiguen una invasió brutal dins la comunitat coreana.

1x12 Dos dies de sang (Two days of blood)
Mentre en Vic va a l'ajuda d'una trucada d'emergència de'n Girloy, la Shane i en Lemonhead segueixen la pista d'un pistoler.

1x13 Cercles (Circles)
En Mackey i el capità Aceveda han de treballar junts per aturar uns atacs i arreglar els problemes a The Grove, mentre en Gilroy prova qualsevol cosa per salvar la seva feina.
Nava l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 24, 2007 23:12, en total s’ha editat 2 vegades.

Imatge

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dg. nov. 18, 2007 12:48

Afegit l'1x03 Propagació.

xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dj. nov. 22, 2007 10:48

Afegits 1x04 Dies durs i 1x06 Desfloradors.

xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » ds. nov. 24, 2007 15:05

Afegit 1x02 La banda!

xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dl. nov. 26, 2007 20:47

Afegit l'1x05, aviat posarem la v2 del 1x04 que vam detectar-hi un error amb la pista d'audio en català!

xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dc. nov. 28, 2007 12:29

Afegits 1x07 i 1x09. També la 2a versió amb l'audio arreglat de l'1x04!

mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany

Entrada Autor: mario1911 » dc. nov. 28, 2007 20:51

Agegides les noves versions amb video 16:9 dual català i anglès dels episodis 1x03 i 1x06
1x03 Propagació (The Spread): Versió2: amb el video 16:9Imatge
1x06 Desfloradors: Versió2: amb el video 16:9Imatge
Imatge

xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dg. des. 02, 2007 20:20

Afegit 1x12 Dos dies de sang.

xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dt. des. 04, 2007 11:00

Afegits 3 nous episodis: 1x08, 1x10 i 1x13!

xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » ds. des. 22, 2007 23:53

Afegit el 1x11 i temporada completa!

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Re: [ed2k] Vic Mackey T1 [DVD+TDT] | Nou: COMPLETA

Entrada Autor: axis » dl. jul. 07, 2008 9:22

baixant i compartint la 1 temporada

gemus
Entrades: 36
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:03

Entrada Autor: gemus » dj. març 22, 2012 18:03

Ho he provat a peticions però no m'ha donat resultat...

Hola Rucs!

M'han recomanat molt la sèrie de Vic Mackey i m'he decidit a començar-la a baixar per veure-la. El problema és que he posat a descàrregar per la mula els 2 primers capítols de la primera temporada i no hi ha fonts. Em faríeu un gran favor aquells que la tingueu la tornessiu a compartir durant un temps. El meu nick és Gemus, així que si algú s'ofereix a donar-me slot li estaré eternament agraït!

Gràcies

ACIDTOTAL
Entrades: 251
Membre des de: dc. maig 25, 2011 21:46
Ubicació: Mollerussa
Contacta:

Entrada Autor: ACIDTOTAL » dj. març 22, 2012 20:39

Bones, jo la tinc sempre compartint aquesta, lo que avui el meu ruc a ensopegat!! i a estat 6 hores fora, ja em pots trobar ara

Salut!
Imatge

gemus
Entrades: 36
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:03

Entrada Autor: gemus » dv. març 23, 2012 10:45

Moltes gràcies!

Doncs anirem fent mica en mica :)

piltrafillax
Entrades: 72
Membre des de: dj. set. 29, 2011 11:22

Entrada Autor: piltrafillax » dg. març 25, 2012 18:20

Jo la vaig veure tota, i és una de les millors sèries policíaques que he vist mai. I té un final correcte, conseqüent amb tota la sèrie. Cosa que no es pot dir de totes les sèries. Per mi, el pitjor final que he vist mai és el de la serie LOST, perduts. No es que no m'agradés, és que no el vaig entendre.

Però en fi, no em vull embolicar. Tinc un amic l'Oriol1967, que se la va descarregar fa poc d'aquí tota sencera, a totsrucs, i se que l'està compartint amb l'emule, ja li diré que li doni prioritat de pujada al Vic Mackey.

Respon