[ed2k] Crims (13 de 13) COMPLETA !!!!! (DVBrip by Petiso)
Moderadors: naroatna, xordi, arakelov
Re: [ed2k] Crims (13 de 13) COMPLETA !!!!! (DVBrip by Petiso)
Gracies per la serie , ja que per mi es una de les millors series de TV3 ( llastima que no va tenir gaire exit),juntament amb la memoria dels cargols, pero seria possible que algú pogués compartir l´últim capitol , el 13 "Mite", els altres 12 s´han descarregat , pero l´ultim es resisteix, i nomès tinc un 60% completat i d´aqui no passa .
Gracies per tot el curro i qui no la vist la serie la recomano.
Gracies per tot el curro i qui no la vist la serie la recomano.
L'he posat a compartir. Tinc tota la sèrie però no sé per què el capítol 13 no el tenia compartit A veure si ara el pots completar.
Moltes graces KateLibby , ja comença a descargar, moltissimes gracies, a veure si per fi puc tenir la serie completa
-
- Entrades: 5
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 8:13
- Status: Desconnectat
Re: [ed2k] Crims (13 de 13) COMPLETA !!!!! (DVBrip by Petiso
Baixant (vaig pel 10 i sembla que encara hi ha alguna font) i compartint... Moltíssimes gràcies per compartir aquestes joietes de la nostra televisió!
-
- Entrades: 23
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 22:57
Ostres, fa temps que volia baixar la sèrie i ara em trobo que no hi ha fonts...
Algú la pot posar a compartir? (capítol 1 per començar)
Moltes gràcies.
Algú la pot posar a compartir? (capítol 1 per començar)
Moltes gràcies.
-
- Entrades: 21275
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola!
Miraré de localitzar aquests arxius, ja diré quelcom.
Fins aviat!
Miraré de localitzar aquests arxius, ja diré quelcom.
Fins aviat!
Moltes gràcies!
-
Re-compartint !!
Fins aviat!
Fins aviat!
Moltes gràcies!
-
- Entrades: 23
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 22:57
GRAX !!!!naroatna ha escrit:Re-compartint !!
Fins aviat!
Hola a tothom! La veritat es que porto anys buscant aquesta sèrie i els únics enllaços que he trobat son de l'eMule; un programa que no em funciona gens bé des de fa força temps. Buscant, buscant, he arribat fins aquí; no he trobat res més. Em podríeu facilitar cap altra manera d'aconseguir la sèrie? Torrent, descàrrega directa... El que sigui :$ Gràcies a tots. Una abraçada!
EDITAT: Ostres, doncs sí! Sembla que se m'estan descarregant en l'eMule *-* D'un en un, quan de sobte apareix una font. Però tot serà paciència, suposo u.u
EDITAT: Ostres, doncs sí! Sembla que se m'estan descarregant en l'eMule *-* D'un en un, quan de sobte apareix una font. Però tot serà paciència, suposo u.u
Hola! Em sembla que sóc jo aquesta font. Per quin capítol vas? Els segueixo compartint.Leitrac ha escrit:Hola a tothom! La veritat es que porto anys buscant aquesta sèrie i els únics enllaços que he trobat son de l'eMule; un programa que no em funciona gens bé des de fa força temps. Buscant, buscant, he arribat fins aquí; no he trobat res més. Em podríeu facilitar cap altra manera d'aconseguir la sèrie? Torrent, descàrrega directa... El que sigui :$ Gràcies a tots. Una abraçada!
Salutacions!
Hola,
Se que vaig una mica tard.. però he posat a descarregar tots els capítols de la temporada a traves de l'Emule però no tinc cap font..
De fet nomes tinc 1 i és per l'ultim capítol però tampoc funciona. Alguna ànima caritativa que tingui encara aquesta sèrràciesie podria compartir-la?
A més ni a TV3 a la carta està al sèrie. Sembla impossible trobar-la i només aquest forum es el que es pot trobar .
Moltes gràcies
Se que vaig una mica tard.. però he posat a descarregar tots els capítols de la temporada a traves de l'Emule però no tinc cap font..
De fet nomes tinc 1 i és per l'ultim capítol però tampoc funciona. Alguna ànima caritativa que tingui encara aquesta sèrràciesie podria compartir-la?
A més ni a TV3 a la carta està al sèrie. Sembla impossible trobar-la i només aquest forum es el que es pot trobar .
Moltes gràcies
-
Doncs vinga compartint de nou!
Fins aviat!
Fins aviat!
Moltes gràcies!
Aprofitant que es torna a compartir, començo a baixar la sèrie ( ). T'aviso conforme vagi completant els capítols i els deixaré compartint. Moltes gràcies, naroatna
-
De res, un plaer. I moltes gràcies per la compartició.
Fins aviat!
Fins aviat!
Moltes gràcies!
Sèrie completada. La deixo compartint. Han baixat tots els capítols molt ràpid, moltes gràcies de nou, naroatna